خرید ملک در آمریکا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در آمریکا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در آمریکا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در آمریکا
خرید ملک در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در آمریکا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در آمریکا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در آمریکا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در آمریکا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در آمریکا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در آمریکا

شروط و الزامات خرید ملک در آمریکا

مراحل خرید ملک در آمریکا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در آمریکا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در آمریکا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در آمریکا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در امریکا

خرید ملک در آمریکا ، اقامت آمریکا از طریق خرید ملک ، سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید املاک، قیمت املاک و مستغلات در آمریکا و وکیل امور خرید ملک در کشور آمریکا را در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار داده ایم. 

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور را دارند و یا به دنبال اخذ ویزای خرید ملک امریکا هستند ، در رابطه با مسائل گوناگونی سوال دارند. برخی از این سوالات عبارتند از این که آیا امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در آمریکا وجود دارد؟ هزینه های مورد نیاز برای خرید املاک و مستغلات در آمریکا چگونه است؟ قیمت خانه های لوکس در آمریکا چقدر است؟

خرید ملک در آمریکا

کشور آمریکا یا ایالات متحده آمریکا یک جمهوری فدرال است که شامل 50 ایالت می شود. از لحاظ وسعت آمریکا چهارمین کشور در جهان و از لحاظ جمعیت سومین کشور می باشد. 

پایتخت این کشور واشنگتن دی سی است و پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک می باشد. آمریکا زبان رسمی ندارد اما زبان ملی آن انگلیسی آمریکایی است که اصلی ترین زبان در این کشور محسوب می گردد. آب و هوای کشور آمریکا اغلب گرم است اما دارای آب و هوای مدیترانه ای و قطبی نیز می باشد. 

این کشور نسبت به همه ادیان و مذاهب بی طرف است و واحد پول آن دلار می باشد. آمریکا یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیا است و سالانه افراد زیادی قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور را دارند، به همین دلیل نیاز است تا قیمت خانه های لوکس در آمریکا، قیمت خانه های معمولی در آمریکا و همچنین قیمت خانه در کالیفرنیا و سایر نقاط امریکا را بدانید تا بتوانید سرمایه گذاری سود آوری را انجام دهید.

 

اخذ اقامت آمریکا از طریق خرید ملک

متقاضیان خرید ملک در این کشور نمی توانند به طور مستقیم اقامت این کشور را از این طریق به دست آورند.

 برخی از متقاضیان سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک تصور می کنند تنها با خرید املاک و مستغلات در این کشور می توانند موفق به اخذ اقامت یا گرین کارت آمریکا شوند، در صورتی که این موضوع کاملا اشتباه می باشد.

در حقیقت افرادی که قصد دارند در آمریکا ملک خریداری کنند ابتدا باید اقامت دائم امریکا را به دست آورند و پس از آن برای خرید ملک اقدام کنند. البته این امکان نیز وجود داد که افراد با اخذ ویزای توریستی به آمریکا بروند و ملک بخرند اما با این خرید ملک برای آن ها اجازه اقامت کشور آمریکا صادر نمی گردد.

خرید ملک در آمریکا

واجدین شرایط خرید ملک در امریکا

هر شخصی می تواند متقاضی خرید املاک و مستغلات در آمریکا و اخذ اقامت امریکا از طریق خرید ملک اقامت باشد اما امکان اخذ اقامت امریکا تنها به واسطه خرید ملک در آن وجود ندارد. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای خرید ملک در این کشور ابتدا اقامت این کشور را به دست آورید و سپس برای خرید املاک در آمریکا اقدام نمایید. 

در واقع ویزای خرید ملک در این کشور وجود ندارد. همچنین متقاضیان می توانند با دریافت ویزای توریستی به آمریکا وارد شوند و از این طریق اقدام به خرید ملک نمایند هر چند این روش به دلیل مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید به شما توصیه نمی گردد.

مراحل قانونی خرید ملک در امریکا

رعایت مراحل قانونی توسط متقاضیان برای خرید املاک و مستغلات در آمریکا موضوع مهمی است که قصد داریم در این قسمت از مقاله به آن بپردازیم.

به طور کلی پروسه خرید ملک در کشور در این کشور از طریق اخذ وام و تسهیلات بانکی زمان کوتاهی حدود 25 تا 30 روز نیاز دارد و خرید ملک به صورت نقدی تنها در 7 الی 10 روز انجام می شود.

مراحل قانونی خرید ملک در آمریکا :

  1. ثبت درخواست توسط متقاضی برای خرید ملک
  2. انتخاب ملک مورد نظر جهت خرید
  3. دریافت مشاوره از متخصصان آگاه به امور خرید ملک در آمریکا
  4. تکمیل اسناد مربوط به خرید ملک در دفاتر اسناد رسمی
  5. پرداخت مالیات و انواع فی های دیگر
  6. دریافت ملک از فروشنده
  7. پرداخت هزینه های خرید ملک

وکیل امور ملک در امریکا

برای خرید املاک و مستغلات در آمریکا داشتن وکیل ماهر به امور ملک بسیار حیاتی و مهم می باشد. متقاضیان اخذ اقامت امریکا از طریق خرید ملک باید حتما از مشاوره وکیل امور ملکی ماهر بهره ببرند؛ زیرا برخی از املاک موجود در کشور آمریکا دچار مشکلات جدی حقوقی هستند و ممکن است افراد عادی نتوانند متوجه آن ها شوند. 

همچنین برخی از املاک مشکلاتی همچون مالیات و شرایط ورثه دارند که بررسی و رسیدگی به آن ها حتما باید توسط فردی آگاه به این امور انجام شود. در نتیجه افرادی که قصد انجام سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور را دارند می توانند از وکلای ماهر در امر خرید املاک و مستغلات موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا کمک بگیرند و خطرات و سردرگمی های خرید ملک در کشور آمریکا را به حداقل برسانند.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در امریکا

افرادی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید املاک در آمریکا را دارند باید حتما از مشاوری آگاه کمک بگیرند. این مشاور باید به تمامی جنبه های حقوقی خرید املاک و مستغلات در آمریکا آگاه باشد و اطلاعات مورد نیاز برای خرید خانه های مختلف را داشته باشد.

 مثلا به قیمت خانه های لوکس در آمریکا ، قیمت خانه معمولی در آمریکا و همچنین قیمت خانه ارزان در کالیفرنیا آگاه باشد و بتواند به موکل خود اطلاعات درست را منتقل نماید

فهرست مطالب

فهرست مطالب