اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در انگلستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در انگلستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان
اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در انگلستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در انگلستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در انگلستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در انگلستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در انگلستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

جذابیت اشتغال به کار و استخدام در انگلستان به عنوان خارجی منطقی است، زیرا مکانی متنوع بوده و یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است. کسانی که می خواهند به عنوان نیروی کار مهاجرت کنند، این کشور را بسیار مناسب خواهند دید. جابجایی در بازار کار انگلستان اولین اقدامی است که باید هنگام جستجوی کار جدید انجام دهید.

از آن جایی که انگلستان از نظر اقتصادی، جایگاه بسیار بالایی دارد، بنابراین تعداد زیادی از افراد جاه طلب را به عنوان نیروی کار خود جذب می کند. ضمن آنکه برای کسانی که قصد کار به صورت خود اشتغالی را دارند، موارد مختلفی باید در نظر گرفته شود که از جمله مزایا و معایب عمومی و درک خصوصیات مالیات و مزایای انگلستان است. شما می توانید مشاوره های لازم را از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

فرصت های شغلی در انگلیس برای خارجی ها

بر اساس گزارش اداره آمار ملی انگلیس، سومین اقتصاد بزرگ در اروپا و نرخ بیکاری 3.9٪ است. در کل ، بیش از 3.5 میلیون خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در انگلستان  اقدام کرده اند. جالب اینجاست که در حالی که در سال گذشته حدود 75000 نفر از اتباع غیر اتحادیه اروپا در انگلیس مشغول به کار بودند، تعداد شهروندان اتحادیه اروپا در این کشور در همان مدت کاهش یافت.

از نظر رشته هایی با فرصت های بیشتر، مشاغل علوم و مهندسی مورد تقاضا هستند و مشاغل مهمان نوازی و گردش مالی تقاضای بالایی دارند. می توانید در دسترس بودن شغل و مناطق کمبود صنعت را در سایت های آنلاین جستجو کرده و یا از طریق ثبتا آن ها را بررسی کنید. لازم به ذکر است که رشد اقتصادی در لندن و جنوب شرقی متمرکز شده است. بیکاری در شمال انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی بیشتر است.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

بازار کار لندن با 10 برابر شغل بیشتر از دیگر مناطق، در حال رونق است که رقابت بالایی برای این ردیف از مشاغل است. بر اساس نظرسنجی ثبت نام مشاغل ، بزرگترین بخش ها برای اشتغال به کار و استخدام در انگلستان و از نظر تعداد کارمندان عبارتند از بخش های مراقبت های بهداشتی و مددکاری اجتماعی، مدیریت، علمی و فنی و مهمان نوازی است.

اکثر شرکت های انگلستان هنوز سلسله مراتب مشخصی دارند که مدیران بیشتر تصمیمات را می گیرند و کاملاً متصدی تیم های کارمندان هستند. رهبری یک تیم به طور کارآمد و داشتن ارتباط خوب با کارکنان مهارت های مهم مدیریتی محسوب می شود. کار تیمی بسیار ارزشمند است. معمول است که کارکنان بعد از کار برای نوشیدنی به صورت گروهی بیرون می روند. انگلیسی ها جلسات را دوست دارند. آنها معمولاً از قبل با برنامه مشخصی زندگی و کار می کنند.

اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

قوانین و حقوق کار در کشور انگلستان

قراردادهای اشتغال به کار و استخدام در انگلستان یک امر عادی است و هر کارمندی حق درخواست قرارداد کتبی را دارد. این قرارداد شامل شرایط و ضوابط استخدام شما است و پس از امضای قرارداد توسط کارفرما قابل اصلاح نیست.

قرارداد کار شما باید حاوی جزئیات مربوطه باشد. برای کارگران تمام وقت، ساعت کاری معمولاً 35-40 ساعت در هفته است. حداکثر هفته کاری 48 ساعت است، اگرچه کارمندان می توانند بیشتر کار کنند. حق مرخصی سالانه 28 روز برای کارمند تمام وقت و از جمله هشت روز تعطیل رسمی انگلیس است.  این قوانین را بهتر است پیش از هر اقدامی با کارشناسان ثبتا بررسی کنید.

در انگلیس متوسط هفته کاری دوشنبه تا جمعه 9 صبح تا 5 عصر است. ساعات کار باید در قرارداد کار شما مشخص شود و تا زمانی که تصمیم نگیرید، نباید بیش از 48 ساعت در هفته کار کنید. همه کارمندان همچنین حق قانونی دارند که شیوه های کار انعطاف پذیر و نیمه وقت را درخواست کنند. کارگران بزرگسال حداقل یک روز مرخصی در هفته، چهار هفته مرخصی استحقاقی سالانه ، حقوق بیمار ، مرخصی زایمان و پدری دارند.

شرایط خاص دریافت ویزای کار در انگلستان

شما می توانید برای اشتغال به کار و استخدام در انگلستان اقدام کنید، اما باید در نظر داشته باشید که قبل از یافتن کار در انگلستان باید ویزا بگیرید. یک سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز در انگلستان معرفی شده است که هدف آن جذب نیروهای ماهر است که می توانند در اقتصاد انگلیس سهیم شوند.

به عنوان مثال ویزای کارگر ماهر مطرح است که این ویزا جایگزین ویزای کار عمومی شده است. برای درخواست این ویزا باید برای یک کارفرمای مورد تأیید وزارت کشور کار کنید، از کارفرمای خود گواهی حمایت مالی داشته باشید و کاری را انجام دهید که در لیست کارفرمایان واجد شرایط باشد.

بخش های مهم اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

از سویی دیگر برای ویزای بهداشتی و درمانی نیز می توانید جهت اشتغال به کار و استخدام در انگلستان اقدام کنید. این نوع ویزا به متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مانند پزشکان و پرستاران اجازه می دهد برای کمک به NHS به انگلستان بیایند. برخی از کارمندان بهداشت و مراقبت نیز واجد شرایط خواهند بود. برای درخواست این ویزا همچنین باید گواهی حمایت مالی از کارفرمای خود داشته باشید.

طرح استعدادهای جهانی برای دانشمندان و محققان بسیار ماهر طراحی شده است و به آنها اجازه می دهد بدون پیشنهاد کار به انگلستان بیایند. همچنین اگر شما یک تبعه خارجی هستید که از تابستان 2021 در انگلیس تحصیل می کنید، ممکن است تا دو سال یا اگر دکترای خود را کسب کرده باشید سه سال در انگلیس در هر سطح توانایی کار کنید.

حمایت مالی کارفرما در اشتغال به کار و استخدام در انگلستان

لازم به ذکر است که برای درخواست بیشتر ویزاهای کاری و اشتغال به کار و استخدام در انگلستان ، معمولاً باید ابتدا پیشنهاد کار را با حمایت مالی از کارفرمایان در انگلیس بدست آورید. این کارفرما همچنین باید توسط وزارت کشور تأیید شود و در لیست کارفرمایان واجد شرایط خود باشد. این به کارفرمای فردی، نوع نقش و مهارتها و تجربیات مربوطه بستگی خواهد داشت.

در حالی که برخی از سازمان ها مجوز حمایت مالی از کارمندان موقت و یا دائمی را دارند که به آنها اجازه می دهد در شغل خود کار کنند، همه آنها قادر به انجام این کار نیستند. برای اینکه بفهمید این شغل موردی است که می توانید واجد شرایط شوید، شرح شغل را بررسی کنید یا مستقیماً با کارفرما در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب