امور حقوقی در برزیل

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در برزیل را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در برزیل را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در برزیل
امور حقوقی در برزیل

امور حقوقی در برزیل

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در برزیل را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در برزیل را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در برزیل نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در برزیل میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در برزیل

شروط و الزامات امور حقوقی در برزیل

مراحل امور حقوقی در برزیل

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در برزیل میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در برزیل را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در برزیل

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در برزیل

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، با سال ها تجربه در امور حقوقی در برزیل ، در حال حاضر به عنوان یکی از دفاتر حقوقی پیشرو در این کشور شناخته می‌شود و به دلیل برتری و سخت‌کوشی در این حرفه، شهرت خوبی به دست آورده است. این موسسه، خود را به عنوان یک شرکت حقوقی با خدمات کامل معرفی کرده است که مسائل حقوقی و تجاری را، هم در حقوق داخلی و هم در حقوق بین الملل، به عهده دارد.

این موسسه، متشکل از وکلای واجد شرایط، مشاوران مالیاتی حقوقی، مدیران و مشاوران حقوقی است که همگی به ارائه مشاوره حقوقی حرفه ای، کارآمد شناخته شده و راهنمایی و راه حل های همراه با تعهد و صداقت را ارائه می کنند. این کارشناسان از طریق تعهد، آگاهی تجاری و توجه به جزئیات، خود را در کار متمایز کرده اند که منجر به ایجاد و کمک به نتایج با ارزش می شود.

مشاوره حقوقی در برزیل

این موسسه، در امور حقوقی در برزیل و در مسائل مربوط به مشتریان خصوصی و شرکتی از قبیل مالیات و برنامه ریزی مالیاتی بین المللی، قراردادها ، مالکیت معنوی، مهاجرت، و حل و فصل اختلافات تخصص دارد. بهره مندی از وکلا و کارشناسان متخصص و متبحر، این موسسه را قادر می‌سازد تا دیدگاه‌های بین‌المللی و پشتیبانی از معاملات فرامرزی را به مشتریان خود ارائه دهد.

موسسه حقوقی ثبتا، در طول سالها فعالیت خود، تقاضا برای طیف گسترده ای از خدمات را تجربه کرده و امروزه نماینده برخی از شناخته شده ترین گروه های شرکتی و افراد است که در داخل کشور، دارای منابع کافی برای حل مسائل اساسی است و خدمات ارزش افزوده ای را به مشتریان خود ارائه می نماید.

این موسسه می تواند در سراسر کشور از شما حمایت کرده و در دادگاه نمایندگی نماید. همچنین این امکان فراهم است که در سطح بین المللی از مشتریان حمایت کرده و راه حل های کاربردی را متناسب با دستورات قانونی این کشور ارائه کرده و آسودگی خاطر را برای ایشان فراهم کند.

وکیل متخصص در برزیل

همچنین این موسسه حقوقی، از طریق همکاری با سایر موسسات حقوقی برجسته تخصص حقوقی گسترده ای را ارائه می دهد که در خدمت منافع داخلی و خارجی مشتریان در امور حقوقی در برزیل است. این یک موسسه حقوقی پویا است که از طریق دانش تخصصی معتبر و قانون همراه با درک کامل اصول فنی، راه حل های ارزشمند و کاربردی را به مشتریان خود ارائه می کند.

ثبتا یک تیم قاطع و مجرب از وکلای متخصص و کارشناسان در زمینه‌های حقوق است که به مشتریان خود، در بالاترین سطح مشاوره داده و از حقوق آنها فاع می کند. با توجه به تخصص وکلا، برای یک محیط بازار منصفانه و پایدار در زمینه مالکیت معنوی و قانون فناوری اطلاعات نیز فعال است.

امور حقوقی در برزیل

وکلای برجسته برزیل

وکلای این موسسه همواره مشتاق مشاوره در امور حقوقی در برزیل ، به شرکت های نوآور داخلی و خارجی از صنایع مختلف در زمینه مالکیت معنوی هستند. آنها از دانش، مهارت و تجربه خود، به صورت جداگانه و سفارشی برای منافع مشتریان خود استفاده کرده و می توانند به آنها، توصیه های جهانی و جامع در مورد حفاظت، مدیریت و اجرای کارآمد حقوق شان ارائه نماید.

ماموریت و هدف ثبتا، همواره ارائه خدمات قابل اعتماد و شایسته به عنوان بخشی از یک همکاری قابل اعتماد به مشتریان است. وکلای متخصص این موسسه، با آموزش های حقوقی و فنی و تجربه چندین ساله، اهمیت زیادی به کار موثر و کارآمد بر روی پرونده های مشتریان خود می دهند و منافع مشتری را در اولویت قرار می دهند. هدف کار منعطف و تیم محور این موسس، ارزش افزوده ای را برای مشتریان ایجاد کرده است.

پذیرش پرونده در برزیل

ثبتا متشکل از وکلای متخصص است که به مشتریان خود در امور شرکتی و خصوصی مشاوره و می دهد. این موسسه در امور حقوقی در برزیل و در سراسر کشور حضوری پویا و فعال داشته است و از تجربه عملی چندین ساله خود برای تضمین راه حل های موفق و فردی استفاده می کند.

از همان ابتدای فعالیت این موسسه در برزیل، وکلایی که با آن همکاری کرده اند، بر ارائه مشاوره و نمایندگی در مورد قوانین تجاری و شخصی متمرکز بودند. از همین روست که توانسته اند، راه حل هایی عملی و هدفمند را با تکیه بر مهارت های وکلای خود ارائه کنند. ثبتا از طریق سالها تخصص و آموزش مستمر، مشاوره حرفه ای و اقتصادی را به به مشتریان ارائه می کند.

موضوعات حقوقی در برزیل

موسسه حقوقی ثبتا به مشتریان خود در تمام زمینه های  امور حقوقی در برزیل در تجارت ملی و بین المللی مشاوره می دهد. بنابراین می توان گفت که این موسسه، وکالت مشتریان خود را برای مسائل مختلف در زمینه های مختلف بر عهده داشته و به آن ها مشاوره های عملی ارائه می کند که قانون قرارداد، رسیدگی به داوری، قانون شرکت سهامی و اختلافات شرکتی را شامل می شود.

ضمن آن که باید اشاره کرد که ثبتا به عنوان یک وکیل متخصص در قانون تجارت وارد عمل شده و می تواند بخش حقوقی خارجی شما را به عهده گرفته و بالاترین کیفیت خدمات را برای شما فراهم نماید. همچنین بخش حقوقی داخلی را به صورت موردی، هدف گرا و با دانش اختصاصی در تمام زمینه های حقوق تجارت ملی و بین المللی در دستور کار خود داشته باشد.

اعلام وکالت در امور حقوی برزیل

ثبتا با تجربه چندین ساله خود در کلیه مسائل امور حقوقی در برزیل و مربوط به داوری حضور دارد. سال ها تجربه تخصصی در مسائل حقوق مدنی و مالیاتی برای شرکت های متوسط و همچنین مشتریان خصوصی ، این موسسه را به یکی از دفاتر حقوقی پیشرو و برتر تبدیل کرده است.

 تمرکز ثبتا، بر قانون کار، حقوق اجتماعی، قانون بازار سرمایه، قانون ساختمان و معماری، قانون ارث، قانون خانواده، حقوق شرکت ها، قانون تجارت، قانون مالیات و حمایت قانونی تجاری است. این نشان از این واقعیت دارد که این موسسه، متشکل از وکلای متخصص در چندین حوزه حقوقی است که می تواند مشاوره های مناسبی را بر اساس تجربه گسترده و دانش ایجاد شده، ارائه کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب