خرید ملک در مالزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در مالزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در مالزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در مالزی
خرید ملک در مالزی

خرید ملک در مالزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در مالزی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در مالزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در مالزی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در مالزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در مالزی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در مالزی

شروط و الزامات خرید ملک در مالزی

مراحل خرید ملک در مالزی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در مالزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در مالزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در مالزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در مالزی

مالزی یکی از پیشرفته ترین کشورهای قاره کهن با شهرهای توسعه یافته ای مانند کوالالامپور چندین سال است که مورد توجه مهاجرین و به ویژه سرمایه گذاران بین المللی قرارگرفته است. 

موقعیت جغرافیایی خاصی که این کشور دارد و همچنین سیاست های کلانی که منجر به جهش اقتصادی در مالزی شده اند، باعث شده اند که این کشور به مرکزی برای تجارت و بازرگانی تبدیل شود. 

روش های متفاوتی جهت سرمایه گذاری در مالزی وجود دارد. یکی از این روش ها خرید ملک در مالزی می باشد. خرید ملک در مالزی از جمله روش های سرمایه گذاری به شمار می آید که تحت شرایطی می تواند منجر به اخذ اقامت مالزی نیز گردد.

سرمایه گذاری و خرید ملک در مالزی به این دلیل مورد توجه قرار گرفته است که متقاضیان می توانند علاوه بر بهره مندی از زندگی در شهرهای پیشرفته و مدرنی مانند کوالالامپور، از زندگی در شهرهای زیبای ساحلی این کشور نیز برخوردار شوند. 

شرایط عمومی خرید ملک در مالزی

مالزی یکی از کشورهای عضو در سازمان تجارت جهانی می باشد. موقعیت جغرافیایی این کشور، ارتباطی که این کشور از قدیم با دولت بریتانیا داشته است و همچنین همسایگی مالزی با مراکز تجاری مهمی مانند چین و سنگاپور دلایل عمده ای جهت رونق اقتصادی این کشور می باشند.

این رونق اقتصادی منجر به محبوبیت مهاجرت به مالزی شده است. یکی از راه های مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری می باشد. روش های متنوعی از قبیل ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه و همچنین خرید ملک در مالزی منجر به اقامت مالزی می شوند. 

خرید ملک در مالزی تقریباً برای تمامی افراد خارجی ممکن می باشد. البته خرید از طریق طرح خانه دوم در مالزی منجر به اقامت این کشور خواهد شد که در ادامه تشریح خواهد شد.

اقامت مالزی از طریق خرید ملک

سرمایه گذاران خارجی که به هدف سرمایه گذاری اقدام به خرید ملک در مالزی می کنند می توانند بدون محدودیت این اقدام را انجام بدهند. ولی این خرید ملک به صورت مستقیم منجر به اقامت فرد متقاضی نمی گردد. 

روش طراحی شده جهت کسب اقامت مالزی طرح اقامتی خانه دوم مالزی (Malaysia My Second Home) می باشد. این روش اقامتی که به نام (MM2H) شناخته می شود از سال 2002 اجرایی شده و راه را جهت کسب اقامت مالزی بسیار ساده کرده است.

 در این روش که افراد بر اساس سن و همچنین میزان دارایی امتیازاتی را به دست می آورند، می توانند به یک اقامت 10 ساله دست پیدا بکنند.

 افراد با این اقامت اجازه خرید ملک در مالزی، ثبت شرکت در مالزی و بسیاری فعالیت های تجاری دیگر را دارند.

 
خرید ملک در مالزی

قیمت خرید خانه در مالزی

قیمت خرید خانه در مالزی برای افراد خارجی تا سال 2020 حداقل یک میلیون رینگت مالزی بوده است. طبق مصوبه جدید دولت مالزی حداقل میزان خرید ملک در مالزی به 600 هزار رینگت مالزی کاهش یافته است. 

البته این حداقل با توجه به استان و شهر مورد نظر و همچنین کاربری ملک متغیر می باشد. قیمت خرید خانه در مالزی در شهر کوالالامپور برای املاک مسکونی 600 هزار رینگت و برای املاک تجاری و صنعتی یک میلیون رینگت می باشد. هزینه مهاجرت به مالزی از طریق خرید خانه در ایالتی مانند مالاکا برای املاک مسکونی 500 هزار رینگت می باشد. 

مزایای اقامت از طریق خرید ملک در مالزی

اقامت خانه دوم مالزی یک طرح مهاجرتی است که از سال 2002 به متقاضیان اجازه ورود به خاک کشور مالزی را می دهد. از مزایای اقامت خانه دوم مالزی این می باشد که شخص اصلی می تواند همسر و فرزندانش را به همراه داشته باشد.

 اجازه خرید ملک مسکونی، ملک تجاری، خرید خودرو و فعالیت های تجاری در مالزی را دارد. تا این لحظه بیشترین کشورهایی که شهروندان آن ها از طریق اقامت خانه دوم مالزی (MM2H) اقامت مالزی را به دست آورده اند بریتانیا، بنگلادش، بریتانیا، کشورهای اسکاندیناوی، کره جنوبی، ژاپن، ایران و کشورهای عربی بوده اند. 

در این نوع اقامت دو عامل سن و میزان تمکن مالی عوامل اصلی کسب اقامت مالزی می باشند. شخصی که واجد شرایط باشد یک اقامت 10 ساله دریافت می کند. این اقامت با توجه به اعتبار پاسپورت قابل تمدید می باشد. 

این روش برای افراد کمتر از 50 سال و همچنین افراد بالای 50 سال سن شرایط متفاوتی دارد. به طور کلی هر اندازه که تمکن مالی فرد بیش تر باشد شانس بالاتری جهت کسب اقامت مالزی دارد.

گرفتن اقامت مالزی با خرید ملک

برای افرادی که سن آن ها کم تر از 50 سال می باشد، باید ثابت کنند که میزان تمکن مالی آن ها 300.000 هزار رینگت مالزی می باشد. 

همچنین باید ثابت کنند که درآمد ماهیانه ای معادل 10.000 رینگت مالزی دارند. البته نیازی به انتقال این درآمد و ثرمایه به مالزی ندارند ولی در صورت انتقال درآمد به مالزی از پرداخت هر گونه مالیات معاف خواهند شد.

افرادی که سن بالاتر از 50 سال دارند می بایست ثابت کنند که ارزش دارایی آن ها حداقل 150.000 رینگت می باشد. همچنین اثبات دارا بودن درآمد ماهیانه 5000 رینگت نیز لازم می باشد. این افراد نیز در صورت انتقال سرمایه به مالزی از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

ارائه خدمات خرید ملک در مالزی

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در مالزی را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری مالزی اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در کشور مالزی و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب