سرمایه گذاری در کانادا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در کانادا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در کانادا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در کانادا
سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در کانادا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در کانادا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در کانادا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در کانادا

شروط و الزامات سرمایه گذاری در کانادا

مراحل سرمایه گذاری در کانادا

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در کانادا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در کانادا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در کانادا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در کانادا

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در کانادا

باید اشاره کنیم که از نظر منافع اقتصادی، کانادا کشوری عالی برای تجارت است و به کل بازار آمریکای شمالی دسترسی دارد. این یکی از ثروتمندترین ملت های جهان و یکی از 10 کشور برتر تجارت جهان است و دارای یک اقتصاد به سرعت در حال رشد می باشد. کانادا می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاران باشد که می خواهند از بازارهای اتحادیه اروپا یا آسیا خارج شوند یا به دنبال راهی برای رشد کارهای خود هستند. به هر دلیلی که باشد، سرمایه گذاری در کانادا در انتظار شماست.

به عنوان یک پاداش اضافه شده  بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال حوزه های قضایی هستند که بتواند منافع فراتر از بازده سالم را ارائه دهد. کشورهایی مانند پرتغال، اسپانیا و مالت هنگام سرمایه گذاری واجد شرایط ویزای اقامت را ارائه می دهند. هنوز هم، برخی از سرمایه گذاران می خواهند از این اقتصاد معمول اروپا جدا شوند و رویای زندگی در آمریکای شمالی را در سر می پرورانند.

فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در کانادا

در حالی که بسیاری ایالات متحده را برای تاریخچه مهاجرت و سرمایه گذاری جهانی خود انتخاب می کنند، برخی دیگر ثبات سیاسی و اقتصادی بیشتری را ترجیح می دهند و همسایگان شمالی را انتخاب می کنند. چندین روش برای انتقال سرمایه گذاران به کانادا وجود دارد که از جمله برنامه های خاص استان های کشور است که می تواند منجر به اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا باشد.

بازار سهام در کانادا از یک صرافی بزرگ همراه با بسیاری از صرافی های کوچک تشکیل شده است. بورس بزرگ و اصلی، بورس اوراق بهادار تورنتو است که با نام TSX شناخته می شود و نهمین بورس بزرگ جهان است. سرمایه گذاران همچنین می توانند شرکت های کوچکتر و آینده را در بورس سرمایه گذاری TSX (TSX-V) پیدا کنند که سهام را با قیمت پایین تری ارائه می دهد.

اقتصاد رو به رشد کانادا

لازم به ذکر است که اقتصاد بورس کانادا با حمایت اقتصادی قوی روبرو است و شروع سرمایه گذاری در کانادا را بسیار ایمن می کند. بسیاری از سرمایه گذاران از TSX برای محافظت از نمونه کارها در برابر نوسان استفاده خواهند کرد. افراد غیر مقیم می توانند با خرید سهام از طریق کارگزاران مجاز و از طریق صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) در بورس سهام سرمایه ایجاد کنند.

همچنین سرمایه گذاری در کالاها شامل قرار دادن پول در مواد اولیه ای است که یا مستقیماً مصرف می شود، مانند غذا یا دام، یا برای ایجاد محصولات دیگر مانند آب، روغن، گاز طبیعی و فلزات گرانبها استفاده می شود. منابع انرژی و منابع طبیعی نیز کالا محسوب می شوند. سرمایه گذاران علاقه مند می توانند در کالاها به روش های مختلف سرمایه گذاری کنند. بسیاری از سرمایه گذاران از کالاهای دریایی به عنوان ابزاری برای رشد سرمایه خود استفاده می کنند.

سرمایه گذاری در کانادا

خرید ملک برای سرمایه گذاری در کانادا

کانادا مکانی عالی برای خرید کالا است. این کشور سابقه قوی در تولید منابع طبیعی مانند نفت و گاز طبیعی دارد. همچنین یکی از بزرگترین صادر کنندگان مواد معدنی در جهان است. پتاس کالای دیگری است که کانادا به آن معروف است، ماده ای که در کود استفاده می شود و در بخش کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بورس سهام یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا در کالاها به عنوان یک شهروند خارجی است.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز یکی از محبوب ترین راه های متنوع سازی کارها است. کانادا یک جامعه نسبتاً بزرگ است، بنابراین این کشور با در دسترس بودن خرید املاک و مستغلات برای خارجی ها، بسیار انعطاف پذیر است. برای خرید املاک و مستغلات انتظار می رود حداقل 35٪ از ارزش ملک، نامه مرجع از بانک آنها ، اثبات درآمد و چک اعتبار کانادایی واریز شود.

نقش مالیات برای جذب سرمایه گذاران

 مهم ترین عاملی که باید هنگام سرمایه گذاری در کانادا در نظر گرفت مالیات است. برخی مناطق مالیات اضافی برای پرداخت سرمایه گذاران خارجی دارند. همچنین، اگرچه محدودیت در خرید خانه وجود دارد، اما اگر سرمایه گذار علاقه مند به خرید زمین های کشاورزی یا تفریحی باشد، برخی از استان ها محدودیت هایی دارند.

ضمن آنکه کار با متخصصان بین المللی که می توانند هرگونه سردرگمی را برطرف کنند، مهم است. بعلاوه، اگر به دنبال خرید ملکی و اقامت در خارج از کشور هستید و از این ملک به عنوان درآمد با اجاره دادن آن استفاده می کنید، مشمول مالیات اضافی می شوید. در این خصوص می توانید راهنمایی های کاملی را از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

هنگامی که به سرمایه گذاری در کانادا فکر می کنید، لازم است که مزایای آن را نیز در نظر داشته باشید. این کشور یک نیروی کار واجد شرایط و فضای کسب و کار مناسب را دارد. این کشور با ذخایر بزرگ گاز ، نفت و سنگ معدن به همراه یک بخش بانکی شفاف و دسترسی بی نظیر به بازار جهانی، یک منطقه قوی در تجارت بین الملل محسوب می شود.

کانا اقتصادی پویا ، با بازار 37 میلیون مشتری دارد که زیرساخت پیچیده و همچنین یک شبکه حمل و نقل بسیار مدرن را دارد. از سویی دیگر، مواجهه شدید با اقتصاد و صادرات به ایالات متحده و وابستگی قیمت کالاهای بین المللی و درآمد دولت به قیمت نفت می تواند موانعی بر سر راه سرمایه گذاران باشد. از سوی دیگر بدهی زیاد خانوار، افت بهره وری در صنعت تولید وکاهش جمعیت فعال به دلیل افزایش سن نیز مطرح است.

مشوق های دولت برای سرمایه گذاری های خارجی

شرکت های سرمایه گذاری می توانند از طیف وسیعی از مشوق ها و برنامه های اعتبار مالیاتی بهره مند شوند که شامل تحقیقات علمی و توسعه تجربی باشد. هر استان و قلمرو کانادایی آژانس هایی برای ارتقاء سرمایه گذاری در کانادا دارد که اقدامات موجود را فهرست می کند.

آزادی تأسیس مالکیت و سرمایه خارجی می تواند مورد بررسی دولت کانادا قرار گیرد. سرمایه خارجی مشمول قانون سرمایه گذاری در کانادا است. دولت فدرال مأموریت دارد که سرمایه های خارجی پیشنهادی را به منظور اطمینان از اینکه سود خالصی برای کانادا ایجاد می کند، بررسی کند و همچنین ممکن است معاملات در زمینه امنیت ملی را بررسی کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب