خرید ملک در فیلیپین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در فیلیپین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در فیلیپین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در فیلیپین
خرید ملک در فیلیپین

خرید ملک در فیلیپین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در فیلیپین توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در فیلیپین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در فیلیپین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در فیلیپین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در فیلیپین را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در فیلیپین

شروط و الزامات خرید ملک در فیلیپین

مراحل خرید ملک در فیلیپین

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در فیلیپین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در فیلیپین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در فیلیپین

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در فیلیپین

افراد خارجی جهت خرید ملک در فیلیپین دارای محدودیت هستند و نمی توانند مالکیت تمام یک ملک را داشته باشند ولی میتوانند فرصت سرمایه گذاری را داشته باشند. 

مهاجرین همچنین می توانند از فرصت های گردشگری که در این کشور وجود دارد استفاده کنند و ملک های تجاری را به صورت بلند مدت اجاره دهند. در صورت کلی حق خرید زمین فقط با اتباع و شهروندان فیلیپینی است و مهاجرین نمی توانند حق خرید زمین را مگر در شرایطی خاص داشته باشند.

همانطور که می دانید فیلیپین یکی از کشورهای پر جمعیت در دنیاست و تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ این کشور بسیار زیاد است. لذا به دنبال آن نیز بازار مسکن و املاک بسیار رونق دارد.

 در ادامه این مقاله که به دست همکاران ما در موسسه ثبتا ارائه شده درباره خرید ملک در فیلیپین بیشتر توضیح داده شده است.

شرایط خرید ملک در فیلیپین

مالکیت زمین و ملک در فیلیپین به شدت تنظیم شده و محدود به شرکت یا افرادی است که قانونا به عنوان شهروندان فیلیپینی شناخته شده اند.

شرکتی با 60% سهم فیلیپینی در هیئت مدیره، یک شرکت فیلیپینی محسوب می شود. علاوه بر این، قوانین مهاجرتی فیلیپین نیز محدودیت های بسیاری در مورد مالکیت زمین برای افراد خارجی را اعمال می کند. 

با این حال، خارجی ها می توانند با استثنائات خاص، آپارتمان، ویلا، ساختمانهای صنعتی، تجاری را بدون داشتن حق مالکیت در زمین خریداری کنند. 

همچنین افراد خارجی که جزو لیست زیر هستند می توانند در فیلیپین ملک بخرند:

  • اگر اقامت فیلیپین را قبل از سال 1935 به دست آورده باشند.
  • اگر از طریق ارث ملکی را دریافت کرده باشند.
  • در پروژه ساختمان های مجتمع کندو کم تر از 40% ملک را خریداری کنند.
  • اگر با یک تبعه فیلیپینی ازدواج کرده باشند و اقامت فیلیپین از طریق ازدواج را کسب کرده باشند.
  • شهروندانی که قبلا شهروند یا تبعه فیلیپینی بوده اند.

درباره خرید ملک در فیلیپین

پیدا کردن املاک در فیلیپین برای خارجی ها می تواند دشوار باشد. هرچه تحقیق بیشتری انجام دهید و مدت بیشتری مکالمات تلفنی و جلسات با نمایندگان و صاحبخانه ها داشته باشید زمان کمتری را صرف جستجو خواهید گذاشت.

اولین قدم شناسایی منطقه ای است که می خواهید در آن زندگی کنید. بسیاری از مهاجرین در یک مجتمع یا آپارتمان یا در یک منطقه خاص از یک شهر زندگی می کنند. متاسفانه در فیلیپین اختلاف طبقاتی وجود دارد اما به عنوان مهاجر احتمالا قادر خواهید بود در یکی از محله های ثروتمند زندگی کنید.

 بسیاری از مهاجرین در حالی که منتظر رسیدن اموال خود هستند، در مسکن موقت یا هتل زندگی می کنند، که این ممکن است تا 8 یا 9 هفته طول بکشد.

 نمایندگان املاک و مستغلات همچنین می توانند بر اساس سبک زندگی، نیازها، ترجیحات و بودجه خود، شما را در فروش، خرید و اجاره املاک کمک کنند. آنها همچنین می توانند در مورد سرمایه گذاری در املاک، روند بازار، الزامات قانونی، مشاوره خوبی به شما ارائه دهند. آنها همچنین می توانند قراردادها را بررسی کرده و شما را از قوانین فیلیپین آگاه کنند.

خرید ملک در فیلیپین

هزینه معامله ملک در فیلیپین

معاملات املاک و مستغلات همیشه دارای هزینه ای به عنوان هزینه معاملات هستند. در صورت خرید ملک در فیلیپین، می توانید انتظار پرداخت چندین هزینه از جمله:

  • مالیات بر سود سرمایه: 6% از قیمت فروش ملک، ارزش پولی یا ارزش در بازار، هر کدام بالاترین باشد. این هزینه به طور معمول توسط فروشنده پرداخت می شود، اما در برخی موارد خریدار آن را پرداخت می کند یا در پایان به قیمت فروش اضافه می شود.
  • مالیات تمبر اسناد: 1.5% از قیمت فروش، ارزش پولی یا ارزش در بازار، هر کدام بالاترین است.
  • مالیات نقل و انتقال: 0.5% تا 0.75% از قیمت فروش، ارزش پولی یا ارزش در بازار، هر کدام بالاتر باشد. همچنین بسته به اینکه ملک در کجا واقع شده است می باشد.
  • هزینه ثبت: طبق نمودار هزینه ثبت نام منتشر شده متفاوت است. به طور کلی حدود 0.25% از قیمت فروش است.

هزینه خرید ملک در فیلیپین

هزینه خرید ملک در فیلیپین در شهرهای ماکاتی، مانیل، سبو و شهرهای بزرگ گران تر است. در لیست زیر هزینه خرید ملک در برخی از مناطق فیلیپین ذکر شده است. برای بررسی بیشتر هزینه ها، هزینه اقامت فیلیپین را مطالعه کنید.

  • میانگین قیمت خرید ملک در مرکز شهر ماکاتی به طور متوسط در حدود 198.333PHP (پزو) در هر متر مربع است. در حومه شهر قیمت ها به طور متوسط 127.500PHP (پزو) در هر متر مربع است.
  • میانگین قیمت خرید ملک در مرکز شهر کوئزون به طور متوسط در حدود 46.666PHP (پزو) در هر متر مربع است. در حومه شهر قیمت ها به طور متوسط 25.200PHP (پزو) در هر متر مربع است.
  • میانگین قیمت خرید ملک در مرکز شهر مانیل به طور متوسط در حدود 138.888PHP (پزو) در هر متر مربع است. در حومه شهر قیمت ها به طور متوسط 70.250PHP (پزو) در هر متر مربع است.

این قیمت ها بر اساس مکان، ویژگی ها و نوع آنها متفاوت و متغیر است. در شهرها، مناطق مرکزی شهری، مناطق تجاری، قیمت ها بسیار بالاتر از سایر مناطق است. لازم به ذکر است هر 1.000PHP (پزو) معادل 20.2$ (دلار) می باشد.

خرید ملک در فیلیپین با وام مسکن

خرید ملک در فیلیپین یک سرمایه گذاری بزرگ از نظر مالی است. این کشور زیبا با مردم دوستانه، جغرافیای عالی و یک سبک زندگی عالی است. با این حال، مهم است که قبل از شروع روند تحقیق کاملی انجام دهید تا از دردسرهای قانونی و خطرات جلوگیری کنید. 

در فیلیپین گرفتن وام بسیار ساده تر و سریعتر شده است. کافی است به یک سرویس بانکی یا کارگزاری بروید که مطابق با نیازها و ترجیحات شما باشد. در مورد صلاحیت خود برای دریافت وام با مسئولان بانک صحبت کنید و جزئیات شرایط را برای تحقق بخشیدن دریافت کنید.

در اینجا از جمله بانک های ارائه کنند وام مسکن در فیلیپین معرفی شده اند:

  • بانکBDO: وام هایی را برای مهاجران با انواع خاصی از ویزا ارائه می دهد.
  • مترو بانک فیلیپین: وام های بانکی با ویزاهای خاص را برای خارجی ها فراهم می کند.
  • بانک BPI: وام های رهنی را برای مهاجرینی که با شهروند فیلیپینی ازدواج کرده اند فراهم می کند.

ارائه خدمات خرید ملک در فیلیپین

جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف اروپای و آسیایی از طریق خرید ملک همانند خرید ملک در فیلیپین می توانید از تجربیات مشاورین ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید و از آخرین اطلاعات آگاه شوید. راه های ارتباطی با این موسسه در بخش تماس با ما قابل مشاهده است.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب