امور حقوقی در ارمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در ارمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در ارمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در ارمنستان
امور حقوقی در ارمنستان

امور حقوقی در ارمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در ارمنستان را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در ارمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در ارمنستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در ارمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

امور حقوقی در ارمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در ارمنستان

یکی از نکاتی که می تواند برای انجام امور حقوقی در ارمنستان مورد توجه و اهمیت بالایی باشد، انتخاب موسسه حقوقی معتبر و متخصص است که بتواند امور حقوقی در این کشور را در کیفیتی بالا انجام دهد. تیم بسیار مجرب و حرفه ای ثبتا ، به دلیل تجربه خود در دعاوی فرامرزی ، تجدید نظر در دادگاه های داخلی و پرونده های پیچیده ورشکستگی به خوبی عمل کرده و دارای یک روش داوری بین المللی قوی است.

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، یکی از دفاتر معتبر حقوقی ارمنستان است و با بالاترین استانداردهای موسسه حقوقی بین المللی فعالیت می کند. همچنین، به طور شایسته، بسیاری از بخش های صنعت و شاخه های آن را تحت پوشش قرار می دهد، درمورد مسائل داخلی و نظارتی، حمایت جامعی را ارائه داده و معاملات برون مرزی را به خوبی درک می کند.

خدمات حقوقی در ارمنستان

همچنین، در ارائه پاسخ در خصوص انواع پرونده های مطرح شده، بسیار سریع عمل می کند. تجزیه و تحلیل به خوبی پایه گذاری شده و دقیق است و به راحتی قابل درک خواهد بود. تیم متخصص در این موسسه، از توان خوبی برخوردار است و نظرات خود را به روشنی بسیار واضح و عالی مطرح می نماید.

به گونه ای که دارای بالاترین کیفیت حرفه ای و همچنین رویکرد مسئولانه در کار ، از جمله رعایت تمام مهلت های توافق شده در امور حقوقی در ارمنستان است. این موسسه حقوقی، مجموعه ای با خدمات کامل است و در زمینه دعاوی حقوقی، نمایندگی و مشاوره حقوقی، خدمات ارائه می دهد.

وکیل متخصص در ارمنستان

شهروندان خارجی ممکن است از طیف گسترده ای از اشکال سازمانی موجود برای انجام تجارت در ارمنستان انتخاب کنند. قانون مدنی ارمنستان اشکال حقوقی معینی را برای اشخاص تعریف می کند. دفاتر نمایندگی شرکت های خارجی را می توان در ارمنستان به منظور نمایندگی و حمایت از حقوق شرکت موسس آن تأسیس کرد، اما مجاز به انجام فعالیت های تجاری نیست.

بنابراین لازم است تا همواره برای امور حقوقی در ارمنستان ، از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در این مورد مشاوره دریافت کنید. علاوه بر فعالیت های تجاری، دعاوی حقوقی ، حقوق خانواده و اقدامات دفاع از جنایت را انجام داده است. این موسسه، در پرونده خود، سال ها تجربه عملی در کار با افراد و مشتریان شرکتی، از جمله شرکت های حقوقی بزرگ بین المللی و خارجی را دارد.

امور حقوقی در ارمنستان

پرونده قضایی در ارمنستان

بخش استرداد و همکاری قضایی، مطابق معاهدات جمهوری ارمنستان، بررسی درخواست های کمک حقوقی و تکالیف قضایی ارائه شده به وزارت دادگستری جمهوری ارمنستان را تضمین می کند. در راستای امور حقوقی در ارمنستان ، پرونده های کشورهای خارجی در ارتباط با دادگاههای جمهوری ارمنستان و همچنین سایر مراجع ذیصلاح جمهوری ارمنستان و فعالیت های لازم برای ارسال آنها به مخاطبین مربوطه را سازماندهی می کند. در چارچوب معاهدات بین المللی فوق الذکر، اجرای همکاری حقوقی توسط وزارت، در راستای امور حقوقی متقابل تضمین می شود. این اداره دارای دو بخش است که بخش استرداد و تعیین تکلیف قضایی و بخش انتقال محکومین را شامل می شود.

این وزارتخانه همچنین اسناد استرداد اشخاصی را که مرتکب جرم شده اند در پرونده های در حال رسیدگی در دادگاه های کشورهای خارجی که طرف معاهدات بین المللی جمهوری ارمنستان هستند، بررسی می کند و پرونده ها را به نمایندگی از وزیر دادگستری جمهوری انجام می دهد. ارمنستان، به دادگاه های صالح جمهوری ارمنستان جهت استرداد اشخاصی که مرتکب جنایت شده اند، مراجعه می کند و دفاع از آن را در دادگاه های صالح ارمنستان بررسی می نماید.

وکلای متخصص در ارمنستان

مشتریان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ،  با اعتماد به عملکردی مناسب در امور حقوقی در ارمنستان ، انواع درخواست های خود را در این خصوص، به کارشناسان و وکلای با تجربه آن می سپارند. وکلای این موسسه در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده و از اطلاعات و تجربه کافی در امور حقوقی برخوردار هستند.

 این مجموعه، سالانه چندین مورد را برای گروه های آسیب پذیر پشتیبانی می کنند که عمدتا در دفاع از حقوق کیفری و در قانون کار می باشد. علاوه بر این، تیم به طور فعال در فرآیندهای پرونده های قضایی متفاوت، مشغول است و تاثیر مناسبی را در روند پرونده ها اعمال می نماید.

حقوق بین الملل در ارمنستان

این موسسه در طول توسعه خود، در حالی که هنوز یک روش دعاوی قوی را حفظ کرده است، مناطق خود را گسترش داده و تخصص خود را در بخش های مختلف صنعت و دیگر حوزه ها در جهت امور حقوقی در ارمنستان، رشد داده است.

همچنین به دلیل فعالیت های پیچیده اش در زمینه دعاوی حقوقی، قانون کار و اشتغال در مورد پرونده حقوق کار در سال های گذشته و همچنین انجام کارهای متعدد قانون کار و انجام پروژه های مشاوره ای، شرکت ها و M&A ، بسیار مورد احترام است.

پذیرش پرونده در ارمنستان

این شرکت طیف وسیعی از خدمات را با هدف حمایت از توسعه کسب و کار در ارمنستان ، از جمله قوانین شرکت ، مسائل مربوط به املاک و مستغلات ، صدور مجوز ، مقررات مالیاتی و گمرکی تا پشتیبانی در بازرسی ها ، دادخواهی و جرایم ، توسعه داده است.

همچنین یکی از اولین شرکت هایی است که بر اساس امور حقوقی در ارمنستان ، از خدمات تخصصی پشتیبانی وصول بدهی استفاده کرده و در این خصوص، عملکردی مناسب و حرفه ای ارائه نموده است. از همین روست که می توانید در حوزه های مختلف و برای انجام امور حقوقی خود، با ثبتا همراه باشید. این شرکت برای چندین پرونده سطح بالا در دادگاه ها از جمله پرونده های سهامداران، پرونده های کار و پرونده های مالیاتی با ارزش بالا و پیچیده ، وارد شده است و در مورد داوری های مختلف بین المللی اقدام کرده است.

ضمن آنکه وزارت دادگستری جمهوری ارمنستان براساس تصمیمات مربوطه دولت در رابطه با تعدادی از معاهدات چندجانبه ، به عنوان مرجع مرکزی جمهوری ارمنستان برای اعمال معاهدات بین المللی در خصوص امور حقوقی در ارمنستان عمل می کند که می تواند در روند موثر امور حقوقی در این کشور تاثیرگذار باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب