سرمایه گذاری در اکوادور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اکوادور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اکوادور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اکوادور
سرمایه گذاری در اکوادور

سرمایه گذاری در اکوادور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اکوادور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اکوادور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اکوادور فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اکوادور

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اکوادور

مراحل سرمایه گذاری در اکوادور

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اکوادور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اکوادور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اکوادور هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اکوادور

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اکوادور

سرمایه گذاری در خارج از کشور یک روش عالی برای متنوع کردن کار و تجارت می باشد. این کشور راه های مختلفی را برای سرمایه گذاری در اکوادور به عنوان یک خارجی ارائه می دهد و عوامل زیادی وجود دارد که این کشور را به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب منظور می کند. موقعیت مکانی مناسب، کشور را برای صادرات به راحتی در دسترس سایر کشورها قرار می دهد و آب و هوا امکان برداشت محصول در طول سال را فراهم می کند.

فرصت های سرمایه گذاری اکوادوری در نفت، معدن، کشاورزی و تولید و همچنین املاک و مستغلات اکوادور وجود دارد. همچنین صنایعی که شروع به رونق گرفتن می کند شامل ارتباطات از راه دور و خدمات مطلوب است، زیرا در کشور توسعه نیافته است، اما در حال گسترش می باشد. برای دریافت اطلاعاتی کامل می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

مزیت های اکوادور برای سرمایه گذاری

دلایل زیادی وجود دارد که شما به سرمایه گذاری در اکوادور فکر کنید. یک دلیل موقعیت ایده آل برای صادرات کالا است. این کشور در انتهای شمال شرقی آمریکای جنوبی واقع شده است و دسترسی تجاری به تمام آمریکای لاتین، آسیای شرقی و سواحل غربی ایالات متحده را فراهم می کند. دسترسی به کانال پاناما، اروپا، خاورمیانه، بقیه آسیا و سواحل شرقی ایالات متحده نیز قرار دارند. بیش از 2500 کشتی وجود دارد که هر ساله بنادر این کشور را ترک می کنند.

اکوادور همچنین دسترسی ترجیحی محصولات خود به کلمبیا، ونزوئلا، پرو و بولیوی را دارد. همچنین با توافق با کشورهای مرکور، صادرات نزدیک به 4000 محصول بدون تعرفه به برزیل و آرژانتین انجام می شود. این موارد می تواند نکته ای مناسب برای سرمایه گذاران خارجی باشد که به اکوادور برای ایجاد سرمایه می اندیشند.

زیر ساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در اکوادور

این کشور به زیرساخت های مدرن و سیستم های جاده ای مجهز است که هنوز در حال رشد هستند. چهار بندر تجاری در گوایاکویل، مانتا، اسمرالداس، و بولیوار و همچنین 17 بندر خصوصی وجود دارد. با داشتن دو فرودگاه بین المللی، یکی در کویتو و دیگری در گوایاکویل، به هر کجای دنیا دسترسی خواهید داشت.

این کشور همچنین با خدمات پیچیده ارتباط از راه دور از طریق یک شبکه فیبر نوری که خدمات عمده فروشی بین المللی Telefonica را اجرا می کند، درگیر است. این امکانات، شرایطی را برای فرصت های نوآوری و توسعه فناوری فراهم می کند. همچنین از دیگر مزیت هایی که اکوادور را برای سرمایه گذاری در اکوادور مناسب می کند، آب و هوا این کشور است که امکان برداشت محصول در تمام طول سال را فراهم می کند.

رفتار مشابهی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت می گیرد، بنابراین هنگام سرمایه گذاری در اکوادور، حقوق ورود به هر بازاری را همانند شهروندان اکوادوری دریافت خواهید کرد. عملاً همه بخش ها به روی سرمایه گذاران باز است و سود و سرمایه بدون محدودیت قابل بازگشت است.

سرمایه گذاری در اکوادور

تغییر اقتصادی در اکوادور

در سال های گذشته ، اکوادور از نظر اقتصادی تغییرات مثبتی را تجربه کرده است. استفاده از دلار آمریکا به عنوان واحد پول در سال 2000 تعادل اقتصادی را در منطقه حفظ کرده است. سطح بالایی از سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی وجود داشته و ثبات سیاسی فعلی، شرایط سرمایه گذاری در اکوادور را افزایش می دهد.

همچنین اکوادور دارای مناطق آزاد تجاری است که به شما اجازه می دهد بدون پرداخت مالیات مواد خام و ماشین آلات را وارد کرده و کالاهای تمام شده یا نیمه فرآوری شده را صادر کنید. بازگرداندن سود برای شرکت ها محدودیتی ندارد. قوانین کار انعطاف پذیر و آرام نیز به شرکت ها اجازه می دهد به جای قرارداد یک ساله، کارگران را به طور موقت استخدام کنند.

ویزای سرمایه گذاری اکوادور

یک امتیاز سرمایه گذاری در اکوادور اقامت است که همراه با سرمایه گذاری مقدار مشخصی است. اگر تصمیم دارید 25000 دلار یا بیشتر در املاک اکوادور یا 30،000 دلار یا بیشتر در یک صنعت سرمایه گذاری کنید، می توانید ویزای سرمایه گذاری دریافت کنید که نوعی اقامت موقت است.

نگه داشتن این ویزا به مدت سه سال یا بیشتر می تواند منجر به تابعیت شود. تابعیت برای یک سرمایه گذار بیشترین سود را خواهد داشت زیرا پس از کسب تابعیت، سرمایه گذار توانایی فروش دارایی و استفاده از سود را به دلخواه خود دارد. دریافت پاسپورت اکوادوری همچنین به شما امکان سفر بدون ویزا به تمام کشورهای آمریکای جنوبی را می دهد.

گزینه های سرمایه گذاری در اکوادور

اکوادور جهش های بزرگی به منظور بهبود زیرساخت های خود انجام داده است. این کشور فقط در بزرگراه ها و جاده ها 8 میلیارد دلار هزینه کرد. این پول از طریق درآمد حاصل از نفت و به لطف افزایش قیمت ها حاصل شد. از سویی دیگر، خانه های اکوادور بسیار زیبا هستند که با ساخت عالی با استانداردهای آمریکای شمالی ساخته شده اند.

کیفیت مسکن و هزینه های پایین باعث جلب توجه خریداران، به ویژه در شهرهای ساحلی اکوادور می کند که می تواند انگیزه ای عالی برای سرمایه گذاری در اکوادور باشد. در این خصوص می توانید راهنمایی لازم را از ثبتا دریافت کنید. ضمن آنکه بخش کشاورزی اکوادور قدیمی ترین بخش آن است و آن را به پیشرفته ترین بخش تبدیل کرده است. به دلیل فراوانی زمین و آب و هوای ایده آل، شرایط مناسب برای تولید مناسب است. اکوادور صادرکننده برجسته موز در جهان و پیشرو در تولید گلاب است. از دیگر محصولات میگو، نیشکر، پنبه، قهوه و ذرت است.

بخش های جذاب سرمایه گذاری در اکوادور

اکوادور پس از سالها تغییرات اقتصادی و سیاسی در حال تبدیل شدن به محلی برای بازدیدکنندگان است که از سراسر جهان به خارج از کشور سفر می کنند. گردشگری برای دولت در اولویت است. در سال های اخیر، سرمایه گذاری در اکوادور باعث افزایش گردشگران بین المللی شد که 3 برابر سریع تر از متوسط ​​بین المللی رشد کرده است.

از دیگر مشاغلی که می تواند انگیزه مناسب را برای سرمایه گذاران فراهم کند و زمینه ای مناسب برای ایجاد سرمایه در این کشور باشد، شامل ماشین آلات پلاستیک، قطعات خودرو، تجهیزات منابع آب، تجهیزات ساخت و ساز، تجهیزات مخابراتی است.

فرصت های بیشمار  برای سرمایه گذاری ، این کشور را به یکی از مکان های مورد علاقه شهروندان خارجی برای ایجاد سرمایه و بازنشستگی تبدیل کرده است. طی چند سال گذشته، اکوادور تلاش کرده است تا با آزادسازی مقررات سرمایه گذاری خود، سرمایه های خارجی را جذب کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب