خرید ملک در جمهوری چک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در جمهوری چک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در جمهوری چک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در جمهوری چک
خرید ملک در جمهوری چک

خرید ملک در جمهوری چک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در جمهوری چک توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در جمهوری چک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در جمهوری چک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در جمهوری چک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در جمهوری چک را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در جمهوری چک

شروط و الزامات خرید ملک در جمهوری چک

مراحل خرید ملک در جمهوری چک

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در جمهوری چک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در جمهوری چک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در جمهوری چک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در جمهوری چک

خرید ملک در چک می ‌تواند موجب اخذ اقامت دائم اروپا باشد. زبان رسمی مردمان این کشور، زبان چکی است که از جمله زبان‌ های اسلاو می ‌باشد. واحد پول کشور چک کرونای چک و همچنین یورو نیز در این کشور رواج دارد. 

پس از پیوستن جمهوری چک به اتحادیه اروپا، شرایط سرمایه گذاری در چک نیز بهبود یافت. پایتخت چک، شهر زیبای پراگ، یکی از بزرگترین شهرهای پذیرنده سرمایه گذاری خارجی است.

 اخذ اقامت چک از طریق خرید ملک از جمله راه های مهاجرت به اروپا است. در نظر داشته باشید مشاورین موسسه ثبتا، همگی آموزش کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند.

بهترین گزینه سرمایه گذاری در چک

ثبت شرکت در جمهوری چک به صورت شرکت با مسئولیت محدود که یکی از محبوب ترین راه های سرمایه گذاری در چک در سال 2020 محسوب می ‌شود، برای هر شخص خارجی امکان‌ پذیر می ‌باشد. برای ثبت شرکت در جمهوری چک، تقریبا شرایط آسانی در نظر گرفته شده است و اما نیاز به مدارکی و مراحلی دارد.

 سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در چک که لازم است در حساب متقاضی قرار داشته باشد حدود 10000€ (یورو) می ‌باشد. پس از درخواست متقاضی برای ثبت شرکت در جمهوری چک، تنظیم بیزنس پلان و تصویب آن ضرورت دارد. متقاضی لازم نیست که مدرک زبان یا مدرک تحصیلی خاصی داشته باشد. ولی تسلط به زبان انگلیسی یا زبان چکی و داشتن کار و کسب مرتبط با شرکت مورد درخواست، از مزایایی برخوردار خواهد بود. 

پس از ثبت شرکت در جمهوری چک، سرمایه گذاری در جمهوری چک آغاز می‌ شود، در صورت سرمایه گذاری در چک پس از ثبت شرکت در این کشور، می توان درخواست اقامت دائم مدیر و مالک شرکت و اعضای خانواده وی شود.

شرایط اقامت جمهوری چک از طریق خرید املاک

دریافت اقامت جمهوری چک یکی از مراحل مهم برای یک خارجیبانی می باشد که علاقه مند به خرید ملک و مستغلات در این کشور هستند. پلیس خارجی چک اجازه اقامت برای شهروندان اروپایی بر اساس درخواست اقامت موقت اقامت اتباع خارجی در شرایطی که متقاضی درخواست سکونت موقت را در جمهوری چک برای مدت زمان بیشتر از 3 ماه را دارد، صادر می کند. اگر شما خارجی باشید و خرید ملک در چک را به وسیله رهن بررسی می کنید. بانک به مدرک اقامت قانونی نیز در کشور نیاز خواهد داشت.

اقامتی که می تواند موقت یا بلند مدت باشد بستگی به فاکتورهای زیادی دارد. هر شخص در جمهوری چک براساس مکان زندگی خود می تواند فرم های اقامت را درخواست کند. اقامت بین متقاضیان کشورهای مختلف متفاوت است. مردم کشورهای اروپایی به طور مثال آسان ترین راه را برای گرفتن اقامت دارند.

خرید ملک در جمهوری چک

اجاره ملک در جمهوری چک

مهاجران در جمهوری چک تمایل به اجاره به جای خرید ملک دارند. این امر عمدتاً به این دلیل است که شهروندان غیر اتحادیه اروپا بدون اجازه اقامت جمهوری چک (یا کشور دیگر اتحادیه اروپا) نمی توانند خانه بخرند. حتی در مورد اجاره آپارتمان برای اتباع خارجی محدودیت هایی وجود دارد. در حالی که مردم چک گزینه اجاره از شهرداری ها که اجاره های کنترل شده ای را ارائه می دهند را دارند، معمولاً مهاجران باید به دنبال آپارتمان های خصوصی باشند.

قیمت اجاره در آنجا کنترل نشده است و می تواند با توجه به موقعیت مکانی متفاوت باشد. نیمه پر لیوان این است که این آپارتمان ها معمولاً به خوبی نگهداری می شوند و انواع و اقسام امکانات مدرن را به مستاجران خود ارائه می دهند. جستجو و تأمین امنیت آپارتمان همان مراحل مشابه سایر کشورها را به همراه دارد. می توانید تبلیغات درون روزنامه های محلی یا در وب سایت های مربوطه را مشاهده کنید. استفاده از نماینده املاک و مستغلات می تواند این روند را ساده تر کند اما آن را نیز گرانتر می کند. هزینه واسطه گری استاندارد اجاره حداقل 1 ماه معمولاً شامل مشاوره حقوقی و کمک به تهیه اجاره نامه است.

مالیات املاک و مستغلات در چک

در لیست زیر شاهد موارد مالیاتی و قوانین در کشور چک می باشیم:

  • مالیات خرید ملک به مشمولان آن به ارزش 4% تعلق می گیرد.
  • اساس مالیات، قیمت فروش یا ارزش ملک، هر کدام که بیش تر است، می باشد.
  • فروشنده معمولا باید مالیات خرید ملک را پرداخت نماید اما امکان توافق و پرداخت هر دو طرف نیز وجود دارد.
  • کمیسیون نماینده در حدود 2.5% تا 5% است.
  • در پراگ کمیسیون نماینده دفتر املاک توسط یکی از طرفین و یا تقسیم بین طرفین پرداخت می گردد. در برخی شهرها این هزینه را تنها خریدار پرداخت می نماید.
  • فرایند خرید ملک در چک برای شهروندان کشورهای خارج اتحادیه اروپا و شهروندان غیر آمریکایی به نسبت دشوارتر است. در ضمن باید یک ویزا برای اقامت 7 ساله (ازدواج با شهروند چکی) برای اخذ گرین کارت، به منظور خرید دارایی، داشته باشند.
 

به جای خرید ملک در چک متقاضیان می توانند یک دارایی به عنوان شرکت با مسئولیت محدود خریداری نمایند البته شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا ، موظف به استخدام یک شهروند چکی، شهروند اتحادیه اروپا یا شخصی که ویزای بلند مدت دارد، تحت عنوان مدیر اجرایی، می باشند.

اقامت از طریق خرید ملک و املاک در چک

نوع دیگر از سرمایه گذاری در چک، خرید املاک و مستغلات در جمهوری چک می ‌باشد. اما خرید ملک در چک، به تنهایی امکان اخذ اقامت چک از طریق سرمایه گذاری را به متقاضی نمی ‌دهد. 

خرید هر نوع ملک در چک، اعم از مسکونی، تجاری و یا خرید زمین برای سرمایه گذاری در چک، باید با سکونت و اقامت در چک همراه باشد. برای خرید ملک در چک مبلغ حداقلی در قانون تعیین نشده است.

خدمات موسسه ثبتا در زمینه خرید املاک در چک

برای خرید ملک در جمهوری چک می توانید از مشاوره حقوقی و تخصصی موسسه ثبتا در این زمینه استفاده نمایید. 

موسسه ثبتا همواره سعی در بروزرسانی اطلاعات حقوقی و مهاجرتی در زمینه های مختلف حقوق مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری و تحصیل داشته تا بتواند به شما عزیزان و سروران گرامی اطلاعات درست و دقیق حقوقی در ارتباط با مسایل حقوقی و امور مهاجرت ارائه دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب