اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی
اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

برای اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی کار سختی در پیش دارید. اگر از طریق کارفرمای آفریقای جنوبی موفق به یافتن شغل شوید، قسمت سخت کار تقریبا تمام شده است. سپس باید مدارک صحیح را جمع آوری کرده و برای اجازه کار در آفریقای جنوبی در کشور محل اقامت خود درخواست دهید. روند کار ساده است و با این اوصاف، اگر رویای شما زندگی و کار در آفریقای جنوبی است، باید بدانید که استخدام به عنوان یک خارجی غیرممکن نیست.

در جنوبی ترین نوک آفریقا، کشور مرموز و پر جنب و جوش آفریقای جنوبی نهفته است. این جمهوری آفریقایی که بین اقیانوس اطلس و اقیانوس هند قرار دارد، بیست و پنجمین کشور بزرگ جهان است که دارای تنوع بی نظیری است، فرهنگ ها، آیین ها و زبان های مختلفی را در خود جای داده است. کار در آفریقای جنوبی تجربیات غنی از نظر فرهنگی را چه در محیط کار و کاوش در کشور ارائه می دهد.

قوانین کار در آفریقای جنوبی

طبق قانون اساسی اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی ، کارمندان می توانند هر هفته حداکثر 45 ساعت کار کنند که بیشتر از 12 ساعت در روز بوده  و می توانند 10 ساعت دیگر در هفته را نیز اضافه کار کنند. حق مرخصی سالانه 21 روز در سال برای اشتغال تمام وقت، به علاوه تعطیلات رسمی است.

اتحادیه های کارگری در آفریقای جنوبی دارای اهمیت هستند و حدود یک چهارم جمعیت شاغل به این اتحادیه ها تعلق دارند. اعضای اتحادیه میانگین حقوق بالاتری نسبت به غیرعضوها دارند. لازم به ذکر است که قراردادهای کاری در آفریقای جنوبی هیچ الزام قانونی ندارد. با این حال، بسیاری از شرکت ها از آنها استفاده می کنند. برای آن که بتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص کار در آفریقای جنوبی کسب کنید، می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی دارای بیکاری بالایی است. این مساله از زمان بحران اقتصادی شروع شده و اکنون رو به کاهش است. طبق گزارش بانک جهانی، آفریقای جنوبی بدترین شرایط و آمار بیکاری را در منطقه جنوب صحرای آفریقا دارد که در به طور متوسط ​​6.2 درصد بیکاری داشته است.

بنابراین در این شرایط اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی برای مهاجران چندان ساده نیست، مگر اینکه مهارت و صلاحیت خاصی در این کشور داشته باشید. مشاغل نیمه ماهر و غیر ماهر به سختی حاصل می شود و کارفرمایان ترجیح می دهند از منابع محلی بیکار استخدام کنند. اما برای متخصصان می توانند برای یافتن موقعیت های شغلی مناسب امیدوار باشند.

اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

مشاغل در آفریقای جنوبی

با این حال، در آفریقای جنوبی در بخش های خاصی کمبود مهارت وجود دارد، بنابراین اگر در هر یک از زمینه های عنوان شده در ذیل، که به عنوان کمبود در سال 2019 ماهر شناخته شده است، مهارت داشته باشید، ارزش این را دارد که فرصت ها را پیگیر باشید و برای اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی اقدام نمایید.

این مشاغل شامل ICT پیشرفته، مهندسی، صنعتگر، امور مالی در سطح اجرایی، مراقبت های بهداشتی، مدیریتی اجرایی، متخصص و دانشگاهی، در سطح اجرایی و مدیریت ریسک و زبان ها می باشد. توجه داشته باشید که کسب اطلاعات در مورد استخدام خارجی ها در آفریقای جنوبی همیشه کار ساده ای نیست. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از ثبتا دریافت کنید.

قوانین رایج برای اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

کارفرمایان می توانند یک خارجی را برای اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی در شرایطی جذب نمایند که وی دارای ویزای کار معتبر باشد. در مورد ویزای کار عمومی، باید پیشنهاد کار را تمدید شود تا کارمند احتمالی بتواند برای ویزا اقدام کند. بعلاوه، تبعه خارجی فقط زمانی می تواند شروع به کار کند که ویزای کار خود را دریافت کند.

بنابراین به عنوان کارفرمایان این کشور ، می بایست مطابق با قوانین مهاجرتی آفریقای جنوبی اقدام نمایند. همچنین به کارگیری خارجی های غیرقانونی می تواند تبعات ناخوشایندی داشته باشد. با این حال، در صنایع کمبود، از برنامه های بین المللی و از افراد با مهارت بالا استقبال می شود. کارگران خارجی نیز تشویق می شوند که در این کشور مشاغل شخصی خود را راه اندازی کنند و با شروع یک تجارت در آفریقای جنوبی ، فرصت های کاری بیشتری را فراهم نمایند.

صنایع مهم و درآمد زا در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی که دارای یکی از بزرگترین اقتصادهای آفریقا است، یکی از صنعتی ترین کشورهای قاره و رهبر جهان در استخراج معادن و فرآوری مواد معدنی است. سایر بخش های کلیدی که در اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی نقش دارد، شامل ساخت وسایل نقلیه، کشاورزی و خدمات مالی و بانکی است.

به احتمال زیاد در مناطق شهری و پرجمعیت مانند کیپ تاون، ژوهانسبورگ و دوربان شغل پیدا خواهید کرد. بسیاری از شرکت های چند ملیتی شعبه ای آفریقای جنوبی دارند. اگر در یکی از این شرکت ها در کشور خود کار می کنید، ممکن است بتوانید محل کار یا اعزام خود را برای کار در آفریقای جنوبی تضمین کنید.

کمبود مهارت برای اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی

دولت از کارگران خارجی در کشور استقبال می کند که می توانند دانش و تجربه خود را در زمینه های کشاورزی و علوم مرتبط، معماری و محیط ساخته شده، مطالعات بازرگانی ، اقتصاد و مدیریت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندسی، مشاغل بهداشتی و علوم بالینی، علوم زندگی و زمین، متخصصان و همکاران حرفه ای، اتصالات لوله ، مکانیک صنعتی و جوشکار، برون سپاری فرآیند تجارت (BPO) و دانشگاهیان و محققان به این کشور منتقل کنند.

هنگام درخواست اشتغال به کار و استخدام در آفریقای جنوبی ، اجازه کار یا ویزای موقت کار توسط وزارت امور داخلی صادر می شود. درخواست های ویزای اقامت موقت در دفاتر خارجی وزارت امور داخلی پردازش و نهایی می شود و شما باید فقط پس از تأیید ویزا، اقدامات سفر را انجام دهید.

برای یافتن فرصت های مناسب، ابتدا نگاهی به وب سایت وزارت امور داخلی آفریقای جنوبی بیندازید. اگر در وب سایت آنها جستجو کنید، لیستی از مهارت های ضروری را پیدا خواهید کرد. این مهارت هایی است که کارفرمایان آفریقای جنوبی در یافتن آنها مشکل دارند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب