سرمایه گذاری در ماداگاسکار

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ماداگاسکار را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ماداگاسکار را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ماداگاسکار
سرمایه گذاری در ماداگاسکار

سرمایه گذاری در ماداگاسکار

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ماداگاسکار را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ماداگاسکار میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ماداگاسکار فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ماداگاسکار

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ماداگاسکار

مراحل سرمایه گذاری در ماداگاسکار

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ماداگاسکار میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ماداگاسکار را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ماداگاسکار هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ماداگاسکار

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ماداگاسکار

ماداگاسکار کشوری چالش برانگیز است که می تواند با توجه به سرمایه گذاران خارجی تجارت گسترده ای را تجربه کند، در حالی که پتانسیل بسیار زیاد این کشور می تواند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری در ماداگاسکار را فراهم کند. پس از سال ها رشد کند، اقتصاد با 5.4 درصدی همراه بوده است. برای اولین بار در تاریخ ماداگاسکار، این کشور با بازگشت به به تحولات مسالمت آمیز دموکراتیک و دولت جدید، کار خود را آغاز کرد و اظهار داشت که مبارزه با فساد را به عنصر اصلی برنامه های توسعه خود تبدیل خواهد کرد.

ماداگاسکار با تولید سرانه تولید ناخالص داخلی، 40 درصد کمتر از تولید ناخالص داخلی سرانه آ در دهه 1960 ، یکی از فقیرترین کشورهای جهان باقی مانده است. دستیابی به اهداف توسعه کشور به تصویب اصلاحات ساختاری بستگی دارد. سرمایه گذاری مستقیم خارجی به دلیل ادعای فساد مداوم در بخش های دولتی و خصوصی زیر پتانسیل است.

زیرساخت های مناسب در ماداگاسکار

بسیاری از شرکت ها اعلام کرده اند که کمبود زیرساخت جاده و برق، عدم شفافیت در اعطا و نظارت بر پروژه های کارهای عمومی، مدیریت ناکافی بودجه، عدم توانایی یا عدم تمایل دولت در اجرای صحیح مقررات و قوانین و ضعف سیستم مالی هم مانع از سرمایه گذاری در ماداگاسکار از سوی شهروندان خارجی و هم داخلی است.

از سویی دیگر، دولت یک طرح توسعه بلند پروازانه را آغاز کرده است که به نام طرح ظهور مالاگاسی (IEM) شناخته می شود. شرکت های ملی و جهانی خوش بین هستند، اما بسیاری منتظر شواهد دیگری هستند که نشان می دهد دولت در مبارزه جدی با فساد عمل کرده است. IEM شامل طرح هایی برای ایجاد مناطق صنعتی ، کشاورزی و ویژه اقتصادی برای تشویق سرمایه گذاران بین المللی و ملی است. هیئت توسعه اقتصادی ماداگاسکار (EDBM) به منظور بهبود فضای کسب و کار و فضای سرمایه گذاری، به انجام تعدادی از اصلاحات ادامه می دهد.

فرصت های تجاری در ماداگاسکار

علیرغم شرایط چالش برانگیز، فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در ماداگاسکار برای شرکت های خارجی در زمینه انرژی، صنایع استخراجی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، ساخت و ساز، کشاورزی و صنایع سبک به عنوان مثال پوشاک، کفش، کالاهای خانگی و مواد غذایی وجود دارد. صادرات وانیل، صنایع استخراجی مانند ایلمنیت، نیکل، کبالت و صادرات آماده منسوجات بزرگ ترین عامل رشد اقتصادی طی پنج سال گذشته بوده اند.

در اینجا هیچ قانون منع یا محدود کننده سرمایه گذاری خارجی در کشور نیست، اما بسیاری از موانع  ایجاد سرمایه را دشوار می کند. ماداگاسکار از پتانسیل طبیعی عظیمی برخوردار است، اما کیفیت پایین و پرهزینه زیرساخت ها، دسترسی محدود به ابزارهای اعتباری و مالی و همچنین تعریف نامناسب عنوان های املاک، همگی از موانع سرمایه گذاری هستند.

سرمایه گذاری در ماداگاسکار

ثبت شرکت برای سرمایه گذاری در ماداگاسکار

بی ثباتی سیاسی و فساد اداری مانع از تمام سرمایه گذاری های عمومی شده و باعث ترک بسیاری از سرمایه گذاران شده است. اگرچه قانون این کشور با سرمایه گذاران خارجی و داخلی به یک اندازه رفتار می کند، اما شرکت های خارجی معمولاً به دلیل مالیات مشکوک، نقض قانون کار یا دلایل دیگر تحت تعقیب کیفری قرار می گیرند. دولت جدید البته  قول احیای اقتصاد را داده و بر اهمیت بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری در ماداگاسکار تأکید کرده و رشد ناشی از بخش خصوصی را عامل توسعه اقتصادی آینده عنوان کرده است.

ماداگاسکار در شاخص های انجام تجارت جهانی برای زمان شروع یک کسب و کار در رتبه 81 قرار دارد، مراحل ثبت شرکت از کوتاه ترین مراحل در این کشور است. شرکت ها می توانند کارت آماری، تأیید ثبت مالیات، شماره ثبت تجاری خود را دریافت کنند و برای ویزا، اجازه کار یا کارت حرفه ای درخواست دهند. آنها همچنین باید برای بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمانی در همان شرکت ثبت نام کنند. آنها می توانند حساب های بانکی خود را به ارز خارجی باز و نگهداری کنند.

مزیت سرمایه گذاری در ماداگاسکار

دلایل سرمایه گذاری در ماداگاسکار شامل موارد متعددی است که می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد. منابع طبیعی فراوان از قبیل سنگ های قیمتی، سنگ های صنعتی و تزئینی، روغن و فلزات کمیاب برای فعالیت های معدنی،  زمینی بزرگ و حاصلخیز با آب و هوای مناسب می باشد. همچنین هزینه ورودی های محلی و نیروی کار در این کشور اندک است.

ماداگاسکار دارای موقعیت استراتژیک بین آسیا و آفریقا بوده و بهبود فضای کسب و کار در سال های اخیر و ثبات سیاسی از سال 2009 تاکنون باعث شده است که بتواند سرمایه گذاران خارجی را به سوی خود جذب کند. همچنین توسعه بخش گردشگری و مشوق های شرکت های صادرات محور با وضعیت منطقه پردازش صادرات نیز بر این موضوع تاثیرگذار است. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر این امکان فراهم است تا با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

نکات مهم در سرمایه گذاری در ماداگاسکار

چندین عامل هنوز مانع جذابیت سرمایه گذاری در ماداگاسکار از سوی شهروندان خارجی می شوند. وابستگی به محصولات کشاورزی و معدنی و عدم زیرساخت های مناسب شبکه های جاده ای، هیدرولیکی و الکتریکی به همراه وابستگی به کمک های خارجی می تواند در این امر موثر باشد.

سطح بالایی از فقر و دسترسی ضعیف به برق ، به همراه سیستم مالی ضعیف و خطرات بالای فساد در بخش های دولتی و خصوصی در کنار دسترسی محدود به آموزش و پرورش برای جمعیت مالاگاسایی توانسته است بر فضای سرمایه گذاری در این کشور نقش داشته باشد.

اقدامات دولت برای سرمایه گذاری در ماداگاسکار

دولت ماداگاسکار تلاش کرده است تا با چندین طرح و مشوق، کشور را به مقصد جذاب تری برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی تبدیل کند. به عنوان مثال، شرکت های فعال در بخش های انرژی های تجدیدپذیر، جهانگردی، صنایع، کارهای عمرانی و ساخت و ساز می توانند از کاهش مالیات برابر با مالیات محاسبه شده بر 50٪ از میزان سرمایه گذاری در ماداگاسکار که در طول سال مالیاتی مربوطه تحقق یافته اند، بهره مند شوند.

به همین ترتیب، کد نفت برای فعالیت های تحقیق، اکتشاف و بهره برداری از هیدروکربن معافیت عوارض سفارشی و واردات را در نظر گرفته است. یک شرکت معدنی متعهد به ایجاد سرمایه بیش از 50 میلیون دلار، می تواند از حداقل معافیت مالیات بر درآمد، نرخ مالیات بر درآمد شرکت برای واحد تحول، معافیت از عوارض سفارشی و واردات و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای تجهیزات و سرمایه گذاری های خریداری شده محلی بهره مند شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب