اشتغال به کار و استخدام در نپال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در نپال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در نپال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در نپال
اشتغال به کار و استخدام در نپال

اشتغال به کار و استخدام در نپال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در نپال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در نپال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در نپال فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نپال

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در نپال

مراحل اشتغال به کار و استخدام در نپال

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نپال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در نپال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نپال هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در نپال

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در نپال

در حالی که فقر در نپال در حال کاهش است، نرخ بیکاری در این کشور معادل تقریباً نیمی از جمعیت سن کار این کشور است. برخی از نپالی ها برای جستجوی کار از جمله هند، تایلند، ژاپن و قطر تصمیم می گیرند که به کشورهای دیگر نقل مکان کنند. این در حالی است که بسیاری از مهاجران خارج از کشور که برای اشتغال به کار و استخدام در نپال اقدام می کنند، به دلیل تجربه و توانایی سفر در منطقه و اطراف آن، داوطلبانه این کار را انجام می دهند. با این حال، فرصت های زیادی برای مهاجران ماهر برای یافتن کار با حقوق مناسب وجود دارد.

در حالی که کشاورزی تقریباً 76٪ نیروی کار نپال را تشکیل می دهد، این صنعت فقط 36.1٪ از تولید ناخالص ملی  را به خود اختصاص داده است. سهم شیر از تولید ناخالص داخلی توسط صنایع مبتنی بر خدمات تأمین شده است که 48.5٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، در حالی که فقط 15.4٪ نیروی کار را تشکیل می دهد.

شرایط اقتصادی حاکم بر نپال

نپال سالانه تقریباً 50 میلیون دلار از طریق سربازان معروف گوركا كه در كنار ارتش های هند و انگلیس می جنگند دریافت می كند. این سهم بیش از 20٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل داده است. محصولاتی که در نپال پرورش می یابند، به طور معمول در منطقه حاصلخیز ترای در جنوب است که شامل چای، برنج، گندم، ذرت و شکر هستند و نیروی کار قابل توجهی برای پردازش این محصولات وجود دارد.

البته ، با چنین زیبایی های طبیعی و محیط های متنوع، نپال مکان جذابی برای گردشگران و به خصوص کوهنوردان است. اما رشد در بخش گردشگری به دلیل ضعف زیرساخت ها و بی ثباتی در حوزه سیاسی مانع شده است. برای آن که بتوانید مناطق و فرصت های شغلی مناسب را برای اشتغال به کار و استخدام در نپال بیابید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

واردات و صادرات در نپال

در حالی که یکی از صنایع اصلی در نپال کشاورزی است، عمده صادرات بر پایه مواد است. فرش ها و سایر لباس ها در بالای لیست قرار دارند، همچنین نخ و سایر مواد نیز درصدی را تشکیل می دهند. اتحادیه اروپا وارد کننده اصلی پوشاک نپال است که تقریباً 46٪ آن را تشکیل می دهد.

صادرات نیز شامل ورق های آهن و فولاد، حبوبات خشک، چای، گندم و آب میوه و سبزیجات است. در حالی که تجارت در نپال در حال بهبود است و می تواند نقش مهمی در اشتغال به کار و استخدام در نپال داشته باشد، دولت نپال هنوز از کشورهای مختلف از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، ژاپن ، آلمان و همسایگان نزدیک آنها ، هند و چین کمک می گیرد.

اشتغال به کار و استخدام در نپال

مجوزهای اشتغال به کار و استخدام در نپال

هر فرد خارج از کشور که می خواهد در نپال زندگی و کار کند نیاز به ویزای کاری دارد. این موارد از هر سفارت یا کنسولگری سلطنتی نپال در دسترس است و توصیه می شود این امر قبل از سفر تنظیم شود. با توجه به اینكه نپال به عنوان یك كشور در حال توسعه در نظر گرفته می شود، قوانین مربوط به ورود به این كشور به راحتی منطبق می شود و افراد خارجی می توانند ویزاهای غیر توریستی، ویزاهای تجاری مخصوصاً برای سرمایه گذاران و صادر كنندگان و ویزاهای اقامتی را ترتیب دهند. اگر اثبات شود كه به نفع كشور بوده و  اشتغال به کار و استخدام در نپال باعث رشد اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی کشور می شود، مجوز کار سریع تر اعطا می گردد.

در نپال کار برای مهاجران ماهر وجود دارد. خارج از کار داوطلبانه، پست هایی برای طیف گسترده ای از نقش ها وجود دارد از جمله مدیریت امور مالی و حسابداری، از طریق برنامه نویسی کامپیوتر ، توسعه وب و آموزش وجود دارد که اکثر قریب به اتفاق کارها در کاتماندو موجود است.

فرصت های اشتغال به کار و استخدام در نپال

کارفرمایان برای  اشتغال به کار و استخدام در نپال ، شامل موسسات خیریه و سایر سازمان های غیر انتفاعی مانند آکسفام، مدارس و دانشگاهها ، ادارات دولتی و تعداد زیادی از شرکتهای فناوری از طراحی وب گرفته تا مهندسی نرم افزار و موارد دیگر هستند.

منابع آنلاین برای مهاجرت به نپال برای کار نیز وجود دارد. به عنوان مثال در وب سایت Jobs Nepal لیستی از تعداد زیادی از کارفرمایان که به دنبال کارگران ماهر هستند، وجود دارد و پست ها را به دسته ها ، انواع مشاغل یا مکان تقسیم می کند. بزرگترین وب سایت اشتغال متمرکز در کشور وجود دارد که آنها نرم افزار برتر مدیریت رزومه و خدمات گسترده ای را ارائه می دهند.

مشاغل مهم برای مهاجرت نپال

مشاغل و فرصت های شغلی نپال در راستای اشتغال به کار و استخدام در نپال و همچنین مشاغل محلی منبع خوبی از اطلاعات مربوط به فرصت های شغلی است. البته به خاطر داشته باشید که فقط اتباع خارجی دارای ویزای کار مجاز به پذیرش کار در نپال هستند.

کارفرما مجبور است آگهی اعلامیه جای خالی را برای فرصت های شغلی، با درخواست شهروندان نپالی، در یک روزنامه روزانه در سطح ملی منتشر کند. پس از انتشار چنین آگهی، اگر هیچ گونه تقاضایی از شهروندان نپالی دریافت نشود یا شهروندان نپالی نتوانند به دلیل عدم احراز شرایط انتخاب شوند، کارفرما می تواند با در دست داشتن همان مدرک ، برای استخدام یک خارجی درخواست DoL کند.

دریافت ویزا برای اشتغال به کار و استخدام در نپال

ویزای کاری فقط توسط وزارت امور مهاجرت در بخش ویزای غیر توریستی و فقط به توصیه آژانس خطی مربوط به وزارت دولت نپال، اجازه کار از طرف وزارت کار و توافق نامه کاری به استثنای موارد معدود، از وزارت امور خارجه صادر می شود. متقاضیان اشتغال به کار و استخدام در نپال ، باید از طریق آژانس های مختلف دولتی مراجعه کنند و در نهایت در اداره مهاجرت برای ویزا اقدام کنند.

 اتباع خارجی که مدارک و تشریفات قانونی ویزای کار را با نهادهای مربوطه وزارت و دولت نپال انجام می دهند می توانند تحت ویزاهای توریستی در نپال اقامت داشته باشند. بعد از تکمیل کلیه مدارک لازم و درخواست ویزای کاری در DOI ، ویزای مهاجر از گردشگر به غیر توریست تغییر می کند. با تغییر دسته ویزا ویزای توریستی به طور خودکار لغو می شود. طول ویزای کاری با توجه به دوره ای که اجازه کار از وزارت کار گرفته شده است، تعیین می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب