سرمایه گذاری در پاناما

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در پاناما را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در پاناما را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در پاناما
سرمایه گذاری در پاناما

سرمایه گذاری در پاناما

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در پاناما را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در پاناما میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در پاناما فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در پاناما

شروط و الزامات سرمایه گذاری در پاناما

مراحل سرمایه گذاری در پاناما

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در پاناما میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در پاناما را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در پاناما هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در پاناما

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در پاناما

پاناما به دلیل فضای سیاسی پایدار، دولت حامی تجارت، افزایش بازار املاک و مستغلات و رشد اقتصادی به مقصدی محبوب است تا بتواند سرمایه گذاران زیادی را به این کشور جلب کند. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در پاناما وجود دارد که شامل سهام املاک و مستغلات و راه اندازی کسب و کار است.

بورس اوراق بهادار پاناما Bolsa de Valores de Panama نامیده می شود که تجارت سهام ، بدهی شرکت ها و اوراق بهادار دولتی را انجام می دهد. پاناما انگیزه بازنشستگی ارائه می دهد که شامل واردات کالاهای خانگی بدون مالیات و تخفیف های زیاد در هتل ها ، رستوران ها ، فیلم ها و سایر خدمات حرفه ای است. شما می توانید به سادگی اطلاعات کاملی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

سرمایه گذاری در سهام پاناما

در خصوص سرمایه گذاری در پاناما باید متذکر شویم که بورس اوراق بهادار پاناما ، بدهی شرکت ها و اوراق بهادار دولتی را معامله می کند. اگرچه نسبتاً جدید و در ابعاد کوچکتر است، اما شرکت های بیشتری را برای لیست سهام خود جذب می کند. از سویی دیگر املاک و مستغلات پاناما سریعتر از سایر کشورهای آمریکای مرکزی بهبود یافتند. بیشترین بهبودی در املاک و مستغلات به منطقه و هوای گرمسیر معتدل نسبت داده شده است.

این کشور دارای شرکت های مختلف املاک و مستغلات است که می تواند به سرمایه گذاران خارجی در انتخاب ملک مناسب کمک کند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دانستن زبان اسپانیایی یک ضرورت نیست، زیرا بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات به سرمایه گذاران انگلیسی زبان عادت کرده اند. پاناما همچنین مشوق های زیادی برای پروژه های ساختمانی دارد.

منطقه ویژه اقتصادی پاناما

منطقه ویژه اقتصادی پاناما (پاسیفیکو) به تولید کالاها و خدماتی اختصاص دارد که به اقتصاد پاناما ارزش افزوده می دهد. این منطقه در پایگاه هوایی هوارد سابق واقع شده است و انگیزه های زیادی برای سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاری در پاناما فراهم می کند. پاناما تجارت بین المللی و دفاتر شرکتی را در این منطقه ویژه تشویق می کند.

برخی از مشوق های مالی شامل معافیت از واردات، مالیات، املاک و مستغلات، مالیات تجاری و صنعتی است. پاناما همچنین مشوق های نیروی کار متعددی مانند نرخ ثابت برای اضافه کار و ساعات تعطیلات برای کارمندان و معافیت برای استخدام کارگران خارجی ارائه می دهد. که می تواند تاثیر مناسبی هنگام ایجاد سرمایه در پاناما باشد.

سرمایه گذاری در پاناما

تجارت برای سرمایه گذاری در پاناما

پاناما به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا تجارت خود و سرمایه گذاری در پاناما را به عنوان یکی از سه ساختار  مالک انفرادی، مشارکت یا شرکت در این کشور تاسیس کنند. برای شروع روند کار ، باید یک ثبت مالیاتی یا مالیات بر درآمد را به دولت اعلام کنید. سپس، باید مجوز تجاری و شماره تأمین اجتماعی را دریافت کنید. سرانجام ، شما باید تمام مالیات های شهرداری را به همراه مجوزهای لازم که با نوع مشاغل در حال اجرا منطبق است، پرداخت کنید.

پاناما به دلیل قوانین مطلوب مالیاتی و حریم مالی، مکانی بسیار محبوب برای تأسیس شرکت ها است. شرکت های فراساحلی و صاحبان آنها از مالیات شرکت، بازپرداخت، درآمد، سود سرمایه و مالیات بر املاک معاف هستند. پاناما همچنین قوانین دقیق حریم خصوصی مالی را حفظ می کند که به شرکت ها و اعضای آن اجازه می دهد در صورت لزوم کاملاً ناشناس بمانند. علاوه بر این، پاناما معاهدات مالیاتی کمی با سایر کشورها دارد.

مزیت های سرمایه گذاری

پاناما دارای یک دولت با ثبات انتخاب شده دموکراتیک و بدون هیچ بی ثباتی سیاسی و ناآرامی های داخلی است. همچنین علی رغم بحران اقتصادی جهانی ، اقتصاد پاناما از سال 2005 با تورم و بیکاری کم و رشد ناخالص داخلی ثابت، رشد مداوم داشته است. رشد و ثبات اقتصادی پاناما از نظر تولید ناخالص داخلی نسبی بسیار فراتر از ایالات متحده است.

ضمن آنکه پاناما با بیش از یکصد شهر بزرگ بین المللی در سراسر جهان پرواز مستقیم دارد. قانون مدنی، قانون اساسی و قانون سرمایه گذاری در پاناما از سوی خارجی ها همه این اطمینان را به وجود می آورد که خارجی ها از حقوق برابر پانامایی ها در مورد مالکیت املاک، ایجاد سرمایه  و تجارت برخوردار هستند. بنابراین این کشور دارای فرصت های عالی سرمایه گذاری در بخش هایی همچون اوراق قرضه دولت پاناما، سرمایه های جنگل کاری و در پروژه اجاره پروژه پاناما پاسیفیکو می باشد.

نقاط قوت سرمایه گذاری در پاناما

اقتصاد پاناما توانسته است به خوبی با برخورداری از نقاط قوت مناسبی، سرمایه گذاری در پاناما را از سوی شهروندان خارجی به خود جلب می کند. از جمله این دلایل می توان به ثبات سیاسی قوی آن، روابط دیپلماتیک ممتاز با ایالات متحده، پویایی اقتصادی آن که رشد 4٪ در سال 2021 ، تورم کنترل شده و ارز ثابت اشاره نمود.

همچنین کاهش مالیات، از جمله مالیات بر ارزش افزوده در بخش املاک و مستغلات مطرح است و تسهیلات اعتباری مانند اعتبار رهن تا 30 سال و در اعتبار تا 80٪ از ارزش ملک می باشد. بدین ترتیب بخش های املاک و مستغلات و گردشگری در حال توسعه است و سهولت ایجاد پروژه های گردشگری، معافیت های مالیاتی را نیز در پیش دارد. این یک قطب منطقه ای تجارت بین الملل و مناطق آزاد است و زیرساخت های مدرن با کانال پاناما دارد. ضمن آن که بخش های مالی و بانکی با کیفیت، سرمایه گذاری مستقیم خارجی مستقیم را فراهم می کند.

نکات مهم در سرمایه گذاری در پاناما

اقتصاد پاناما برخی موانع را برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی به همراه دارد، از آن جمله، حساسیت به اوضاع اقتصادی و سیاسی آمریکای شمالی و جنوبی و بی نظمی در مورد حقوق مالکیت را می توان مطرح کرد. اعمال قانون زیر میانگین منطقه ای و وجود خطرات بالای فساد به ویژه در خدمات عمومی و سیستم قضایی بسیار کندو همچنین نقاط ضعف از نظر آموزش و پرورش و حرفه آموزی در این کشور از جمله عواملی است که می تواند در سرمایه گذاری در پاناما مطرح باشد.

دولت پاناما و محیط تجارت، فعالانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی را تشویق می كنند. به طور کلی قوانین هیچ تفاوتی بین شرکت های ملی و خارجی ایجاد نمی کند. دولت قانون ثبات سرمایه گذاری را تصویب کرد که به سرمایه گذاران خارجی که حداقل دو میلیون دلار در پاناما سرمایه گذاری می کنند را تضمین می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب