سرمایه گذاری در موناکو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در موناکو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در موناکو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در موناکو
سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری در موناکو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در موناکو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در موناکو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در موناکو فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در موناکو

شروط و الزامات سرمایه گذاری در موناکو

مراحل سرمایه گذاری در موناکو

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در موناکو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در موناکو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در موناکو هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در موناکو

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در موناکو

موناکو یکی از دیگر کشورهای اروپایی است که می تواند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. یکی از بخش هایی که این کشور را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب کرده است، گردشگری است. املاک و مستغلات بخش جذاب دیگر در این کشور است. در حال حاضر، یکی از کشورهایی که بیشترین سرمایه گذاری در موناکو را دارد، کشور فرانسه می باشد.

موناکو یک محیط تحریک کننده برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است، این کشور با روش های ساده برای ایجاد مشاغل در منطقه و نرخ مالیات بسیار پایین شرایط را برای جذب سرمایه های خارجی فراهم کرده است. بدین ترتیب  خارجی هایی که در موناکو زندگی و کار می کنند، به استثنای شهروندان فرانسه، مالیات بر درآمد ندارند. در صورتی که قصد دارید در این کشور به عنوان سرمایه گذار وارد شوید، می توانید از مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

شرایط سرمایه گذاری در موناکو

شرکت ها می توانند از مشوق های مختلف مالیاتی بهره مند شوند. هیچ محدودیتی مانع از خرید ملک یا افتتاح حساب های بانکی یا کارگزاری در موناکو برای خارجی ها و افراد غیر مقیم نمی شود. موناکو به دلیل امنیت و ثبات سیاسی خود بسیار مشهور است. این کشور، اقدامات لازم برای افزایش شفافیت مالیاتی را آغاز کرده و توافق نامه همکاری اداری متقابل در امور مالیاتی را برای مبارزه با کلاهبرداری امضا نموده است.

موناکو بعد از واتیکان، دومین کشور کوچک در جهان در کنار فرانسه است. موناکو به عنوان ثروتمندترین کشور محسوب شده و دومین کشور به عنوان دارنده بالاترین تولید ناخالص داخلی در جهان محسوب می شود. همچنین آب و هوای مطبوع و مناظر زیبا به عنوان یک مکان گردشگری و مرکز تفریحی ثروتمندان کمک کرده است.

نقش مالیات در جذب سرمایه گذاران

در خصوص نقش سرمایه گذاری در موناکو ، در سال های اخیر ، موناکو به یک مرکز بزرگ بانکی تبدیل شده است و در تلاش بوده است تا بتواند تمرکز اقتصاد خود را در صنایع کوچک که دارای ارزش افزوده بالاتری است و بخش خدمات بگذارد. ایالت موناکو مالیات بر درآمد و مالیات تجاری ندارد و به عنوان پناهگاه مالیات شناخته شده است.

موناکو به طور رسمی بخشی از اتحادیه اروپا نیست، اما در برخی از سیاست های اتحادیه اروپا ، از جمله گمرک و کنترل مرزها شرکت می کند. موناکو از طریق روابط خود با فرانسه از یورو به عنوان تنها ارز خود استفاده می نماید. بنابراین موناکو برای سرمایه گذاران در سراسر جهان مناسب است. ایجاد امنیت با جامعه ای چند فرهنگی و پایدار به همراه استانداردهای عالی زندگی باعث می شود که برای سرمایه گذاری در موناکو انتخاب شود.

سرمایه گذاری در موناکو

بازار املاک و مستغلات در سرمایه گذاری در موناکو

لازم به ذکر است که موناکو یک بازار املاک و مستغلات بسیار پایدار دارد که فرصت های قابل توجهی را به سرمایه گذاران یا فروشندگان املاک مقیم ارائه می دهد. این باعث می شود که بسیاری از شهروندان خارجی در سراسر دنیا، آن را به عنوان مقصدی برای اقامت و سرمایه گذاری در موناکو انتخاب کنند. در این خصوص می توانید مشاوره لازم را از ثبتا دریافت کنید.

همچنین امکانات ورزشی، فرهنگی و آموزشی با کیفیت بالا می تواند در این موضوع، نقش موثری داشته باشد. البته برای اقامت، فرد باید توانایی کافی را داشته باشد تا بتواند از پس سبک زندگی، به ویژه اجاره و یا خرید املاک و مستغلات که قابل مقایسه با پایتخت های بزرگ هستند، برآید. بازار املاک و مستغلات موناکو در گرانترین بازار جهان، مطرح است که ملک های لوکس و مجللی را می توان در آن مشاهده نمود.

راه اندازی تجارت در موناکو

موناکو به عنوان یک کشور متمایز واقع در قاره اروپا است. این یک شهر کوچک و مستقل در خط ساحلی مدیترانه فرانسه است. داشتن مرز در فرانسه با سواحل مدیترانه، آن را برای بسیاری از مهاجران جذاب کرده است. همچنین موناکو را به عنوان بهشت ​​مالیاتی در اقتصاد جهان نشان داده است. دولت موناکو نقش بسیار فعالانه ای در تشویق رشد اقتصادی داشته است.

می توان گفت که در کشور موناکو، یکی از مهم ترین صنایع جهانگردی می باشد در سرمایه گذاری در موناکو مطرح است. صنایع مهم دیگری که زیربنای رشد اقتصادی هستند شامل حمل و نقل، پلاستیک، مهندسی دقیق، پردازش کاغذ، لاستیک، منسوجات، سرامیک، ساخت و سازهای الکتریکی و الکترونیکی و پوشاک است.

صادرات و واردات در موناکو

به عنوان یک مرکز مهم تجارت بین المللی، خانه های بازرگانی واردات و صادرات، نمایندگان و مشاوران زیادی در موناکو وجود دارد. در موناکو، اتحادیه تجاری، میزبان بزرگترین مراکز تجاری است. هم اکنون، عمده صادرات موناکو شامل داروها ، عطرها و پوشاک است. همچنین مواد غذایی و منابع طبیعی نیز توانسته است بخش واردات این کشور را در برگیرد.

این کشور از اقتصادی متنوع بهره برده و به عنوان کشوری با سرعت رشد اقتصادی بالا مطرح است. این کشور دارای بهترین سیستم بانکی در دنیا بوده که خدمات شایسته و پیشرفته مالی را در راستای تجارت داخلی و خارجی ارائه می کند. همچنین برخورداری از زیر ساخت های مناسب و برجسته و داشتن ثبات سیاسی ، توانسته است آن را به یک مقصد سرمایه گذاری در موناکو و بسیار جذاب برای بازرگانان در سطح بین المللی است.

مزیت سرمایه گذاری در موناکو

موناکو برای اکثر سرمایه گذاران یک رویای دست نیافتنی است. با توجه به امکانات سرمایه گذاری ، ثبات اقتصادی و سیاسی ، امنیت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، موناکو یک مقصد ایده آل است. موناکو یک محیط زندگی قابل توجه در قلب اروپا و حوزه مدیترانه با آب و هوای استثنایی ارائه می دهد.

بیش از نیمی از سرمایه گذاری ها توسط افراد غیر مقیم خارجی انجام می شود. فرانسوی ها به نوبه خود از مزایای هزینه های ارث برخوردار هستند و سهم قابل توجهی از خریداران را به خود اختصاص می دهند. موناکو از اراده سیاسی واقعی برای ایجاد یک فضای پویا برای سرمایه گذاران خارجی برخوردار است، بنابراین تجارت در موناکو به معنی گرفتن مجوز از دولت است. مجوز با توجه به تضمین های ارائه شده توسط کارآفرین و علاقه ای که این پروژه برای اقتصاد موناکو ارائه می دهد، اعطا شده یا رد می شود. ضمن آنکه سرمایه گذاری در موناکو در املاک و مستغلات در موناکو از مزایای مالیاتی نیز برخوردار است. عدم وجود هزینه های املاک و مالیات بر سود سرمایه، آن را به یک سرمایه گذاری سودآور و موفق تبدیل می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب