اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان
اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

باید اشاره کنیم که فرصت های شغلی در قرقیزستان کم است، اما یافتن شغل و اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان برای مهاجران امکان پذیر است. این کشور هنوز دارای برخی صنایع پیشرو، به ویژه کشاورزی است و کمبود متخصصان محلی وجود دارد.

قرقیزستان به دلیل وسعت و موقعیت مکانی خود، یکی از فقیرترین کشورها در اتحاد جماهیر شوروی بود و از زمان استقلال خود، وضعیت بهتری نداشته است. مطابق با گزارش های بدست آمده، حدود یک سوم مردم در فقر زندگی می کنند، این کشور از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در تلاش است تا اقتصاد نوپای خود را تطبیق دهد. برای آن که بتوانید مطالعه بهتری در خصوص کار در قرقیزستان داشته باشید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

تاثیر اقتصاد در اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

قرقیزستان یک اقتصاد عمدتاً ارضی است و چیزهایی که تولید می شود شامل پنبه، گوشت ، پشم و توتون است. پنبه و دخانیات نیز بیشترین صادرات را دارند. قرقیزستان برخلاف همسایگان غنی از نفت و گاز طبیعی، ذخایر کمی از این منابع طبیعی و با ارزش را دارد و بیشتر گاز و نفت خود را از خارج وارد می کند. بنابراین می توان گفت که اقتصاد بسیار به حواله های کارگر خارجی متکی است.

به دلیل ماهیت ارضی اقتصاد در قرقیزستان و این واقعیت که بخش خدمات قرقیزستان نسبتاً توسعه نیافته است، فرصت های شغلی و اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان کمی برای مهاجران وجود دارد. بسیاری از مهاجران خارج از کشور که در قرقیزستان کار می کنند، توسط سازمان های غیردولتی استخدام می شوند. همچنین لازم به یادآوری است که زبان کار در قرقیزستان بیشتر قرقیزی یا روسی است تا انگلیسی، بنابراین اگر به هیچ یک از این دو زبان به راحتی صحبت نکنید، اغلب در معرض آسیب قرار می گیرید.

مالیات بر درآمد در قرقیزستان

برای کسانی که جهت اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان اقدام کرده اند، مالیات توسط قانون مالیات جمهوری قرقیزستان تنظیم شده است. مالیات بر درآمد افرادی که حقوق حداقل دارند 10٪ است و برای مابقی 20٪ مالیات دریافت می شود. قرقیزستان از سایر درآمد 10٪ مالیات سود می گیرد، در حالی که 20٪ نرخ فروش مالیات بر ارزش افزوده کالاها وجود دارد که توسط دولت برای تلاش در جهت تقویت اقتصاد معرفی شده است.

لازم به ذکر است که اداره مهاجرت دولتی تحت دولت جمهوری قرقیزستان در جهت خدمات مهاجرت، مرجع دولتی مجاز برای صدور مجوز کار به خارجی ها و افراد بی تابعیت است که مایل به کار در جمهوری قرقیزستان هستند. اداره مهاجرت دو نوع مجوز کار صادر می کند. جواز استخدام و استخدام کارمندان خارجی که سندی از یک فرم استاندارد است که به اشخاص حقوقی اجازه استخدام کارمندان خارجی در جمهوری قرقیزستان را می دهد.

اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

صدور مجوزهای استخدام در قرقیزستان

اجازه استخدام و اجازه کار شخصی که به افراد خارجی یا افراد بی تابعیت اجازه کار در جمهوری قرقیزستان را می دهد، توسط سرویس مهاجرت تنظیم شده است.  درخواست های اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان و اجازه کارمندان را می توان در قالب الکترونیکی یا کپی چاپ کرد.

دولت برای استخدام کارمندان خارجی و بدون تابعیت سهمیه سالانه تعیین می کند. سهمیه ها توسط صنعت تعیین می شود و براساس مناطق جمهوری قرقیزستان از جمله بیشکک متفاوت است. سهمیه کار خارجی که در پروانه اشتغال پیش بینی شده است، در صورت عدم استفاده در مدت سه ماه پس از صدور، باطل می شود.

دلایل رد درخواست اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

درخواست مجوز کار را می توان رد کرد. اگر متخصصان محلی مناسب برای استخدام در بازار داخلی در دسترس هستند. همچنین در شرایطی که داده های ارسال شده هنگام اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان در یک برنامه نادرست است این امکان را برای کارفرمایان قرقیزستانی فراهم می کند تا درخواست را لغو و رد کنند. همچنین در صورتی که دوره کار کارمندان به پایان رسیده و یا فعالیت های تجاری کارفرمایان در جمهوری قرقیزستان متوقف می شود، درخواست لغو خواهد شد.

در مورد تصمیمات انصراف ، لغو و تعلیق اجازه کار می توان در دادگاه تجدیدنظر کرد. اگر کارفرمایی روش استخدام کارمندان خارجی را نقض کند، اداره مهاجرت به کارفرما اخطار می دهد و آنها را ملزم به اصلاح تخلفات شناسایی شده می کند. در صورت ادامه تخلف، سرویس مهاجرت ممکن است مجوز استخدام را به حالت تعلیق درآورده یا لغو کند. وقتی کارفرما فعالیت خود را متوقف می کند، اجازه اشتغال و اجازه کارمند بدون توجه به مدت صادر شده برای آنها فاقد اعتبار بوده و مسترد می شود.

قوانین مطروحه در اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان

اشخاص حقیقی یا حقوقی قرقیزستان که قصد اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان را برای کارمندان خارجی را دارند، باید قبل از استخدام افراد خارجی، مجوز استخدام را دریافت کنند. افراد خارجی که به سن 18 سال رسیده اند و به طور قانونی وارد خاک جمهوری قرقیزستان شده اند و قصد کار یا تجارت در جمهوری قرقیزستان را دارند، باید مجوز کارمندی را درخواست کنند.

طبق قانون قرقیزستان، شرایط لازم برای اخذ مجوز کار در مورد برخی از افراد اعمال نمی شود. افرادی که از وضعیت رسمی پناهندگی در جمهوری قرقیزستان برخوردار هستند و یا افرادی که برای نظارت بر نصب تجهیزات تکنولوژیکی تهیه شده توسط شرکت های خارجی به جمهوری قرقیزستان سفر می کنند یا افرادی که در مأموریت های دیپلماتیک و کنسولی یا سازمان های بین المللی معتبر جمهوری قرقیزستان کار می کنند.

مدت اعتبار مجوزها در استخدام

مجوزهای کارمندی برای مدیران یا متخصصان خارجی به مدت یک سال با امکان تمدید سالانه معتبر است. مجوزهای کارمندی برای کارمندان ماهر خارجی به طور کلی دو سال معتبر است. افراد خارجی ثبت شده در جمهوری قرقیزستان به عنوان کارآفرینان فردی می توانند مجوز کارمند را پس از اشتغال به کار و استخدام در قرقیزستان تا سه سال اعتبار دریافت کنند. با این حال، به همه خارجی ها، صرف نظر از موقعیت و صلاحیت، برای یک سال اجازه کار صادر می شود. چنین رویه ای با این واقعیت که سهمیه استخدام کارمندان خارجی و بدون تابعیت توسط دولت به صورت سالانه تصویب می شود، توضیح داده می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب