خرید ملک در آلمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در آلمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در آلمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در آلمان
خرید ملک در آلمان

خرید ملک در آلمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در آلمان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در آلمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در آلمان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در آلمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در آلمان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در آلمان

شروط و الزامات خرید ملک در آلمان

مراحل خرید ملک در آلمان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در آلمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در آلمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در آلمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید املاک در المان

کشور اروپایی آلمان یکی از قوی ترین اقتصادهای دنیا را به خود اختصاص داده است. این کشور سالانه مقصد بسیاری از مهاجران جهان می باشد. سطح رفاهی بالا و نرخ پایین بیکاری از دلایل اصلی مهاجرت به این کشور به شمار می رود.

راه های مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد، از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره. خرید ملک در آلمان یکی از روش های سرمایه گذاری به حساب می آید. ولی آیا خرید ملک در این کشور منجر به اخذ اقامت آلمان می گردد؟ 

هزینه خرید ملک در آلمان چقدر است؟ امنیت سرمایه گذاری در آلمان به چه میزان است؟ اگر شما نیز قصد خرید ملک در آلمان را دارید این مقاله می تواند دانش و اطلاعات شما را در زمینه خرید ملک و قیمت خانه در آلمان افزایش دهد. 

اقامت آلمان با خرید ملک

آلمان از مقصدهای بسیار جذاب مهاجرت به شمار می رود. این کشور اقتصاد بسیار قوی داشته و کمپانی های بزرگی همچون بنز، بی ام و ، پورشه، بوش و غیره در این کشور وجود دارند. آلمان نیاز زیادی به نیروی کار جوان دارد و برنامه هایی در راستای جذب نیروی خارجی تعریف کرده است.

در واقع می توان گفت که این کشور نیاز زیادی به سرمایه گذار ندارد و برنامه های سرمایه گذاری در آلمان بسیار سخت می باشد. ثبت شرکت در حال حاضر تنها برنامه سرمایه گذاری آلمان به شمار می رود که اگر به درستی انجام نگردد، نتیجه اقامتی برای شخص نخواهد داشت. 

خرید ملک در آلمان نیز منجر به اقامت گرفتن مالک نمی شود مگر آنکه این خرید را در قالب یک شرکت به ثبت رساند. برای شرکتی که در آلمان ثبت می گردد باید یک طرح تجاری قوی نوشته شود که نشان دهد فعالیت این شرکت برای آلمان توجیه اقتصادی داشته و سودآوری زیادی خواهد داشت.

 

مراحل خرید خانه در آلمان

خرید ملک در آلمان مراحل مختلفی دارد که دقت در انجام آن جهت جلوگیری از هر گونه ضرر احتمالی ضروری می باشد. چنانچه شما متقاضی خرید ملک در این کشور هستید بهتر است با یک وکیل مجرب در راستای این امر مشورت نموده و از کمک وی بهره مند گردید. 

در این صورت مطمئن خواهید بود که فرآیند طی شده کاملاً قانونی می باشد و شما می توانید بر روی سود ناشی از سرمایه گذاری خود حساب نمایید. همچنین کشورهای اروپایی عموماً قوانین مالیاتی زیادی دارند که الزام رعایت آن توسط خریدار وجود دارد. 

خرید ملک در آلمان

مراحل کلی خرید ملک در آلمان

مراحل کلی خرید ملک در این کشور به شرح زیر است:

در ابتدا می بایست یک پیش نویس از قرارداد توسط فروشنده تهیه گردد که در آن مواردی همچون ارزش ملک، چگونگی پرداخت هزینه و مبلغ پیش پرداخت ذکر شده باشد. چنانچه این پیش نویس توسط خریدار تایید گردد وی می بایست معادل 10 درصد قیمت ملک را به عنوان پیش پرداخت به حساب دفتر اسناد واریز نماید.

در این مرحله خریدار حدود 4 هفته فرصت دارد که مالیات مربوط به ملک را پرداخت کند. در شهرهای مختلف مبلغ مالیات متفاوت بوده و در حدود 3 تا 7 درصد ارزش ملک می باشد. در مرحله آخر قراردادی ما بین خریدار و فروشنده منعقد گردیده و امضا می شود.

خريد آپارتمان در هامبورگ آلمان

هامبورگ یکی از شهرهای بندری کشور آلمان می باشد که به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور نیز شناخته می شود. این شهر توریستی با آب و هوای دریایی هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. 

این امر می تواند سودآوری ناشی از اجاره کوتاه مدت ملک را برای سرمایه گذاران این کشور افزایش دهد. خوب است که بدانیم هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در این شهر بدون در نظر گرفتن اجاره ملک در حدود 2,800 یورو در ماه و برای یک شخص حدود 800 یورو می باشد.

 به طور میانگین می توان گفت که قیمت هر متر مربع ملک در مرکز این شهر 6,187.82 یورو و در خارج شهر 3,921.65 یورو برآورد می شود.

خرید خانه در برلین المان

شهر برلین پایتخت کشور آلمان می باشد. این شهر بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر آلمان به شمار می رود. برلین به لحاظ تاریخی و فرهنگی میراث ارزشمندی را در خود جای داده است و از شهرهای مهم اروپا به شمار می رود. 

صنایع مختلفی در اقتصاد این شهر نقش مهمی دارند، شامل مکانیک و خودروسازی، عمران و ساخت و ساز، هتل داری، حمل و نقل، بیوتکنولوژی و غیره. 

هزینه زندگی یک شخص در برلین بدون محاسبه اجاره ملک حدود 770 یورو در ماه و هزینه زندگی یک خانواده چهار نفره 2,661 یورو می باشد. 

به طور میانگین خرید هر متر مربع از یک آپارتمان در مرکز شهر 5,915.67 یورو و خارج از شهر 3,819.23 یورو است.

 

قیمت خانه در آلمان

در آلمان نیز همچون تمامی کشورهای جهان از جمله کشور خودمان ایران، قیمت املاک به منطقه قرارگیری آن وابسته است. قطعاً در شهرهای مختلف نیز قیمت املاک با یکدیگر متفاوت می باشد.

 قیمت ها در شهرهای بزرگ و مهمی همچون مونیخ، فرانکفورت، برلین و غیره بسیار بالاتر از شهرهای کوچک و کم جمعیت می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت خرید ملک در آلمان مانند کشورهایی همچون ایلات متحده آمریکا، فرانسه یا انگلستان است. 

میانگین قیمت خانه در آلمان، حدود 3,386.31 یورو به ازای هر متر مربع می باشد. این قیمت در شهر برلین تا 5,844.44 یورو و در مونیخ به 9,937.50 افزایش می یابد. 

قیمت خانه در آلمان و سودآوری املاک در این کشور باعث شده است که افراد بسیاری به فکر خرید ملک در کشور آلمان باشند. در کشور آلمان هیچ گونه محدودیتی برای متقاضیان خارجی برای خرید املاک وجود ندارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب