اشتغال به کار و استخدام در لتونی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در لتونی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در لتونی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در لتونی
اشتغال به کار و استخدام در لتونی

اشتغال به کار و استخدام در لتونی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لتونی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در لتونی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در لتونی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لتونی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در لتونی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در لتونی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لتونی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در لتونی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لتونی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در لتونی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در لتونی

لتونی به عنوان بسیاری از کشورهای دارای رشد سریع ، دارای بخش های مختلف متنوعی بوده و دارای فرصت های شغلی زیادی برای مهاجران به ویژه در صنایع بین المللی مرتبط با صادرات برای اشتغال به کار و استخدام در لتونی دارد. از زمان اعلام استقلال پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 ، لتونی در حال گذار به اقتصاد بازار بوده و در سالهای منتهی به رکود اقتصادی دارای سریع ترین رشد در اتحادیه اروپا بوده است.

اقتصاد لتونی به دلیل موقعیت جغرافیایی، به شدت متکی به تولید و فرآوری محصولات صادراتی از جمله چوب ، کالاهای الکترونیکی، ماشین آلات و محصولات غذایی است. در نتیجه ، لتونی دارای زیرساخت حمل و نقل عالی است که 14٪ از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. این عمدتا به دلیل قوانین مالیاتی مطلوب و رتبه بندی بالای تجارت به عنوان بیست و سومین رتبه در جهان می باشد کهیک مقصد محبوب برای مهاجران است.

مجوزهای کار برای لتونی

اینکه شما برای کار در لتونی به مجوز نیاز خواهید داشت یا نه به ملیت شما بستگی دارد. از آنجا که این کشور عضو اتحادیه اروپا است، اتباع اتحادیه اروپا برای کار در لتونی نیازی به مجوز ندارند. با این حال، آنها برای اقامت بیش از مدت ویزای توریستی 90 روز باید درخواست اجازه اقامت را برای اشتغال به کار و استخدام در لتونی دهند.

اتباع غیر اتحادیه اروپا قبل از شروع کار قانونی در لتونی به مجوز کار نیاز دارند. برای دریافت مجوز کار باید اثبات اشتغال احتمالی خود را در لتونی با یک تجارت ثبت شده در این کشور نشان دهید. در برخی موارد ممکن است لازم باشد قبلاً اجازه اقامت طولانی مدت را نیز اخذ کرده باشید. البته استثنائاتی برای سهامداران شرکتهای لتونیایی، اتباع خارجی با اجازه اقامت دائم و مدیران شرکت های خارجی با نمایندگی یک شرکت لتونیایی در این کشور وجود دارد.

مالیات اشتغال به کار و استخدام در لتونی

در لتونی مالیات توسط دولت های فدرال و محلی اعمال می شود و تقریباً 30٪ از کل تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد. برخلاف اکثر کشورهای اروپایی که از سیستم مالیاتی مقیاس مترقی استفاده می کنند، لتونی نرخ بالایی برای مالیات بر درآمد هنگام اشتغال به کار و استخدام در لتونی دارد. این بدان معناست که هرچه در حین کار در لتونی بدست می آورید، صرف نظر از درآمد کل شما، مشمول 24٪ مالیات بر درآمد می شود.

با این حال، شما همچنین ملزم به پرداخت سهم تأمین اجتماعی بیش از مالیات بر درآمد خود خواهید بود که در حال حاضر با نرخ 11 درصد است. نرخ مالیات بر ارزش افزوده 21٪ تعیین شده است، اما برای برخی از اقلام مانند سیستم گرمایش و داروها نرخ کمتر 12٪ وجود دارد. علاوه بر این، برخی از محصولات مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی شوند که از جمله تحصیلات ، اجاره و هزینه های پزشکی است.

اشتغال به کار و استخدام در لتونی

شرایط کار در لتونی

کشور زیبای بالتیک لتونی یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای زندگی در اروپا و اشتغال به کار و استخدام در لتونی است و ظرفیت های زیادی را برای مهاجران فراهم می کند. در واقع، بخش عمده ای از نیروی کار کشور منشأ خارجی دارد. این کشور کوچک بین استونی و لیتوانی تقریباً دو میلیون نفر سکونت دارد و بسیاری از شگفتی های طبیعی را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، چهار پارک ملی ، بسیاری از دریاچه های زیبا ، قلعه ها ، صخره ها و آثار تاریخی جذاب را دارد. بیشتر زمین ها از طبیعت آرام ساخته شده اند و تنها استثنا ریگا است، جایی که کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. رستوران ها و گوشه و کناره های جذاب و پارک های دوست داشتنی با مناظر زیبا، برخی از مواردی هستند که می توانید در پایتخت پر جنب و جوش این کشور پیدا کنید.

درخواست اشتغال به کار و استخدام در لتونی

هنگام ورود به کشور و ارائه درخواست اشتغال به کار و استخدام در لتونی ، قوانین زیر اعمال می شود. شما باید یک فرم تأیید الکترونیکی را در وب سایت Covidpass.lv پر کنید که زودتر از 48 ساعت قبل از ورود شما تکمیل نشده است. همچنین باید 72 ساعت قبل از ورود به این کشور برای اثبات منفی بودن آزمایش COVID-19 اقدام نمایید.

این قوانین قرار است سعی کند موارد را به حداقل برساند و گسترش را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که وضعیت روزانه تغییر می کند و قوانین و محدودیت هایی که کشور اعلام می کند، نیز ممکن است به زودی تغییر نماید. بنابراین پیش از هر اقدامی بهتر است با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت ها لازم را داشته باشید.

زندگی و اشتغال به کار و استخدام در لتونی

کشور لتونی دارای تابستان های خشک و گرم و زمستان های برفی است و تقریباً 1.9 میلیون شهروند دارد. لتونی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی استقلال خود را اعلام کرد. به دلیل این روابط تاریخی با ایالت فدرال قدیمی سابق، یکی از بزرگترین گروه های ساکن لتونی، روس ها هستند. همچنین تعداد زیادی بلاروسی ، اوکراینی و لهستانی وجود دارد که این می تواند بر شرایط اشتغال به کار و استخدام در لتونی موثر باشد.

ضمن آنکه لتونی به عنوان بهشت وایفای شناخته می شود. این کشور دارای یکی از سریع ترین سرعت های اینترنت باند پهن در اروپای نوظهور است. علاوه بر این، پایتخت ریگا بیش از 800 نقطه اتصال رایگان ارائه می دهد. بیش از نیمی از قلمرو لتونی توسط جنگل پوشانده شده است و این یکی از سبزترین کشورهای اروپا است و به لطف تقریبا 500 کیلومتر ساحل، تعداد زیادی سواحل نیز وجود دارد.

اقامت در لتونی

اولین و مهم ترین کاری که شما باید هنگام مهاجرت و اشتغال به کار و استخدام در لتونی انجام دهید، یافتن مکانی برای زندگی است. با مراجعه به پورتال های آنلاین یا گروه های فیس بوک، می توانید قبل از نقل مکان به جستجوی یک محل برای اقامت و موقعیت مناسب شغلی باشید.

پس از ورود، راحت ترین مرحله این است که اگر می خواهید محل اقامت خود را تغییر دهید، با مشاوران محلی تماس بگیرید. بسیاری از مهاجران تصمیم به اقامت در ریگا می گیرند، جایی که بیشتر فرصت های شغلی برای کارگران بین المللی است. یکی دیگر از مناطق محبوب شهر جورمالا است که در 25 کیلومتری غرب ریگا واقع شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب