اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی
اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

در حالی که طی سال های گذشته، بیشتر خارجی ها برای اولین بار به عنوان دانشجو به کره می آیند، اما تعداد خارجی هایی که برای اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی وارد شده اند، در طی دو سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش است. البته اکثریت خارجیانی که در کره کار می کنند در واقع به عنوان معلم بومی انگلیسی کار می کنند.

با این حال، دستیابی به بهترین مشاغل آموزش انگلیسی در کره جنوبی دشوار است. اگرچه ممکن است استخدام در کره جنوبی به راحتی برای یک معلم انگلیسی آسان نباشد، اما هنوز این امکان وجود دارد. به یاد داشته باشید که یک راه واحد برای کار در این کشور وجود ندارد و یک روش برای همه مفید نخواهد بود.

شرایط کار در کره به عنوان یک خارجی

بسیاری از کسانی که برای اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی به این کشور سفر می کنند، به دنبال این هستند که بدانند شرایط کار برای خارجی ها چگونه است. این هم به سابقه شما، هم به افسر مهاجرت که در آن روز دریافت می کنید و هم به خواسته های خاص شرکت هایی که می خواهید درخواست کنید، بستگی دارد.

آسانترین راه برای گرفتن شغل غیرتدریسی به عنوان یک خارجی، داشتن ویزای سری F است. زیرا با داشتن ویزای سری F دیگر نیازی به ویزای مورد حمایت شرکت ها ندارید. این گزینه های شرکت ها و موقعیت های شغلی شما را برای درخواست گسترده می کند. البته گرفتن این نوع از ویزا بسیار ساده نیست. تا زمانی که با یک کره ای ازدواج نکنید، معمولاً باید مدتی را در یک شغل یا چندین شغل باشید، قبل از اینکه صلاحیت یک شغل را کسب کنید. بنابراین گرچه ساده ترین راه برای استخدام در کره است، اما برای تازه کارها گزینه ای ساده نیست.

درخواست ویزای کاری کره جنوبی

اگرچه اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی برای خارجی ها بدون ویزای سری F پیچیده تر است، اما غیرممکن نیست. شاید دومین راه آسان برای کار خارجی ها، فارغ التحصیلی از دانشگاه کره باشد. این کار را می توانید با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد انجام دهید. با این کار، نه تنها می توانید اثبات کنید که از قبل با فرهنگ و زبان کشور تا حدی آشنا هستید، بلکه فرصت مهاجرت در مورد نوع مشاغل واجد شرایط برای درخواست شما نیز بیشتر خواهد بود.

به عبارت دیگر، شما فقط به طور مستقیم در زمینه مدرک دانشگاهی خود شغل محدود را درخواست نمی کنید. تنها محدودیت اصلی این است که شرکت کاملاً باید بتواند حمایت مالی ویزا را به شما ارائه دهد. اگر آنها بتوانند ثابت کنند که یک کره ای نمی تواند آن کار را انجام دهد، قادر به انجام استخدام نیروی کار خارجی هستند.

اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

شرایط مساعد اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

این نکته را باید اشاره کنیم که برای کسانی که به کره می آیند، اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی ساده تر است. شاید بهترین راه برای انجام این کار یافتن شرکتی در کشور خود با شعبه هایی در کره باشد. در غیر این صورت، مهاجرت نیاز به موقعیت شغلی در زمینه مدرک شما با سابقه کار قبلی دارد. قبل از اینکه واجد شرایط ویزای کار شوید، همچنین باید چند سال تجربه شغلی در آن زمینه داشته باشید. دانستن چگونگی مکالمه کره ای نیز به شما کمک فوق العاده ای می کند. حتی دانستن چند کلمه و جمله نیز به شما کمک خواهد کرد، بنابراین بهتر است حداقل این کلمات و نحوه ساخت جملات کره ای را برای شروع بدانید.

اگرچه، توجه داشته باشید، اکثر شرکت هایی که برای کارمندان خارجی و جهت دریافت ویزای کاری درخواست می دهند، به دنبال کسانی هستند که به زبان های دیگری غیر از کره ای تسلط دارند. به خاطر داشته باشید که بهترین کار این است که پیش از هر اقدامی در این خصوص، مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

منابع مهم در اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

اکنون وقت آن است که روش هایی را بیان کنید که از طریق آنها می توانید شغل خود را شروع کنید. یکی از سریع ترین راه ها برای اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی و یافتن همزمان بسیاری از شرکت ها، حضور در نمایشگاه شغلی است. دو اصلی وجود دارد که هر پاییز این برنامه ها اجرا می شوند. یکی مربوط به ساکنان خارجی در کره جنوبی و دیگری مخصوص دانشجویان بین المللی در کره است.

علاوه بر این، همراه با شبکه، چندین وب سایت نیز وجود دارد که از طریق آنها می توانید شغل ها را پیدا کرده و آنها را اعمال کنید. به عنوان مثال Craigslist پرتال شغلی پرطرفداری است. آگهی های استخدام معمولاً به زبان انگلیسی هستند و کارمندان متقاضی آن قطعاً خارجی می باشند. ممکن است جایی نباشد که شغل رویایی خود را پیدا کنید، اما احتمالاً بهترین سایت برای شروع است.

فرصت های شغلی مناسب برای خارجی ها

بسیاری از افراد رویای تغییر زندگی، شغل جدید، خانه جدید را دارند. شاید با دنیای بسیار شبکه ای امروزی انجام این تغییرات حتی راحت تر است و افراد بیشتری فکر می کنند چالش گسترده تری داشته باشند و جهشی به زندگی جدید در فضایی خارج از کشور خود را تجربه کنند و اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی یکی از این راه ها است.

مهاجرت به خارج از کشور قطعاً یک ایده دلهره آور است و شکی نیست که آمادگی زیادی لازم دارد. معمولاً یک کارفرمای احتمالی در تایلند می تواند به مشخصات کار در یک کشور جدید کمک کند و برای برخی از مشاغل، کارفرما تمام مدارک لازم را برای شما مرتب می کند، حتی در بعضی موارد برای شما محل اقامت پیدا می کند.

تکنولوژی پیشرفته در اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی

در اکثر موارد، اشتغال به کار و استخدام در کره جنوبی موضوعی است که باید تحقیق خود را انجام دهید و فرصت شغلی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و همچنین فرصت ها یا خواسته های متناسب با مهارت های شما را داشته باشد. کره جنوبی یکی از پیشرفته ترین و از نظر تکنولوژیکی از رتبه ای برجسته در جهان است.

به عنوان یک صادرکننده برجسته خودرو، تلفن های همراه و سایر دستگاه های با تکنولوژی پیشرفته و رقیبی در حال رشد در فناوری اطلاعات بوده و متخصصان این زمینه ها در کره مورد نیاز هستند. از همین روست که سئول، پایتخت و بزرگترین شهر کره جنوبی  مرکز همه چیز است، از اقتصاد و سیاست گرفته تا فرهنگ و تجارت بین المللی را در خود جای داده و مقر اصلی برخی از بزرگترین شرکت های جهان است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب