سرمایه گذاری در مکزیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در مکزیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در مکزیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در مکزیک
سرمایه گذاری در مکزیک

سرمایه گذاری در مکزیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در مکزیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در مکزیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در مکزیک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در مکزیک

شروط و الزامات سرمایه گذاری در مکزیک

مراحل سرمایه گذاری در مکزیک

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در مکزیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در مکزیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در مکزیک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در مکزیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در مکزیک

مکزیکدر اکثر قریب به اتفاق بخش های اقتصادی به روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی باز است و به طور مداوم یکی از بزرگ ترین دریافت کنندگان مستقیم سرمایه های مستقیم خارجی است. ثبات اقتصاد کلان مکزیک، بازار داخلی بزرگ، رشد روزافزون مصرف کنندگان، افزایش نیروی متخصص، استقبال از فضای کسب و کار و همجواری با ایالات متحده، همه به جذب سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاری در مکزیک کمک می کند.

تقریبا نیمی از سرمایه مستقیم خارجی، به بخش تولید مکزیک اختصاص یافته است، در حالی که 15٪ به صنعت مالی و بیمه و 14٪ به استخراج معدن مربوط می شود. بخش های انرژی فقط 3٪ از کل بخشها را به خود جلب کرده است. بخش قبلی تحت تأثیر اقدام دولت فدرال برای بازنگری مجدد آن به نفع شرکت های انرژی دولتی قرار گرفته است ، در حالی که بخش دوم همچنان تحت تأثیر رکود گردشگری قرار دارد.

استقبال دولت از سرمایه گذاری مستقیم خارجی

از نظر تاریخی، ایالات متحده یکی از بزرگترین منابع سرمایه مستقیم خارجی در مکزیک بوده است. بخش های خودرو، هوا فضا، ارتباطات از راه دور، خدمات مالی و الکترونیک معمولاً مقادیر زیادی سرمایه گذاری مستقیم خارجی می گیرند. بیشترین سرمایه گذاری خارجی به ایالات شمالی نزدیک مرز ایالات متحده واقع شده است، یا به مکزیکوسیتی و منطقه ال باجیو جریان دارد.

در گذشته، سرمایه گذاران خارجی از ایالت های جنوبی مکزیک چشم پوشی کرده اند، اگرچه اگر تمرکز دولت جدید بر جذب سرمایه گذاری در مکزیک و در منطقه باشد، این ممکن است تغییر کند. لازم به ذکر است که در قانون سرمایه گذاری خارجی ، جزئیات مربوط به اینکه کدام بخش های تجاری برای سرمایه گذاران خارجی باز هستند و تا چه اندازه ارائه شده است.

مزیت های سرمایه گذاری در مکزیک

مکزیک بیشترین سرمایه مستقیم خارجی را در آمریکای مرکزی و جنوبی جذب می کند. این کشور علاوه بر اینکه در مقابل سرمایه گذاری مستقیم خارجی بسیار باز است، در نظم اقتصادی جهانی نیز بسیار سازگار است. همچنین این کشور عضوی از NAFTA ، OECD ، G20 و ائتلاف اقیانوس آرام است.

مکزیک، از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار است و به عنوان یک بستر حمل و نقل به آمریکای شمالی و آمریکای لاتین عمل می کند. این کشور از منابع طبیعی بسیار متنوعی برخوردار است که امکان توسعه انواع صنایع با قیمت های کاملاً رقابتی را فراهم می کند. همچنین هزینه نیروی کار جوان خیلی زیاد نیست و نسبتاً مناسب است. باید گفت که این کشور هفتمین مقصد بزرگ گردشگری در جهان است و به موازات آن پایگاه صنعتی بزرگ و مهمی دارد.

سرمایه گذاری در مکزیک

شرایط سرمایه گذاری در مکزیک

در کنار شرایط مطرح شده، هنوز هم موانع زیادی برای سرمایه گذاری در مکزیک وجود دارد. این کشور تا حد زیادی به مشارکت خود با ایالات متحده متکی است و از این رو در برابر هرگونه تغییر در قرارداد تجارت آزاد آسیب پذیر است. همچنین سطح فساد بالا است و میزان جرم و جنایت در حال افزایش است.

این کشور با مشکلات مهم ساختاری اقتصادی و اجتماعی روبرو است که برخی از بخش ها مختص کشور مکزیک یا شهروندان مکزیکی است. ضمن آنکه رقابت بسیار قوی در بخش های خاصی وجود دارد و دارای اقتصادی است که در برابر نوسانات قیمت نفت آسیب پذیر است.

زیرساخت ها به ویژه بخش حمل و نقل و نفت و سیستم آموزشی دارای ضعف های شدیدی است و خشونت باند مواد مخدر، از نظر اجتماعی و اقتصادی در بسیاری از مناطق، به ویژه در مناطق مرزی با ایالات متحده، یک خطر بزرگ می باشد.

اقدامات دولت برای سرمایه گذاری در مکزیک

دولت مکزیک یک فضای باز برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است. سیاست های اقتصادی اخیر باید به سرمایه گذاران این امکان را بدهد تا با وجود فضای نامطلوب خارجی در سطح جهانی، امنیت عملیات خود را تضمین کنند. مکزیک یک رهبر در سرمایه گذاری مستقیم خارجی است که به آمریکای لاتین جذب شده است.

تا به امروز ، 35 توافق نامه دو جانبه برای ارتقاء و حمایت متقابل از سرمایه گذاری در مکزیک مذاکره شده است. این امر مکزیک را به مکانی امن برای ایجاد سرمایه و پایگاه ایده آل برای صادرات تبدیل کرده است. ضمن آنکه ProMexico یک نهاد فدرال است که مسئول جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مکزیک است.

مشوق های مالیاتی در مکزیک

کمک های بلاعوض یا تخفیف زمین، کسر مالیات و فناوری، نوآوری و بودجه توسعه نیروی کار معمولاً مشوق های ارائه شده از سوی دولت در جهت جذب سرمایه گذاری در مکزیک است. مناطق ویژه اقتصادی SEZ ، برای جلب سرمایه گذاری در مناطق توسعه نیافته از نظر اقتصادی در ایالت های جنوبی کشور ایجاد شده است.

شرکت های مستقر در این مناطق ویژه مشوق های مختلف، تسهیلات تجاری، مزایای گمرکی بدون عوارض، امتیازات توسعه زیرساخت ها و فرایندهای نظارتی آسان تری را دریافت خواهند کرد. همچنین مناطق آزاد تجاری FTZ ، جایی است که کالاهایی که به بازارهای خارجی هدایت می شوند، می توانند مکزیک را بدون مالیات ترک کنند که می تواند زمینه ای مناسب برای ورود سرمایه های خارجی باشد.

بخش های مهم در اقتصاد مکزیک

فقط اتباع مکزیکی و شرکتهای مکزیکی می توانند مالکیت زمین، آب و اقلام مرتبط با آنها را بدست آورند و امتیازاتی را برای استخراج معادن یا منابع آب را داشته باشند. دولت می تواند به افراد خارجی همان حقوق را اعطا کند، مشروط بر اینکه آنها با وزارت امور خارجه موافقت کنند که خود را تبعه مکزیک در رابطه با چنین اموالی بدانند و متعهد شوند که از حمایت دولت هایشان در مورد این اموال استفاده نکنند. در غیر این صورت، زمین بدست آمده در صورت عدم پرداخت، مصادره و به کشور مکزیک منتقل می شود.

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره شود، بخش هایی همچون خدمات پس از فروش برای بخش خودرو شامل تعمیرات، نگهداری، فروش قطعات و لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی، زنجیره های توزیع، انرژی های تجدید پذیر، مواد غذایی، نوشیدنی ها و محصولات دخانیات، خدمات فنی حرفه ای تخصصی و سفارشی است که می تواند انگیزه های برای سرمایه گذاری در مکزیک بوده و باعث افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی گردد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب