خرید ملک در اسلواکی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اسلواکی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اسلواکی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اسلواکی
خرید ملک در اسلواکی

خرید ملک در اسلواکی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اسلواکی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اسلواکی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اسلواکی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اسلواکی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اسلواکی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اسلواکی

شروط و الزامات خرید ملک در اسلواکی

مراحل خرید ملک در اسلواکی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اسلواکی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اسلواکی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اسلواکی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در اسلواکی

اگر قصد خرید ملک و سرمایه‌گذاری در بخش املاک را دارید، با داشتن اقتصاد مداوم درحال‌توسعه، اسلواکی گزینه مناسبی است. هیچ محدودیتی قانونی در مورد اتباع بیگانه برای خرید ملک در اسلواکی وجود ندارد. 

با ورود اسلواکی به اتحادیه اروپا در سال 2004، محدودیت در مالکیت خارجی‌ها برداشته‌شده است (به‌جز زمین‌های کشاورزی و جنگلی).

در هنگام خرید املاک و مستغلات در اسلواکی و تهیه قرارداد برای واگذاری مالکیت املاک، توصیه می‌کنیم از خدمات وکیل، دفتر اسناد رسمی یا آژانس املاک و مستغلات استفاده کنید. اگر هنگام خرید املاک و مستغلات به کمک نیاز دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا یک بررسی پیش‌زمینه انجام دهید.

درباره خرید ملک در اسلواکی

ازآنجاکه اسلواکی عضو اتحادیه اروپا است، به هرکسی اجازه خرید ملک در این کشور داده می‌شود. در بازار املاک و مستغلات هیچ تبعیضی بر اساس شهروندی وجود ندارد. این امر در مورد انواع املاک، از خانه‌های حومه شهر گرفته تا آپارتمان‌های موجود در شهر صدق می‌کند. 

با این‌ حال، زمین‌های کشاورزی و جنگلی از این قاعده مستثنا هستند، زیرا قانون تصریح می‌کند که خارجی‌ها مجاز به خرید یا دریافت چنین زمین‌هایی نیستند. بااین‌حال، اگر خریدار حداقل سه سال در زمین کارکرده و همچنین دارای اقامت موقت در اسلواکی باشد، خارجی‌ها می‌توانند چنین زمین‌هایی را خریداری یا دریافت کنند.

بازار املاک و مستغلات اسلواکی در سال 2011 کاملاً آزادسازی شد. مهاجران می‌توانند انتظار داشته باشند که برخی از بهترین فرصت‌ها در اروپا را در اینجا بیابند. قیمت‌ها مقرون‌به‌صرفه است و کسانی که می‌خواهند بعداً بفروشند، می‌توانند به‌راحتی و با بازده خوبی این کار را انجام دهند.

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات اسلواکی

اگر قصد خرید ملک و سرمایه‌گذاری در بخش املاک را دارید، با داشتن اقتصاد مداوم درحال‌توسعه، اسلواکی گزینه مناسبی است. همچنین اگر قصد دارید برای همیشه مهاجرت کنید، اسلواکی مکان مناسبی است.

 اسلواکی با داشتن خدمات بهداشتی و درمانی رایگان، آموزش رایگان و دیگر موارد مشابه، به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های زندگی شناخته می‌شود. گزینه‌های زیادی در خصوص خواص ازجمله خانه، آپارتمان، ویلا و موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید از آژانس‌های املاک و مستغلات طریق قابل‌اعتماد، ملک موردنظر خود را پیدا کنید.

ازآنجاکه محدودیت‌های زیادی برای خرید ملک در اسلواکی وجود ندارد، می‌توانید به‌راحتی از خرید پیش بروید و در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه صاحب‌خانه جدید خود باشید. در مقایسه با سایر کشورهای توسعه‌یافته، دارایی اسلواکی کاملاً مقرون‌به‌صرفه است و این‌یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است. حتی اگر جهت سرمایه‌گذاری بلندمدت به دنبال خرید ملک در اسلواکی همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها است.

خرید ملک در اسلواکی

خرید خانه در اسلواکی

از آپارتمان‌های کوچک (معمولاً با یک راهرو کوچک، یک اتاق منفرد و آشپزخانه) گرفته تا آپارتمان‌های چند خوابه و پنت هاوس برای خرید باید مراحل قانونی را گذراند. با خرید خانه در اسلواکی بعد از مدتی می‌توان اقامت این کشور را به دست آورد.

  • پس‌ از آن یک ملک، پیش‌بینی می‌شود که خریدار 10٪ از قیمت خرید را به‌عنوان سپرده برای تأمین امنیت ملک پرداخت کند و مراحل قانونی را آغاز کند. در این زمان، قرارداد پیش‌خرید بین طرفین امضا می‌شود.
 
  • درصورتی‌که خریدار پس از سپرده‌گذاری نظر خود را تغییر داده باشد، وی مسئولیت پرداخت هزینه‌های انجام‌شده توسط نماینده را بر عهده دارد. این کار با کسر هزینه‌های انجام‌شده توسط نماینده از قیمت واریزی کسر می‌شود و مانده آن به خریدار بازپرداخت می‌شود. درصورتی‌که فروشنده نظر خود را تغییر داده است، وی مسئولیت پرداخت هزینه‌های انجام‌شده توسط نماینده را به عهده دارد و واریز به‌طور کامل به خریدار بازگردانده می‌شود.
 
  • مرحله بعدی روند تهیه گزارش ملک توسط یک نقشه‌بردار است که پس‌ازآن نسخه‌ای از نقشه را ارائه می‌کند تا شخص خریدار بتواند قرارداد نهایی را تهیه کند. سپس این قرارداد توسط هر دو طرف به امضا رسیده و خریدار اکنون مانده موجودی را به فروشنده می‌پردازد.
 
  • ثبت کاداستر (katasternehnutelnosti) مشخصات صاحب املاک را فاش می‌کند و همچنین مشخص می‌کند که زمین تا چه اندازه با رهن و سایر اشکال قانونی وارد می‌شود. در حال حاضر، همه آژانس‌های اسلواکی از فروشنده ملزم به تهیه کاغذ کاداستر هستند که حاوی وضعیت قانونی ملک قبل از فروش است.

روند خرید ملک در اسلواکی

خرید ملک در اسلواکی یک‌روند ساده است.

پس از انتخاب یک ملک، خریدار پیشنهاد ارائه می‌دهد و به‌محض قبول فروشنده، هر دو طرف در مورد شرایط تجارت توافق می‌کنند.

خریدار کل مبلغ یا سپرده توافق شده را با یک متولی دفتر اسناد رسمی یا در یک حساب بانکی درجایی قرار می‌دهد که تا زمان انتقال حقوق مالکیت باقی بماند. 

هر دو طرف توافق‌نامه رسمی پیش از قرارداد را امضا می‌کنند که شرایط معامله را مشخص می‌کند. این توافق‌نامه به هر دو طرف معامله را متعهد می‌سازد، بنابراین اگر هر یک از طرفین نظر خود را تغییر دهند، می‌توانند هزینه‌های نماینده را به‌طرف مقابل بپردازند.

خریدار و فروشنده قرارداد فروش را امضا می‌کنند و دفتر اسناد رسمی امضای فروشنده را تأیید می‌کند. معمولاً حدود 4 هفته طول می‌کشد تا قرارداد خرید و ایجاد مجوز مالکیت تأیید شود. هنگامی‌که خریدار این مجوز را دریافت کرد، مبلغ خرید برای فروشنده آزاد می‌شود.

اگر شما از خدمات آژانس املاک و مستغلات استفاده می‌کنید، آن‌ها معمولاً خدمات حقوقی ارائه می‌دهند و همچنین تمام اسناد موردنیاز برای انتقال مالکیت را تهیه می‌کنند. شما حتی ممکن است یک وکیل را برای تهیه قرارداد فروش منصوب کنید، اگرچه آن‌ها قادر به نظارت بر فروش واقعی نخواهند بود.

مالکیت املاک در اسلواکی

خارجی‌ها ممکن است املاک و مستغلات در اسلواکی را بدون توجه به اینکه در اسلواکی اقامت بگیرند یا خیر، به دست آورند.

 با برخی استثناء، یک خارجی می‌تواند تقریباً هر املاک و مستغلات را به دست آورد. املاک و مستغلات شامل آپارتمان‌ها، خانه‌ها، گاراژها، باغ‌ها، زمین و سایر ساخت‌وسازهای متصل به زمین توسط یک‌پایه محکم است.

حق مالکیت در اسلواکی

یک منطقه مسکونی یا غیرمسکونی در اسلواکی می‌تواند:

  • تحت مالکیت شخصی یا حقوقی
  • تحت مالکیت سهم مشترک توسط شخصی یا حقوقی
  • تحت مالکیت مشترک همسران
 

حق مالکیت حق صاحبان املاک است که به آن‌ها اجازه می‌دهد، در محدوده قانون، از آن استفاده کنند، از این ملک استفاده کنند و مطابق نیاز آن‌ها رفتار کنند. این حق در لحظه‌ای حاصل می‌شود که مالکیت ملک را بر اساس الزامات قانونی مندرج در قوانین معتبر به دست می‌آورند.

به‌طورکلی، کسب حقوق مالکیت در املاک و مستغلات با ارائه قانون شماره 40/1964 تنظیم می‌شود. در مورد مالکیت آپارتمان‌ها و اماکن غیرمسکونی طبق آیین‌نامه‌ها برخورد می‌شود. 

فهرست مطالب

فهرست مطالب