اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه
اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در فرانسه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در فرانسه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

مراحل اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فرانسه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در فرانسه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فرانسه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

باید اشاره کنیم که سیستم تأمین اجتماعی و مزایای اشتغال به کار و استخدام در فرانسه ، تنها چند دلیل است که کار در فرانسه را برای مهاجران جذاب کرده است. بزرگترین مشکل امروز بازار کار فرانسه کمبود شغل نیست، بلکه کمبود مهارت در بین کارگران است. با وجود دویست هزار شغل خالی مانند اپراتورهای ماشین، نجاری و مهندس کامپیوتر ، این می تواند خبر خوبی برای کارگران ماهر خارج از کشور باشد.

با وجود همه اینها، نرخ بیکاری فرانسه در واقع بهتر از ده سال گذشته بوده و به 9٪ کاهش یافته است. با یافتن یک شغل مناسب در فرانسه، از مزیت های تامین اجتماعی مناسبی نیز برخوردار خواهید بود. بنابراین، از امنیت اجتماعی گرفته تا متوسط ​​حقوق، حداقل دستمزد، فرهنگ شغلی، روزهای کاری، خود اشتغالی، مرخصی والدین و هر چیز دیگری که در این بین قرار دارد.

نحوه کار در فرانسه به عنوان یک خارجی

اگر اهل خارج از فرانسه هستید، باید مطمئن شوید که تمام شرایط کار در فرانسه را برآورده می کنید. این بدان معناست که شما ممکن است به ویزای کار و اجازه اقامت نیاز داشته باشید. لازم است تا قبل از اقدام برای اشتغال به کار و استخدام در فرانسه، مطمئن شوید که CV و رزومه شما با تمام مشخصات فعلی شما مرتبط بوده و به روز است. همچنین اطمینان حاصل کنید که یک CV به سبک فرانسه دارید تا شانس استخدام شما را افزایش دهد.

اگر شغلی که متقاضی آن هستید به زبان انگلیسی ارسال شده باشد، ممکن است ارسال اطلاعات خود به زبان انگلیسی خوب باشد. اما در بسیاری از موارد باید رزومه شما به فرانسه ترجمه شود. فرانسوی ها معمولاً انتظار دارند که یک نامه نیز ارائه شود که باید به زبان فرانسه نیز نوشته شود. در هیچ یک از سندها منابع لازم نیست.

جستجوی اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

به عنوان یک خارجی برای یافتن شغل و اشتغال به کار و استخدام در فرانسه ، اینترنت باید اولین مکان شما باشد. وب سایت های معتبری در فرانسه برای این کار راه اندازی شده اند که منابعی مطمئن هستند. اطلاعاتی که در رزومه خود قرار می دهید، به صورت محرمانه نگهداری می شود. در آن لازم است که مهارت، تجربه کاری و مدت زمان سابقه کار خود را به درستی ثبت کنید.

ضمن آن که لازم است در CV خود تحصیلات ، جزئیات آموزشی ، موفقیت ها ، گواهینامه ها و سایر آموزش های مربوطه را که داشته اید لیست کنید. اگر تحصیلات شما فوق العاده چشمگیر است، می توانید این بخش را قبل از تجربه کاری اول قرار دهید. برای این منظور می توانید اطلاعات کامل تری را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت نمایید.

اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

فرصت شغلی برای خارجی ها در فرانسه

اگر به دنبال اشتغال به کار و استخدام در فرانسه به صورت شرکتی هستید و کارگری بسیار ماهر هستید، بخش های برجسته صنعتی فرانسه انرژی، تولید و فناوری ، حمل و نقل ، کشاورزی و گردشگری هستند. بسیاری از مهاجران خارج از کشور به عنوان معلم انگلیسی یا موقعیت در صنعت گردشگری شغل می گیرند.

در حال حاضر بیکاری در فرانسه کمی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا و منطقه یورو است. نرخ بیکاری فرانسه در حال حاضر 7.1٪ است. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، بیکاری در فرانسه در بین گروه سنی زیر 25 سال بیشتر است و در سال های اخیر رشد قراردادهای کاری انعطاف پذیر و ناپایدار وجود داشته است.

مشاغل مهم در اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

مطابق با سیاست های جدید دولت فرانسه، برای ایجاد سهمیه های مناسب برای مهاجران، برنامه های مناسبی تعبیه شده است تا بتوانند نیروی کار را در بخش های خاصی از صنایع کنترل نمایند. این امر بر اشتغال به کار و استخدام در فرانسه برای مهاجران تأثیر می گذارد. زیرا آنها برای کار در فرانسه معمولاً به ویزای کار احتیاج دارند. شهروندان خارجی به جز برخی از مشاغل مدیریت دولتی، از حقوق شغلی مشابه شهروندان فرانسوی برخوردار هستند.

صنایع عمده در فرانسه شامل هوا فضا ، خودرو ، داروسازی ، ماشین آلات صنعتی ، الکترونیک ، امور مالی ، غذا و نوشیدنی و گردشگری است. برخی از بزرگترین شرکتهای مستقر در فرانسه عبارتند از AXA، BNP پاریبا، کارفور، پژو و رنو می باشد.

مشاغل خالی در فرانسه

هنگام بررسی اشتغال به کار و استخدام در فرانسه ، مشاغل کمبود در فرانسه در حال حاضر شامل متخصصان STEM (علوم ، فن آوری ، مهندسی و ریاضیات)، برقکار، دامپزشکان، متخصصان پزشکی، نجارها، کارگران ساختمانی، نقشه برداران، متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات است و شما همچنین می توانید مشاغل زیادی در جهانگردی، کشاورزی و بخش مراقبت پیدا کنید.

یکی از اقداماتی که به صورت سالانه اجرا می شود این است که اصلاحیه حداقل دستمز از سوی دولت فرانسه انجام می شود که بدین ترتیب فرانسه را در جایگاه مناسبی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی قرار می دهد. البته باید اشاره کنیم که این حقوقها در فرانسه مطابق با مهارت مهاجران و بخش هایی که در آن مشغول به کار شده اند، متفاوت است. همچنین شهرهایی همچون پاریس نیز دارای دستمزدهایی متفاوت و بالا هستند.

فرهنگ کار در فرانسه اشتغال به کار و استخدام در فرانسه

در فرانسه، مشاغل دارای سلسله مراتبی قوی با موقعیت ها و قدرت مشخص هستند. صندلی ها در اطراف یک میز جلسات نیز بر اساس رتبه سازماندهی می شود. پس از اشتغال به کار و استخدام در فرانسه ، هنگام تصمیم گیری در جلسات، هر جنبه از قبل به طور گسترده مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. استراتژی ها معمولاً بلند مدت بوده و فقط توسط کارمندان ارشد برنامه ریزی می شوند. وقت شناسي مهم است، انتصابات لازم است و مذاكرات آرام و رسمي است.

قوانین کار فرانسه با یک هفته کاری قانونی 35 ساعته و اضافه کار می باشد که حدود یک تا دو ساعت برای ناهار و حداقل پنج هفته تعطیلات در سال به علاوه سایر مزایا مانند مرخصی استحقاقی والدین، ​​تعیین می شود. حداکثر ساعت کار در هفته 48 ساعت است.

قراردادهای کتبی کار در فرانسه شرط قانونی نیست و کارمندان شرکتهای کوچکتر یا کسانی که در مشاغل غیرمعمول کار می کنند، ممکن است این قرارداد را دریافت نکنند. درخواست یک قرارداد کتبی ایده خوبی است. زیرا محافظت از حقوق شغلی آسان تر است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب