خرید ملک در قبرس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در قبرس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در قبرس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در قبرس
خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در قبرس توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در قبرس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در قبرس نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در قبرس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در قبرس را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در قبرس

شروط و الزامات خرید ملک در قبرس

مراحل خرید ملک در قبرس

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در قبرس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در قبرس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در قبرس

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس، استانداردهای سرمایه‌گذاری، مزایا و هزینه های خرید ملک که سبب اخذ اقامت این کشور می شود در این نوشتار مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. 

اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک چگونه امکان پذیر است؟ چگونه می توان به اقامت دائم اروپا از طریق خرید ملک در قبرس دست یافت؟ چه میزان سرمایه برای اخذ اقامت دائم قبرس از طریق خرید ملک مورد نیاز است؟ پس با ما همراه باشید.

خرید ملک در قبرس

یکی از ساده ترین و سریعترین روش های اخذ اقامت دائم قبرس، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در قبرس می باشد. در این روش متقاضی اصلی به همراه همسر، فرزندان تا سن 25 سال و والدین متقاضی و همسر، اقامت دائم قبرس را کسب می کنند.

 با این نوع اقامت اجازه کار در قبرس ندارید و تنها مجوزی برای زندگی در این کشور است. یکی از مزایای اصلی این اقامت نداشتن شرط حضور است؛ برای حفظ اقامت هر دو سال تنها باید 1 روز در قبرس حضور داشته باشید. 

البته در صورتی که قصد گرفتن پاسپورت قبرس را دارید، باید در این کشور زندگی کنید. در این صورت پس از 7 سال می توان تابعیت قبرس را کسب کرد. با توجه به اینکه قبرس عضوی از اتحادیه اروپاست، با داشتن تابعیت این کشور می توانید در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی کنید.

اخذ اقامت قبرس با خرید ملک

برای اخذ اقامت دائم قبرس باید شرایط زیر را فراهم آورید:

خرید ملک در قبرس:

حداقل 300 هزار یورو در قبرس ملک خریداری کنید. با این مبلغ اجازه دارید یک یا دو ملک خریداری کنید. زمان درخواست اقامت باید 200 هزار یورو از ارزش ملک پرداخت شده باشد.

 
سپرده بانکی در قبرس:

باید در یکی از بانک های قبرس مبلغ 30 هزار یورو سپرده قرار دهید؛ این مبلغ به مدت 3 سال در بانک بلوکه می شود.

اثبات در آمد سالیانه:

باید ثابت کنید که درآمد کافی برای زندگی در قبرس را دارید. این درآمد باید از خارج از کشور قبرس تامین شود. مجموع درآمد متقاضی و همسر در نظر گرفته می شود. باید ثابت کنید که از درآمد سالیانه زیر برخوردارید:

  • برای متقاضی اصلی 30 هزار یورو در سال
  • به ازای همسر و فرزندان هر کدام 5 هزار یورو در سال
  • به ازای والدین هر کدام 8 هزار یورو در سال
خرید ملک در قبرس

هزینه خرید و اجاره ملک در قبرس

در بحث سرمایه گذاری در ملک در قبرس مانند بیشتر نقاط جهان، دو عامل وجود دارد که بر قیمت ملک بسیار تاثیرگذار است، عامل اول محل قرارگیری و دوم، کاربری ملک است. خاطر نشان می کنیم که مالیات برای املاک تجاری بیشتر از املاک مسکونی است.

 بنابراین قیمت خرید ملک در قبرس از یک شهر به شهر دیگر متفاوت است. همچنین قیمت منازل آپارتمانی و ویلایی نیز متفاوت است. پروژه های ساختمانی با طراحی‌های لوکس نیز وجود دارد که غالباً مورد توجه سرمایه گذاران قرار می‌گیرد. به طور میانگین هزینه زندگی در کشور قبرس 43.13% و قیمت اجاره در این کشور 44.16% از ایران بیشتر است

وکیل امور ملکی در قبرس

خرید ملک و سرمایه‌گذاری در قبرس و یا هرکشور دیگری نیاز به تسلط بر قوانین آن کشور دارد. برای این امر همراهی یک وکیل معتبر، وکیلی با دانش و خبره در حیطه امور ملکی می تواند شما را در تمامی مراحل از اخذ اقامت و تابعیت گرفته تا دیگر امور یاری دهد. همچنین داشتن وکیل آگاه ضررهای احتمالی این مسیر را تا حد زیادی کاهش می دهد.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در قبرس

خرید ملک در قبرس هرچند که منجر به اخذ اقامت و تابعیت یک کشور اروپایی می شود، اما برای سرمایه‌گذاری باید به نکاتی مانند قیمت ملک در بخش های مختلف کشور میزان رشد آن، سلامت نظام قضایی آن کشور، ریسک مصادره‌ی اموال و شاخص های دیگری مانند نرخ تورم، و رشد اقتصادی کشور لازم و ضروری می باشد. با آگاهی کامل از این موارد می توانیم مسیری مطمئنی و سرمایه‌گذاری پرسودی را داشته باشیم.

 

 

سخن پایانی

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در قبرس را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری قبرس اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در کشور قبرس و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب