خرید ملک در چین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در چین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در چین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در چین
خرید ملک در چین

خرید ملک در چین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در چین توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در چین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در چین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در چین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در چین را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در چین

شروط و الزامات خرید ملک در چین

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در چین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در چین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در چین

محتوای این صفحه عبارتند از:

خرید املاک در چین

در دهه های قبل، بازار مسکن در چین رشد چشمگیری داشته و در نتیجه مالکیت خانه افزایش ۸۰ درصدی را ثبت کرده است، از این رو قیمت مسکن در سراسر کشور به شدت افزایش یافته است. 

بیشتر خارجی هایی که تصمیم داشتند برای مدت زمان طولانی در چین بمانند به فکر خریدن املاک افتادند و پس از آن که دیدند چگونه بازار مسکن به خوبی عمل می کند و حقیقت این است که کیفیت ملک مسکونی چین در حال افزایش است.

قیمت املاک در چین

در سال‌های گذشته قیمت های املاک در چین افزایش یافته است به خصوص در شهرهای بزرگ مثل شانگهای، شنژن و بیجینگ. این موضوع در کشوری با جمعیت تقریبا 1.4 میلیارد نفر چیز عجیبی نیست.

در کشوری که افراد جوانتر می‌خواهند شهری شوند و به شهرهای بزرگتر مهاجرت می کنند ( اگرچه برای کار و خرید ملک در ایالت‌های مختلف محدودیت هایی وجود دارد که به زبان چینی به Hurkous معروف است، که شبیه به گذرنامه داخلی یا کارت شناسایی می باشد.) مطمئناً به لطف رشد سریع اقتصادی، چینی ها ثروتمند تر شده اند.

اما افزایش قیمت های مسکن عمدتا به دلیل وام های مسکن سخاوتمندانه است، صرف نظر از بانکداری سایه، این به اندازه اقتصاد مکزیک بزرگ نیست.

در دهه های گذشته قیمت املاک در بیشتر کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است. چین هم از این قاعده مستثنا نیست و خرید املاک در برخی از شهرهای بزرگ چین می تواند تبدیل به یک سرمایه گذاری صحیح شود.

اخذ اقامت چین از طریق خرید ملک

خرید ملک سرمایه گذاری عظیمی است، مهم نیست که شما کجا زندگی می کنید ولی می توانید با مهاجرت به چین سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. 

بنابراین ، این مهم است قبل از این که در بازار املاک چین سرمایه گذاری کنید به سرمایه گذاری که قرار است انجام دهید اهمیت دهید. دولت به همه صاحبان املاک نیاز دارد تا مالیات بر هزینه های واقعی خانه هایشان را پرداخت کنند، ممکن است لازم باشد سه درصد از عوارض تمبر پرداخت کنید.

دو درصد مالیات نگهداری و 1.5 درصد از مالیات قرارداد و 1 درصد جریمه برای بازپرداخت ملک. عواملی در تمام هزینه هایی که در خرید ملک رخ می دهد، که ویژگی های ملک مورد نظر شما را تعیین می کند و مکان ویژگی هدف را بررسی می کند تا به سرعت ملک رویایی خود را در محل مذکور پیدا کرده و اقدام به خرید ملک کنید.

خرید ملک در چین

نکات مهم قبل از خرید املاک در چین

خرید ملک در چین یک انتخاب رایج برای مهاجران است که در آنجا برنامه ریزی می کنند.

پس از مدت زمانی که در چین زندگی می کنید، ممکن است متوجه شوید که وقت آن رسیده است صاحب خانه شوید. خرید ملک در چین در مقایسه با اجاره ملک ممکن است یک راه حل منطقی برای مهاجران باشد که برای مسافت های طولانی در آن هستند. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که خرید خانه یا آپارتمان تان با نیاز ها و محدودیت های زیادی همراه است.

به عنوان مثال شما باید مدرکی مبنی بر اینکه شما بیش از 12 ماه در چین زندگی کرده اید، مجاز به خرید ملک هستید این زمان بسته به اینکه شما در کدام شهر چین زندگی می کنید نیز متفاوت است.در شانگهای برای مثال: شما باید نسخه هایی از رسیده مالیات چینی خود را برای اثبات اقامت در 12 ماه از 24 ماه گذشته را ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که شما فقط می توانید یک ملک در چین داشته باشید.

چگونگی خرید ملک در چین برای خارجی ها

هنگامی که از اداره شهرداری امنیت عمومی برای اثبات اقامت طولانی مدت خود در چین تاییدیه گرفتید، می توانید از ملک های مختلف بازدید کنید و اگر یکی از ملک ها برای خرید مناسب باشد مذاکرات را آغاز کنید.

 به خاطر داشته باشید که به عنوان یک فرد خارجی. این قرارداد باید تایید شود و خرید باید توسط دولت تصویب شود. سرانجام شما باید به اداره امور و انتقال سند به عنوان مالک مراجعه کنید تا عنوان ملک به اسم شما منتقل شود. 

این کار ممکن است چند هفته طول بکشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ثبتا تماس حاصل فرمایید.

مراحل خرید خانه در چین

پس از انتخاب ملک، پیش پرداختی به مبلغ 5 تا 30 هزار یوآن پرداخته و قرارداد پیش خرید مسکن پکن امضا می شود. پیش پرداخت عموماً در حدود 30 درصد از ارزش ملک است که در زمان امضای قرارداد پیش خرید پرداخت می گردد.

پس از ثبت قرارداد، الباقی نیز باید پرداخت شود. فروشنده یا سازنده ی ملک باید این مجوزات را ارائه دهد:

  • گواهی استفاده از زمین دولتی
  • گواهی نقشه ی ساخت زمین
  • گواهی شروع پروژه ی ساخت
  • گواهی فروش

درکل سه روش برای ثبت ملک وجود دارد که هرکدام در حدود 32 روز زمان لازم دارد. در هنگام تصمیم گیری برای اقامت چین از طریق خرید خانه لازم است تا مواردی را در نظر داشته باشید:

درنظر داشته باشید که شما مالک زمین ملک نیستید و می توانید آن را برای مدت 70 سال کرایه کنید. این قانون می تواند به دو دلیل برای شما مشکل ساز باشد. اول اینکه اگر خانه ی قدیمی خریداری کنید، این امکان وجود دارد که دولت آن را تخریب کرده و اقدام به ساخت مجدد نماید.

در این شرایط ممکن است سرمایه ی خود را از دست بدهید. پس هرچه خانه ای که خریداری می کنید جدیدتر باشد، احتمال این اتفاق کمتر خواهد بود. و مسئله ی دوم اینکه درصورتی که ملک خود را 40 سال زودتر بفروشید، قیمت فروش آن کمتر خواهد بود.

توجه داشته باشید، تا وقتی که تمامی وام ها و دیون آن توسط فروشنده پرداخت نشده است از خریداری آن خودداری کنید. برای این امر باید سند را از لحاظ بدهی های ملک بررسی کنید.

 

قیمت املاک در چین

مانند سایر نقاط جهان قیمت هر ملک با میزان تقاضا در بازار رابطه مستقیم دارد. از آنجایی که اقتصاد چین روز به روز در حال پیشرفت است، طی سال های اخیر افزایش چشمگیری در قیمت املاک در این کشور رخ داده است. 

تا شروع جنگ های تجاری، هیچ تغییر اساسی در بازار رخ نداده بود اما امروزه اماکنی چون شنژن، شانگهای و پکن همچنان با تقاضا زیادی مواجه اند. ارزش ملک در چین با توجه به شهر و موقعیت ملک متفاوت است.

به طور متوسط در شهرهای مختلف چین می توانید قیمت های زیر را به ازای هر متر مربع انتظار داشته باشید:

  • شانگهای: ۵۹۰۰۰ یوان ( 8400 دلار ) در هر متر مربع
  • پکن: ۶۰۰۰۰ یوان ( 8500 دلار ) در هر متر مربع
  • شنژن: ۳۹۰۰۰ یوان ( 5500 دلار ) در هر متر مربع
  • گوانگژو: ۳۰۰۰۰ یوان ( 3300 دلار ) در هر متر مربع
  • تیانجین: ۲۳۰۰۰ یوان ( 8343 دلار ) در هر متر مربع
  • سوژو: ۱۶۰۰۰ یوان ( 2200 دلار ) در هر متر مربع

فهرست مطالب

فهرست مطالب