سرمایه گذاری در اوکراین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اوکراین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اوکراین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اوکراین
سرمایه گذاری در اوکراین

سرمایه گذاری در اوکراین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اوکراین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اوکراین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اوکراین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اوکراین

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اوکراین

مراحل سرمایه گذاری در اوکراین

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اوکراین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اوکراین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اوکراین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اوکراین

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اوکراین

یکی از نکاتی که در ابتدا باید به آن اشاره کرد این است که اوکراین سال های زیادی است که شهروندان خارجی زیادی را که مایل به سرمایه گذاری در اوکراین با تزریق 100000 دلار سرمایه به اقتصاد اوکراین هستند را پذیرفته و در ازای ورود سرمایه، به آنها اجازه اقامت دائم را پیشنهاد داده است.

بنابراین هرکسی که علاقه مند به اقامت در اوکراین باشد، می تواند این کار را با افتتاح یک شرکت در این کشور انجام داده و با آن برای خرید املاک و مستغلات اقدام کند. این مسیری است که معمولاً توسط سرمایه گذاران املاک و مستغلات طی می شود و می خواهند از اجازه اقامت دائم در اروپا بهره مند شوند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص دریافت کنید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

شرایط تاریخ اوکراین

باید اشاره کنیم که تاریخ اوکراین با تراژدی همراه است. قحطی بزرگ و ویرانگری هایی را شاهد بوده است. پس از همه این هیاهوها، در واقع جای تعجب است که این کشور، توسعه خود را با برنامه سرمایه گذاری در اوکراین آغاز کرده و با موفقیت سرمایه های دلار، پوند و یورو را از سوی شهروندان خارجی دریافت می کند.

اوکراین هنوز هم به کمک مالی نهادهای مختلف بین المللی بسیار وابسته است، اما گام های محکمی در جهت دموکراسی و استقلال برداشته است. همانطور که توسط انقلاب نارنجی و اعتراضات دموکراتیک متعاقب آن نشان داده شده است، جمعیت کشور بیش از همه آماده تغییر است و به سوی گسترش اقتصاد خود با ورود سرمایه های خارجی می اندیشد.

نقش صادرات در سرمایه گذاری در اوکراین

اوکراین یکی از برترین صادرکنندگان غلات در جهان است، اما مهمتر از همه، مردم اهل فن هستند. به اصطلاح رنسانس اوکراین در مراکز فناوری مانند پایتخت کی یف و همچنین خارکف در جریان است. کارمندان توسعه، کدگذاری و سرورهای با استعداد می توانند با پرداخت ماهیانه دویست یورو استخدام شوند.

بنابراین، اگر می خواهید مشاغل جدیدی را اداره کنید یا محل کسب و کار دیگری را جابجا کنید، محل اقامت اوکراین می تواند یک پیشنهاد بسیار جالب باشد. آنچه واقعاً عالی است این است که اوکراین به سختی در معرض خطر کشوری قرار دارد و این خبر خوبی برای سرمایه گذاری در این کشور است.

سرمایه گذاری در اوکراین

اقامت با سرمایه گذاری در اوکراین

با وجود موانع، اوکراین چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در دنیای مهاجرت و سرمایه گذاری در اوکراین ، اقامت یکی از مطلوب ترین گزینه ها برای افراد با ارزش خالص است که می خواهند در خارج از کشور سرمایه گذاری کنند. در ازای دریافت مبلغی از سرمایه در دارایی ها با سطوح مختلف خطر، سرمایه گذار فرصتی برای اقامت دائم و نامحدود در بخشی از جهان که به نظر وی جذاب است، را می یابد.

شاید بتوان گفت از نظر ظاهری، هیچ گزینه فوق العاده جذابی در سرمایه گذاری در اوکراین وجود ندارد. شما باید یک شرکت جدید افتتاح کنید و حداقل 100000 دلار در آن ایجاد سرمایه کنید. با این حال، این چیزی است که معمولاً اتفاق می افتد. سرمایه گذاران شرکتی را ثبت کرده و سپس با مقداری یا کل آن پول به خرید املاک و مستغلات می پردازند.

امنیت در سرمایه گذاری در اوکراین

املاک و مستغلات به نام شرکت به ثبت می رسند، اما شما در مورد اینکه می خواهید با آن چه کاری انجام دهید، از جمله استفاده خود از آن یا اجاره آن به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت، کاملاً آزاد هستید. با توجه به کمبود گزینه ها، سرمایه گذاری در اوکراین در واقع کاملا بدون خطر است، به شرطی که بتوانید به بانکی که پول در آن نگهداری می شود اعتماد کنید.

همچنین می توانید از طریق شرکت خود دارایی های مالی دیگری مانند اوراق قرضه دولتی که بازدهی بالایی دارند را خریداری کنید. می توانید برای شخصی محلی وکالت نامه صادر کنید یا خودتان یک حساب بانکی سرمایه خصوصی باز کنید. سپس، شما باید حداقل 100000 دلار سرمایه سهام سرمایه گذاری کنید. وجوه را به یک ارز قابل تبدیل خارجی (از حساب خود در خارج از کشور به حساب بانکی اوکراین ارسال کنید.

روند درخواست اقامت با سرمایه گذاری

اگر شما یک شهروند خارجی هستید که دوست دارد در اوکراین زندگی کند و آماده است حداقل 100000 دلار برای این افتخار پرداخت کند، باید برای درخواست خود اقدام نماید. البته تمام مراحل درخواست اقامت از طریق سرمایه گذاری در اوکراین به همین راحتی و آسانی نیست. همچنین حداقل شامل دو سفر به اوکراین است.

برای ورود سرمایه و درخواست مجوز اقامت اوکراین، بدون احتساب هزینه سفر به کشور، لازم است به هزینه های آن که شامل مشاور و هزینه بانکی می شود، فکر کنید. شما همچنین نباید از هزینه های جاری یک شغل، از حسابداری تا حقوق مدیر که مشمول مالیات بر درآمد و بیمه اجتماعی و هزینه های کارمندان است غافل شوید. شما قبل از اینکه بتوانید برای همیشه به طور قانونی به اوکراین بروید، تقریباً چهار ماه مشغول کارهای اداری هستید. برای درخواست مجوزهای اقامت اعضای خانواده خود، در صورت وجود، زمان بیشتری لازم است.

سرمایه گذاری در اوکراین و دریافت اقامت

پس از تأسیس مشاغل خود ، یک حساب بانکی تجاری باز کنید و پول را از حساب سرمایه گذاری خود به حساب LLC منتقل کنید. با تأیید ورود سرمایه گذاری در اوکراین به عنوان یک خارجی ، از بانک اوکراین خود گواهی دریافت می کنید. در این حالت می توانید اگر بخواهید می توانید اوکراین را ترک کنید.

این کاملا روشن است که بسیاری از افرادی که با برنامه های سرمایه گذاری به اقامتگاه های مختلف می روند، این کار را انجام می دهند زیرا می خواهند تابعیت کشور را دریافت کنند. گاهی اوقات، هنگامی که کشوری هر دو برنامه اقامت و تابعیت را دارد، حداقل سرمایه مورد نیاز، بیش از حد زیاد است که قابل دستیابی نیست. در مواقع دیگر ، ممکن است یک کشور فقط اجازه اقامت داشته باشد که در نهایت منجر به تابعیت شود و اوکراین دقیقاً این گونه است. این بدان معناست که شما فقط درصورتی که حداقل مدت پنج سال اجازه اقامت دائم خود را داشته باشید، واجد شرایط درخواست تابعیت خواهید بود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب