سرمایه گذاری در آذربایجان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در آذربایجان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در آذربایجان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در آذربایجان
سرمایه گذاری در آذربایجان

سرمایه گذاری در آذربایجان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در آذربایجان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در آذربایجان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در آذربایجان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در آذربایجان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در آذربایجان

مراحل سرمایه گذاری در آذربایجان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در آذربایجان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در آذربایجان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در آذربایجان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در آذربایجان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در آذربایجان

آذربایجان کشوری است که پس از شوروی در سال 1991 استقلال خود را به دست آورد. از سال 1994 ، ذخایر عظیم نفتی این کشور سرمایه های خارجی را جذب کرده است که در نتیجه بخش نفت و گاز را به هدف اصلی سرمایه گذاری در آذربایجان از تبدیل نموده است. آذربایجان امروزی موفق به ایجاد زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل نسبتاً پیشرفته و همچنین بخش های صنعتی، کشاورزی، آموزشی، مسکن و بهداشت و درمان شده است، اگرچه هنوز صنعت نفت و گاز عمده صادرات آن را تشکیل می دهد.

آذربایجان همچنان به توسعه زیرساخت های بازار خود از جمله چارچوب های حقوقی ، مالیاتی و بانکی و پیوند با جامعه تجارت بین الملل ادامه می دهد. این یک چالش منحصر به فرد برای مشاغل ورودی به آذربایجان است که مایلند ریسک واقعی تجارت را ارزیابی کرده و تصمیمات مبتنی بر واقعیت را اتخاذ کنند نه اینکه به ادراک متکی باشند.

پتانسیل های سرمایه گذاری در آذربایجان

با توجه به پتانسیل قابل توجه منطقه، به نظر می رسد بسیاری از افراد در سراسر جهان بیشتر روی منطقه خزر تمرکز دارند. علیرغم تأثیرات بعدی بحران مالی جهانی، اکنون به نظر می رسد که علاقه به سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان دوباره افزایش یافته است.

نوسان قیمت کالاها ممکن است تأثیر منفی بر اقتصاد در حال ظهور داشته باشد که وابستگی زیادی به منابع هیدروکربنی دارد. اکثر سرمایه گذاران در اقتصاد آذربایجان باید از این موضوع آگاه باشند و خطرات ناشی از سرمایه گذاری در این کشور را بپذیرند. در این جا طیف وسیعی از موضوعات اصلی را كه سرمایه گذاران هنگام رفتن به آذربایجان در لیست اقامت و سرمایه گذاری در آذربایجان قرار می دهند، پوشش داده شده است.

خارجی ها می توانند از طریق سرمایه گذاری در املاک یا سپرده بانکی اجازه اقامت آذربایجان (TRP) را بگیرند یا در آذربایجان شغلی راه اندازی کنند. امروزه این دو گزینه اصلی برای افراد علاقه مند به مهاجرت آذربایجان مطرح است.

انواع سرمایه گذاری در آذربایجان

شروع کار در جمهوری آذربایجان شامل تاسیس شرکت می باشد و همراه با یک شرکت در حال اجرا مستندات مناسب را برای آذربایجان، جهت اجازه اقامت موقت تهیه می کنید. خارجیان علاقمند باید بخاطر داشته باشند که ثبت نام ساده شرکت ممکن است منجر به اخذ مجوز اقامت جمهوری آذربایجان نشود. از همین رو مشاوره مناسب حقوقی و عملی برای موفقیت در مهاجرت به آذربایجان همیشه ضروری است.

اجازه اقامت در آذربایجان را می توان از طریق سرمایه گذاری در آذربایجان و املاک یا سپرده بانکی که منجر به مهاجرت به آذربایجان می شود، دریافت کرد. آذربایجان به یک فرد خارجی که حداقل 100000 USD در املاک و مستغلات یا حساب های سپرده گذاری در بانک های آذربایجان یا 500،000 USD در اقتصاد آذربایجان سرمایه گذاری کند، مطابق با قانون مهاجرت آذربایجان، اقامت می دهد. متقاضی باید اسناد لازم برای چنین اهدافی را ارائه دهد.

سرمایه گذاری در آذربایجان

اقامت دائم در آذربایجان

سرمایه گذاری ممکن است در صندوق های پولی، بهره، سهام و سایر اوراق بهادار، اموال منقول و غیر منقول مانند زمین، ساختمان ها و سازه ها، تجهیزات و سایر ارزش های مادی، حقوق استفاده از زمین یا سایر منابع طبیعی، حق ثبت اختراع، مجوزها، دانش فنی، تجربه و سایر ارزش های فکری باشد. خارجیانی که به خرید ملک و سرمایه گذاری در بانک علاقه مند هستند نیز باید در زمینه مستندات تملک دارایی و همچنین توافق نامه بانکی برای سپرده گذاری برای دریافت اجازه اقامت در آذربایجان، مشاوره تخصصی را در نظر بگیرند.

کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، بسته به انتخاب برنامه مهاجرت به جمهوری آذربایجان می توانند به مشتریان در کلیه مراحل سرمایه گذاری در آذربایجان و اخذ اقامت آذربایجان کمک کنند. پس از 2 سال با دریافت TRP آذربایجان، می توان 5 سال اقامت دائم دریافت کرد، اما با گذشت 7 سال، می توان تابعیت گرفت به شرطی که متقاضی زبان محلی، اصول تاریخچه آذربایجان و اصول کلی آن را بداند.

صادرات و واردات در آذربایجان

 در حال حاضر ، به استثنای محصولات نفت و گاز، بیشترین سفارش کالا و محصولات کشورهای خارجی از آذربایجان شامل الیاف پنبه و روشن، پیاز، دخانیات، برگ های چای، محصولات قنادی، سبزیجات کنسرو شده، لوازم آرایشی،       گل ها، مصالح و مواد ساختمانی می باشد.

آذربایجان به دلیل تولید داخلی توسعه نیافته و اقتصاد غیر متنوع که بیشتر مبتنی بر فرآورده های نفتی و گازی است، به شدت به واردات متکی است و شرایط مساعدی در جهت سرمایه گذاری در آذربایجان خواهد بود.. در واقع، آذربایجان همه چیز را از سراسر جهان وارد می کند. در آذربایجان بیشتر محصولات وارداتی شامل ماشین آلات، کالاهای الکتریکی، تجهیزات، وسایل نقلیه و قطعات آنها، پوشاک و لوازم جانبی لباس، گوشت و محصولات لبنی، گندم و برنج و محصولات دارویی است.

لازم به ذکر است که در مناطق صنعتی کمتر توسعه یافته، آذربایجان مشوق های مالیاتی مانند گواهی ارتقاء سرمایه گذار را ارائه می دهد، این گواهی به شرکت ها و کارفرمایان این امکان را می دهد تا به مدت هفت سال از انواع مختلف مالیات معافیت بگیرند.

فرصت های مناسب سرمایه گذاری در آذربایجان

با تجزیه و تحلیل تاریخ واردات و صادرات فوق، می توان فرصت های تجاری مناسبی را برای سرمایه گذاری در آذربایجان ذکر نمود که شامل تولید کالاهایی که بیشتر وارداتی هستند و واردات کالا به عنوان بازارهای جایگزین واردات که رقابت با بازارهای سنتی خواهد داشت. بنابراین، هر نوع عرضه نوآورانه و جایگزین کالا تقاضای زیادی را به خود جلب می کند.

همچنین می توان تولید و کالاهای صادراتی که عمدتاً مبتنی بر صنایع شیمیایی و کشاورزی است، در نظر داشت. لازم به ذکر است که آذربایجان با روسیه، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان، مولداوی و بلاروس توافق نامه تجارت آزاد (FTA) دارد. براساس FTA ، کالاها را می توان بدون پرداخت حقوق گمرکی از آن کشورها وارد کرد. بنابراین کالاهای رقابتی تولید شده در آذربایجان با محوریت صادرات به کشورهای خارجی مورد توجه قرار می گیرد.

جاذبه های گردشگری آذربایجان

ضمن آنکه به عنوان یکی از صنایع در حال رونق و فرصت های سرمایه گذاری در آذربایجان بر این جهت متمرکز شده است، شامل هتل ها، خوابگاه ها، مهمان خانه ها، خدمات اجاره اتومبیل، شرکت های جهانگردی و خدمات مسافرتی و خدمات حمایتی گردشگری مربوطه تقاضای زیادی دارند.

از طرفی به دلیل رونق صنعت گردشگری و همچنین تغییر عادت جوانان در مورد غذا خوردن در بیرون، کافه ها و رستوران ها نیز از جمله فرصت های مناسب سرمایه گذاری در این کشور هستند. رستوران های زنجیره ای جدید و غذاهای اصلی شرقی از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند. باکو تمرکز اصلی این فرصت تجاری است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب