خرید ملک در نروژ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در نروژ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در نروژ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در نروژ
خرید ملک در نروژ

خرید ملک در نروژ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در نروژ توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در نروژ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در نروژ نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در نروژ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در نروژ را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در نروژ

شروط و الزامات خرید ملک در نروژ

مراحل خرید ملک در نروژ

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در نروژ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در نروژ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در نروژ

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در نروژ

افرادی که قصد خرید خانه یا آپارتمانی در یک کشور اروپایی دارند، می‌توانند با انجام این کار در کشور نروژ، پس از چند سال اقامت این کشور را بدست آورند. 

اما خرید ملک  در نروژ و سرمایه گذاری در این کشور، علاوه بر مزایایی که دارد، با هزینه‌ها و موارد خاصی همراه می‌باشد. در ادامه به بررسی این موارد خوایم پرداخت.

شرایط خرید ملک در نروژ

شهر اسلو مالیات بر دارایی ندارد؛ اما هر معامله و فروش مشمول مالیات انتقال ۲.۵% به نام هزینه سند می‌شود.

خریداران می‌توانند برای اطلاع کامل از شرایط خرید ملک در نروژ، روند خرید آپارتمان، انواع خانه و سایر موارد مربوط به خرید ملک در این کشور با کارشناسان و مشاوران موسسه ثبتا تماس بگیرند تا علاوه بر گرفتن مشاوره‌ای عالی؛ بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنند.

اصولاً کشورهای سردسیر شرایط و خدمات اجتماعی بسیار خوبی به شهروندان ارائه می‌دهند. به همین دلیل کیفیت زندگی در کشور نروژ بسیار بالاست. محدودیتی هم در خصوص خرید ملک در این کشور برای مهاجران و اتباع خارجی وجود ندارد.

البته مسئله‌ای که متقاضیان خرید ملک در این کشور می‌بایست به خاطر داشته باشند این است که در کشور نروژ هزینه خرید ملک نسبتاً رو به بالا می‌باشد؛ ولی در قبال متریال ساخت خانه و کیفیت زندگی در این کشور فوق‌العاده به‌صرفه می‌باشد.

برای خرید ملک در نروژ باید به موارد زیادی از جمله قیمت ارز، بازار مسکن و هزینه‌های زندگی در این کشور توجه داشته باشید.

روش‌های خرید ملک در نروژ

نروژ مانند سایر کشورهای اروپایی، خرید خانه برای شهروندان خارجی را مجاز دانسته است؛ حتی در صورت واجد شرایط بودن افراد به آن‌ها وام بانکی نیز ارائه می‌کند. 

افراد بایستی طبق قانون ۲۵ درصد از قیمت کلی ملک را پرداخت کنند تا واجد شرایط اخذ وام بانکی گردند؛ شایان‌ذکر است که افراد زیر ۳۵ سال این امکان را دارند تا تنها ۱۵ درصد از هزینه ملک را پرداخت کنند و مابقی را با دریافت وام مسکن جبران نمایند. 

خرید ملک در نروژ

چگونه در نروژ ملک بخریم

به‌طورکلی دو روش برای خرید ملک در کشور نروژ وجود دارد که به شرح زیر می‌باشند:

ملک شخصی: در این نوع خرید ملک در نروژ افراد با پرداخت کامل هزینه، مالک حقیقی آن شناخته می‌شوند. افراد علاوه بر قیمت ملک، بایستی مالیات بر خرید ملک که حدود ۲.۵ درصد از ارزش آن است به‌علاوه هزینه ثبت رسمی، شارژ ساختمان و … را پرداخت کنند.

ملک شراکتی: گزینه محبوب میان خریداران، خرید ملک به‌صورت شراکتی است. این نوع خرید ملک در نروژ نوعی خرید سهام است؛ یعنی افراد حق اقامت خود را خریداری می‌کنند. در این نوع افراد بایستی مبلغی را جهت تعمیر و نگه‌داری، ساخت‌وساز و … مانند اجاره پرداخت کنند.

خرید ملک در نروژ و اخذ اقامت

پس از ۸ سال افزایش قیمت خانه‌ها به‌طور مداوم بازار مسکن در نروژ به ثبات رسیده است. با کاهش قیمت‌های مسکن در کشور نروژ شهر اسلو هنوز هم جزو هفدهمین شهر گران در جهان می‌باشد و شرایط خرید ملک در شهر اسلو کمی دشوار به نظر می‌رسد.

برای اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک شرایط خاصی را باید بگذرانید. متقاضی اقامت در کشور نروژ و اخذ اقامت دائم این کشور باید در مرحله اول آپارتمانی را خریداری کند و تا مدت ۵ سال این ملک خریداری شده را حفظ نماید؛ بعد از این مدت اقدام به اخذ اقامت نماید.

استانداردهای خرید ملک در نروژ

سرمایه‌گذاران اتباع خارجی برای خریداری ملک در کشور نروژ لازم است به نکاتی در این خصوص توجه کنند؛ و آن‌هم محدودیت‌های خاص ملک موردنظر است. در نروژ هر خانه‌ای را نمی‌توان خریداری کرد و برای تحقق این مهم شرکت‌ها باید امتیازات لازم مقرر در کشور نروژ را دریافت کنند.

در سال ۲۰۰۱ کشور نروژ جزئی از سازمان EFTA شد و اتباع خارجی برای مهاجرت و سفر به این کشور حتماً باید ویزای شینگن را دریافت کنند.

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای شینگن به‌صورت زیر می‌باشد: پر کردن فرم ویزای شینگن به‌صورت الکترونیکی، نگه‌داشتن یک کپی از آن، یک قطعه عکس رنگی جدید و بدون روتوش با پس‌زمینه روشن، اصل و کپی گذرنامه، حداقل ۳ ماه باید از تاریخ بازگشت از محدوده شینگن گذشته باشد.

قیمت خرید ملک در نروژ

طبق آمار سازمان‌های اطلاعاتی در نروژ، متوسط قیمت خانه‌های مستقل در سال ۲۰۱۹ در نروژ ۲۵.۰۰۰ یورو در هر مترمربع بود که نسبت به سال قبل ۱.۵ درصد افزایش داشته است. اما قیمت متوسط آپارتمان ها به میزان %۱.۲ نسبت به هرسال به ۵۴.۰۰۰ یورو در هر مترمربع رسیده بود.

در سال ۲۰۲۰ قیمت مسکن کاهش‌یافته و بر اساس آمار رسمی بازار مسکن در نروژ، میانگین قیمت ملک برای زندگی در نروژ در هر مترمربع ۲۱.۱۵۰ کرون است. میانگین متراژ آپارتمان ها در نروژ ۱۲۰ مترمربع می‌باشد.

با این شرایط برای خرید ملک‌های قدیمی باید حدود ۲.۵۴۰.۰۰۰ کرون هزینه کنید و برای خرید یک آپارتمان لوکس و نوساز مبلغی در حدود ۳.۷۵۰.۰۰۰ کرون لازم است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب