خرید ملک در گرجستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در گرجستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در گرجستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در گرجستان
خرید ملک در گرجستان

خرید ملک در گرجستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در گرجستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در گرجستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در گرجستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در گرجستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در گرجستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در گرجستان

شروط و الزامات خرید ملک در گرجستان

مراحل خرید ملک در گرجستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در گرجستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در گرجستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در گرجستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و مستغلات در گرجستان

در طی چند سال اخیر خرید ملک در گرجستان توسط افراد خارجی رشد چشم گیری داشته است به طوری که در چند سال اخیر 25 درصد املاک در گرجستان توسط خارجی ها خریداری شده است. یکی از اصلی ترین دلایل تمایل افراد خارجی به خرید ملک در گرجستان ، عدم وجود مالیات نگه داری و مالکیت می باشد که این بدین معناست که اگر کسی صاحب ملک در گرجستان باشد ملزم به پرداخت هیچ گونه مالیاتی نیست.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت خرید خانه در گرجستان توسط خارجی ها، قیمت بسیار مناسب املاک در این کشور می باشد ، برای مثال شما می توانید در بهترین منطقه شهر و در بهترین برج باغ با تمامی امکانات رفاهی همانند استخر و باشگاه و سالن های اجتماعات و بسیاری امکانات دیگر، آپارتمان به صورت مبله را با قیمت حدود هر متر مربع 1800 دلار خریداری کنید که این کمتر از قیمت متوسط ملک در اکثریت کشورهاست. البته لازم به ذکر است که در منطقه خوب شهر قیمت آپارتمان ها از هر متر مربع به طور میانگین 1000 دلار آغاز می شود که با توجه به امکانات و شرایط ساختمان و موقعیت آن افزایش می یابد.

دلیل خرید ملک و املاک در گرجستان

یکی دیگر از دلایل تمایل زیاد افراد خارجی از اقصی نقاط جهان به خرید ملک در گرجستان، وجود امنیت اجتماعی بسیار بالا در کنار آرامش باورنکردنی در گرجستان است به گونه ای که کشور گرجستان همواره در آمارهای بین المللی چند سال اخیر همواره جزو 10 کشور امن جهان قرار داشته است.  شاید باور آن سخت باشد ولی اگر در این کشور زندگی کنید شاید در طول یکسال حتی یکبار هم در مورد دزدی یا مزاحمت خبری نشنوید.

یکی دیگر از دلایل خرید ملک در گرجستان و روی آوردن افراد به سرمایه گذاری در گرجستان، آرامش اقتصادی و بستر فوق العاده برای راه اندازی کسب و کار است چرا که این کشور با سرعتی باورنکردنی در حال رشد است به گونه ای که بانک جهانی کشور گرجستان را به عنوان ششمین مقصد مناسب برای سرمایه گذاری خارجی معرفی کرده است.

 همچنین گرجستان به عنوان دارنده رتبه سوم جهان در سهولت راه اندازی کسب و کار معرفی شده است که این آمار نشان دهنده شرایط مناسب کشور گرجستان برای سرمایه گذاریست که خرید ملک در گرجستان نیز در این دسته قرار دارد.

نکات خرید ملک و املاک در گرجستان

یکی دیگر از دلایل خرید خانه در گرجستان توسط خارجی ها ، آب و هوا و شرایط اقلیمی فوق العاده کشور گرجستان است. یکی دیگر از دلایل رشد سرمایه گذاری افراد خارجی در زمینه ملک در گرجستان ، روابط خوب بین المللی این کشور با جهان است و این موضوع باعث شده که گرجستان به عنوان کشوری صلح طلب و دارای روابط تجاری و سیاسی آزاد برای جهانیان مطرح شده است به طوری که موسسه Fraser ، کشور گرجستان را به عنوان رتبه دوازدهم جهان در تجارت آزاد قرار داده است.

از دیگر دلایل خرید ملک در گرجستان توسط خارجی ها به ویژه اهالی اروپا، آسیای میانه، خاورمیانه و کشورهای حوزه CIS موقعیت جغرافیایی این کشور است چرا کشور گرجستان در میان اروپا ، روسیه و آسیای میانه قرار دارد که فاصله زیادی با کشورهای مناطق ذکر شده ندارد و از این رو رفت و آمد را برای آنها راحت تر می کند.

خرید ملک در گرجستان

مراحل خرید ملک در گرجستان

در ابتدا پیشنهاد می کنیم که از مشاور املاک خود بخواهید که شهر را به شما نشان داده تا بتوانید نقاط مختلف شهر را شناسایی کنید و همچنین به یک برداشت کلی از پروژه های ساختمانی گرجستان دست پیدا کنید و نمونه های مختلف ویلا و آپارتمان و زمین را ببینید. پس از آن می توانید منطقه مورد نظر خود برای خرید ملک در گرجستان را انتخاب کنید و با توجه به بودجه با استفاده از موتورهای جستجوی املاک می توانید ملک ها را شناسایی کرده و در مدت چند روز به بررسی و مشاهده املاک بپردازید.

پس از انتخاب ملک مورد نظر به همراه فروشنده ملک که می تواند یک شخص یا شرکت باشد به اداره خدمات عمومی مراجعه و همزمان با پرداخت وجه ملک که با توجه به توافق طرفین به دو صورت نقد یا انتقال بانکی می باشد امضای مدارک نقل و انتقال ملک در گرجستان انجام می شود و خریدار می تواند سند ملک را همان روز با پرداخت 206 لاری ، یک روز کاری بعد با پرداخت 150 لاری و پس از چهار روز کاری با پرداخت 55 لاری دریافت کند. 

سند املاک در گرجستان به صورت آنلاین صادر می شود و هر کسی می تواند با وارد کردن کد ثبتی ملک در سایت اداره اسناد و املاک گرجستان سند ملک را مشاهده کند که این امر باعث می شود تا از هر گونه سواستفاده و کلاه برداری جلوگیری شود.یک نکته بسیار مهم را فراموش نکنید و آن نکته این است که شما می توانید در ادارات دولتی گرجستان اسناد را به صورت ترجمه شده و با حضور مترجم رسمی به هر زبانی که به آن تسلط دارید امضا کنید.

 

خرید ویلا در گرجستان

در مورد ویلا می توان گفت که قیمت ویلا بسیار در این کشور مناسب است و در مقایسه با سایر کشورها حتی می توان گفت باورنکردنی است و شما می توانید داشتن یک ویلا در آب و هوایی باورنکردنی را با پرداختن کمترین هزینه تجربه کنید.

 فقط یک نکته مهم که در ادامه نیز توضیح می دهیم این است که برای خرید ویلا در گرجستان باید دقت کنید که زمین آن غیرکشاورزی باشد، چون ویلاهایی که روی زمین های کشاورزی بنا شده اند امکان خرید و فروش برای اتباع خارجی ندارند.  البته لازم به ذکر است با در اختیار داشتن مشاور و وکیل خرید ملک خوب هیچ گاه این اشتباه برای شما در زمینه خرید ملک در گرجستان رخ نخواهد داد.

 

انواع ملک و املاک در گرجستان

یکی از مهمترین نکات در مورد ساختمان های در حال ساخت این است که این ساختمان ها از لحاظ سند به دو دسته تقسیم می شوند: 
یک دسته ساختمان های در حال ساختی است که با نظارت شهرداری در حال ساخت هستند و سند تفکیک شده واحدهای آن آماده است و شما با خرید آنها می توانید به راحتی  را دریافت کنید. عموماً این ساختمان ها پروژه هایی هستند که توسط شرکت های معتبر ساختمانی ساخته می شوند و دسته دیگر ساختمان های در حال ساختی است که سند اصل یا به اصطلاح عامیانه سند مادر دارند و سند تفکیکی واحدهای آن تا گرفتن پایان کار شهرداری و کارهای دولتی آماده نمی شود.

 نکته بسیار حساس اینجاست که با خرید اینگونه ساختمان ها نمی توانید اقامت دریافت کنید چرا که هنوز سند تفکیک شده هر واحد وجود ندارد و شما برای اخذ اقامت نیاز به سند تفکیک شده دارید پس خواهشمندیم که در خرید ملک در گرجستان با هدف دریافت اقامت در ساختمان های در حال ساخت دقت زیادی به خرج دهید.

وضعیت ملک در گرجستان

ساختمان سیاه یا بلک فریم:

در این حالت ممکن است شما یک ساختمان کامل شده را ببینید که نمای ساختمان و راهروها و مشاعات آن کاملاً آماده است اما وقتی در واحد را باز می کنید با یک مکعب سیمانی و سیاه روبرو شوید که انشعابات برق ، گاز و آب آن تا دم در واحد آمده است و شما باید خودتان با سلیقه خودتان داخل آن را بسازید. به اینگونه خانه در گرجستان ، سیاه یا اصطلاحاً بلک فریم می گویند.

ساختمان سفید یا وایت فریم : 

در این مدل نیز نمای ساختمان و مشاعات آن تمام شده اما شما وقتی در واحد را باز می کنید علاوه بر دیوار کشی های داخلی همراه با گچ کاری بسیار ساده، لوله کشی گاز و برق کشی نیز تا حدودی در داخل واحد انجام شده و شما نیاز به درست کردن کف و سقف و دیوارها دارید و می توانید با سلیقه خودتان این کار را انجام دهید.به اینگونه ملک در گرجستان سفید یا اصطلاحاً وایت فریم می گویند. 

ساختمان تمام شده یا Finished:

 در این مدل تمام کارهای داخلی واحد انجام شده و شما فقط نیاز به خرید یا انتقال وسایل داخلی ملک را دارید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

ساختمان مبله یا Furnished :

 همانطور که از نام آن مشخص است در این مدل ملک ها کامل شده و دکور شده و همچنین با تمامی وسایل می باشد و شما فقط نیاز به انتقال وسایل شخصی خود را دارید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب