سرمایه گذاری در سوئیس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در سوئیس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در سوئیس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در سوئیس
سرمایه گذاری در سوئیس

سرمایه گذاری در سوئیس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در سوئیس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در سوئیس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در سوئیس فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در سوئیس

شروط و الزامات سرمایه گذاری در سوئیس

مراحل سرمایه گذاری در سوئیس

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در سوئیس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در سوئیس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در سوئیس هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در سوئیس

سوئیسیکی از محبوب ترین مقاصد سرمایه گذاری در جهان است. این کشور از بی طرفی سیاسی گرفته تا امنیت بانکی، شهرت محافظت از اشیاء با ارزش را دارد. اما اقتصاد قوی، بدهی ملی کم، تورم کم و بیکاری پایین، آن را در نوع خود مقصد مناسب و امنی برای سرمایه گذاری در سوئیس قرار داده است.

با وجود این محبوبیت، سرمایه گذاران باید از چند خطر اساسی آگاه باشند. وضعیت پناهگاه امن کشور مخفی نیست ، به این معنی که فرانک سوئیس و اوراق بهادار می توانند در مواقع بحرانی به سرعت بیش از حد ارزش خود را بدست آورند. این اقدامات حتی می توانند منجر به اقدامات چشمگیر بانک مرکزی این کشور مانند تصمیم 2011 برای گره زدن ارزش فرانک به یورو برای جلوگیری از افزایش آن شوند.

سرمایه گذاری مستقیم در سهام سوئیس

یکی از گزینه ها برای سرمایه گذاری در سوئیس خرید سهام مستقیم در یکی از دو بورس اصلی سوئیس است. سرمایه گذاران می توانند 20 شرکت بزرگ سوئیس را در شاخص بازار سوئیس (SMI) پیدا کنند.وقتی نوبت به خرید سهام در بورس های سهام سوئیس می رسد، برخی از واسطه ها هستند که اجازه تجارت بین المللی در بورس های سهام را می دهند، اما ممکن است دیگران مجبور به افتتاح حساب کارگزاری جداگانه در داخل کشور شوند.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید در سوئیس سرمایه گذاری کنید، خیلی زود در خواهید یافت که گزینه های زیادی در رابطه با سرمایه گذاری پول خود در این کشور دارید. تنوع گزینه ها بسیار زیاد است. با چنین انتخابی، طبیعتاً لازم است که در خصوص بهترین گزینه و راه سرمایه گذاری در سوئیس تحقیق کنید. در این خصوص می توانید از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا اقدام کنید.

موقعیت اقتصادی سوئیس

سوئیس دارای یکی از ثروتمندترین، مدرن ترین و با ثبات ترین اقتصاد در اروپا و جهان است. این یکی از کمترین هزینه های مالیات در بین کشورهای پیشرفته را دارد. وضعیت خنثی آن به حفظ ثبات اقتصادی آن کمک کرده و نرخ تورم بسیار پایین باعث می شود که فرانک سوئیس یکی از قوی ترین ارزهای جهان باشد. کارمندان یکی از بالاترین سرانه حقوق را از اروپا دارند و از این رو کیفیت زندگی سوئیس در میان بهترین ها در جهان قرار دارد.

 علاوه بر همه اینها ، نرخ بهره بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند و بنابراین آنها را برای سرمایه گذاری در سوئیس متقاعد می کند. دولت سوئیس برای جذب کارآفرینانی که علاقه مند به تجارت در کشورهای مختلف جهان هستند و همچنین کارآفرینان خارجی علاقه مند به آوردن تجارت خود به سوئیس، یک مرکز سوئیسی را ایجاد کردند که می تواند در خصوص یافتن ارائه دهندگان و تولیدکنندگان خاص، اطلاعات مفیدی را ارائه کند.

سرمایه گذاری در سوئیس

شرایط سرمایه گذاری در سوئیس

به دلیل موقعیت استراتژیک، سوئیس دروازه ای باز به بازارهای اروپا ، آفریقا و خاورمیانه است. موقعیت جغرافیایی آن در اروپای مرکزی این امکان را برای دسترسی آسان به بیش از 30 کشور فراهم کرده است. سوئیس زیرساخت های کاملاً پیشرفته و همچنین فضای تجاری قابل رقابت را ارائه می دهد. بازار سوئیس محل آزمایش خوبی برای معرفی فناوری جدید است و بیشترین سرمایه را در جهان در IT صرف می کند.

سوئیس همچنین یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه تحقیق و توسعه است. گردشگری نیز یک بخش اقتصادی کلیدی است که 6٪ از تولید ناخالص داخلی سوئیس را تولید می کند. در سال 2002 ، سوئیس در فهرست جهانی رقابت اقتصاد جهانی در رتبه پانزدهم قرار گرفت، اما تا سال 2009 ، این لیست را به مقام اول رساند.

نقش مالیات در سرمایه گذاری در سوئیس

لازم به ذکر است که برای خارجی ها شرایط سرمایه گذاری باز می باشد. 22٪ از کل جمعیت را کارگران خارجی با اقامت دائم و موقت تشکیل می دهند که یک نیروی اشتغال چندزبانه با تحصیلات عالی را تشکیل می دهند. همچنین چهار زبان به غیر از انگلیسی برای کارفرمایان فراهم می کند و این زبان ها آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانی است. آنها از تولید بالایی برخوردار هستند و محصولات و خدمات با کیفیت بالا ایجاد می کنند. اکثر مدیران سوئیس بیش از حد متوسط ​​تجربه بین المللی دارند.

 تجار خارجی که قصد سرمایه گذاری در سوئیس را دارند باید بدانند که این کشور یکی از دوستانه ترین سیستم های مالیاتی در جهان را دارد. بسیاری از مشوق های مالیاتی هم در سطح فدرال و هم در سطح کانتون در سوئیس ارائه می شود تا شرکت ها را برای ایجاد فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه های قضایی خود جذب کنند.

تشویق های مالیاتی برای سرمایه گذاری در سوئیس

در برخی از کانتون ها ، سرمایه گذاران جدید می توانند برای یک دوره حداکثر ده ساله از تجارت بدون مالیات سود کسب کنند. این امکان، بهره مندی از تخفیف های جزئی یا کامل مالیات بر درآمد شرکت ها تا 10 سال در سطح فدرال را نیز  امکان پذیر است.

 با این حال ، تخفیف های مالیاتی برای پروژه های سرمایه گذاری در سوئیس که دارای شرایط خاصی هستند، برای مثال ایجاد مشاغل جدید یا عدم رقابت با مشاغل موجود، در دسترس است. وقتی نوبت به سطح کانتون می رسد، مشوق های تجاری معمولاً در رابطه با ایجاد حداقل 10 تا 20 شغل محلی جدید اعطا می شوند. دولت همچنین به منظور تشویق به سرمایه گذاری زیربنایی در امکانات گردشگری، ارتباطات و امکانات آموزشی، وام های یارانه ای حداکثر 25٪ از بسته های مالی را ارائه می دهد.

کیفیت زندگی بالا در سوئیس

سوئیس یکی از 10 کشور ثروتمند برتر جهان است اما زندگی در آن گران است. با این حال ، مزایای اجتماعی تا حد زیادی می تواند هزینه ها را تعدیل کند. سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوب است و بهترین سیستم مراقبت های بهداشتی را در جهان را دارا می باشد که می تواند انگیزه ای قوی برای سرمایه گذاری در سوئیس برای شهروندان خارجی باشد.

 

این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزش عالی، در مدارس دولتی و سطح علمی، همچنین با ارائه سیستم آموزش شغلی دوگانه، به عنوان یکی از مناسب ترین کشورها برای پرورش کودکان سالم و چندزبانه شناخته می شود. همچنین در سوئیس فرصت حضور در دانشگاه های مشهور جهان ، موسسات فنی یا موسسات ارزشمند تحقیق و توسعه داده می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب