سرمایه گذاری در لهستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در لهستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در لهستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در لهستان
سرمایه گذاری در لهستان

سرمایه گذاری در لهستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در لهستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در لهستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در لهستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در لهستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در لهستان

مراحل سرمایه گذاری در لهستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در لهستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در لهستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در لهستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در لهستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در لهستان

ایجاد سرمایه گذاری در لهستان و رشد اقتصادی در لهستان ناشی از تقاضای داخلی و مصرف خصوصی است که به نوبه خود ناشی از بیکاری پایین و افزایش دستمزدها می باشد. اقتصاد پردرآمد لهستان ششمین اقتصاد در اتحادیه اروپا و از نظر تاریخی یکی از سریعترین رشد را داشته است. پس از آزادسازی اقتصادی، تولید ناخالص داخلی این کشور تقریباً 3٪ در سال گسترش یافت. لهستان تنها کشوری بود که در آن زمان از کاهش رشد تولید ناخالص داخلی در اتحادیه اروپا جلوگیری کرد.

اقتصاد لهستان با صادرات 54.5 میلیارد دلار به آلمان بسیار متکی است. این کشور، سیاست های محافظه کارانه ای را تجربه می کند و یک چارچوب قانونی دارد که هنوز در حال توسعه است. لهستان با افزایش جذب سرمایه ، رشد تولید ناخالص داخلی، افزایش صادرات و گسترش اقتصادی روبرو است که نشانه ای از فرصت های بیشتر برای سرمایه گذاران خواهد بود.

اقتصاد مقاوم لهستان

پس از فروپاشی بلوک تجاری در سال 1991 ، لهستان به سرعت به سمت افزایش تجارت در اتحادیه اروپا و جذب سرمایه گذاری در لهستان حرکت کرد. اقتصاد 1.11 تریلیون دلاری آنها متمرکز بر تولید ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل است. این تجهیزات در درجه اول با رتبه بندی اعتباری پایدار، رشد قوی و بدهی عمومی قابل کنترل به آلمان صادر می شود.

از آنجا که این کشور در خارج از منطقه یورو قرار دارد، مجاز به کاهش ارزش پول خود در کل بحران منطقه و افزایش صادرات بود. نرخ بیکاری نیز پایین تر از متوسط اروپا است. نرخ رشد اقتصادی این کشور همچنان در بالاترین سطح در اروپا باقی مانده است و به 3.5٪ رسیده است.

مزایای سرمایه گذاری در لهستان

لهستان دارای اقتصاد مقاومتی است که بحران بدهی حاکمیت اروپا را پشت سر گذاشته و همچنان رشد بالایی دارد. طبق برآورد اجماع اقتصاددان، انتظار می رود رشد تولید ناخالص داخلی این کشور ، البته با سرعت کمتری، ادامه یابد. بانک جهانی عقیده دارد که سرمایه گذاری در لهستان و در دولت این کشور، در حال افزایش است که نشانگر اعتماد به اقتصاد است.

اقتصاد لهستان به عملکرد رو به رشد خود ادامه داده است. رشد تولید ناخالص داخلی به 5.1 درصد رسیده که ناشی از مصرف داخلی و افزایش سرمایه گذاری است. پیش بینی می شود در سالهای آینده در مقابل تشدید بازار کار و کند شدن رشد در سایر کشورهای اتحادیه اروپا ، سرعت رشد کاهش یابد.

سرمایه گذاری در لهستان

نقش فناوری در اقتصاد لهستان

آنچه که روشن است، فضای سرمایه گذاری در لهستان در مقایسه با سال قبل تغییر چندانی نکرده و همچنان پایدار است. این بار اما چالش اصلی شرکت هایی که قصد ایجاد سرمایه در لهستان را دارند، سازگاری با شرایط همه گیری است. به نظر می رسد فضای سرمایه گذاری همچنان جذاب و مساعد برای ورود مداوم سرمایه های جدید خارجی باشد. فرصت های تجاری در مناطق جدید، مانند زیرساخت های انرژی و فناوری و امنیت سایبری، در حال ظهور است.

به احتمال زیاد سرمایه گذاران می خواهند تا حد امکان عامل انسانی را با فناوری های جدید جایگزین کنند. این منطقه بیشترین پتانسیل در بازار محسوب می شود. رقابت دیجیتال عامل مهمی در تعیین تصمیمات سرمایه گذاری خواهد بود. هنوز روند قابل توجهی به سمت سرمایه های خارجی در مقابله با تغییرات آب و هوایی، یعنی منابع انرژی تجدیدپذیر وجود دارد.

شرایط خاص در سرمایه گذاری در لهستان

مناطق ویژه اقتصادی که تخفیف های مالیاتی قابل توجهی را ارائه می دهند، نیز از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. در حال حاضر، شرکت ها می توانند برای حمایت از یک پروژه سرمایه گذاری جدید در هر مکان، درخواست کمک های دولتی کنند.

میزان معافیت مالیاتی با ضرب کل هزینه سرمایه گذاری در لهستان یا دو سال هزینه کار در حداکثر میزان، کمک دولت محاسبه می شود. نرخ شدت کمک های دولتی از یک طرف به نرخ بیکاری در منطقه ای که سرمایه گذاری در آن انجام می شود و از سوی دیگر به اندازه شرکت سرمایه گذار بستگی دارد. در نتیجه، بنگاه های کوچک و متوسط ​​در اینجا از وضعیت ویژه ای برخوردار هستند. این نوع پشتیبانی همچنین بطور فزاینده ای توسط شرکت هایی که مراکز خدمات مشترک در لهستان افتتاح می کنند، استفاده می شود.

تاثیر اقتصاد آلمان بر لهستان

 اقتصاد لهستان تا حد زیادی به آلمان وابسته است که تقریباً 26٪ از صادرات و 27٪ از واردات آن را تشکیل می دهد. هرگونه رکود در اقتصاد آلمان می تواند تأثیر منفی بر اقتصاد لهستان و سرمایه گذاری در لهستان داشته باشد. سیاست لهستان پس از روی کار آمدن حزب قانون و عدالت اندکی بی ثبات شده است. سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، لهستان را به دلیل بار مقررات دولتی، چارچوب قانونی در مقررات چالش برانگیز ، مدت زمان شروع کار و مالیات بر مشوق های کار پایین آورده است.

نهادهای نظارتی لهستان در تلاشند تا اقتصاد کشور را آزاد کنند و بسیاری از بخش های دولتی را اصلاح کنند. در سالهای اخیر بازار کار سخت تر شده است، درآمد متوسط در حال افزایش است و سطح فقر در حال کاهش می باشد. برای برنامه ریزی سرمایه گذاری در این کشور، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

چشم انداز سرمایه گذاری در لهستان

لهستان در دهه گذشته در بهبود فضای تجارت خود موفق بوده است که در گزارش رقابت جهانی و تجارت بانک جهانی آشکار است. این پیشرفت در شناسایی لهستان به عنوان یکی از بهترین مکان های آینده نگر برای سرمایه گذاران خارجی نه تنها در منطقه CEE بلکه در کل اروپا و جریان مداوم سرمایه خارجی به لهستان منعکس شده است. در واقع، طی سال های اخیر ، سهام سرمایه گذاری در لهستان از سوی شهروندان خارجی افزایش یافته است. دلایل مختلفی وجود دارد که شرکت های خارجی لهستان را به عنوان مکانی جذاب برای سرمایه گذاری خود تلقی می کنند. لهستان یکی از معدود کشورهایی در اتحادیه اروپا بود که هزینه های کارگری واحد واقعی آن کاهش یافته است.

همچنین دسترسی به بیش از 500 میلیون مشتری و بازار بزرگ داخلی و بازار انحصاری اتحادیه اروپا دارد. این کشور منبعی از نیروی کار جوان و ماهر با دانش خوب زبان های خارجی است. ضمن آنکه برای تشویق سرمایه های خارجی سیستم تشویقی مناسبی ایجاد کرده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب