سرمایه گذاری در عربستان سعودی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در عربستان سعودی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در عربستان سعودی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در عربستان سعودی
سرمایه گذاری در عربستان سعودی

سرمایه گذاری در عربستان سعودی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در عربستان سعودی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در عربستان سعودی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در عربستان سعودی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در عربستان سعودی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در عربستان سعودی

مراحل سرمایه گذاری در عربستان سعودی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در عربستان سعودی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در عربستان سعودی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در عربستان سعودی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در عربستان سعودی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در عربستان سعودی

سرمایه گذاری در عربستان سعودی یک تجارت بزرگ است. در حقیقت، این کشور توانسته است پیوسته سرمایه های خارجی بالایی را دریافت کند. همچنین در رتبه 41 در شاخص جذابیت سرمایه گذاری مستقیم خارجی جهانی قرار دارد. دولت عربستان سعودی می خواهد طبق استراتژی اقتصادی طولانی مدت خود، سطح بالاتری از ورود سرمایه های خارجی را در بخش های نوظهور جذب کند که شامل تدارکات، بهداشت، آموزش، زیرساخت ها، سرگرمی، انرژی پاک، دفاع، گردشگری و معدن است. اساساً ایده ایجاد تنوع در اقتصاد به دور از نفت مطرح است.

بازار سهام عربستان در اواسط سال 2015 درهای خود را به روی سرمایه های خارجی گشود. علاوه بر این، غیر سعودی ها می توانند ملک خریداری کنند. اکوسیستم کارآفرینی با قدرت پیش می رود و این کشور از 100٪ مشاغل متعلق به خارجی ها استقبال می کند. به عبارتی با حداقل سرمایه مورد نیاز، روند شروع کار نیز نسبتاً ساده شده است.

اقتصاد پایدار در عربستان سعودی

اقتصاد پایدار ، دارایی های تلفیقی و یک سیستم بانکی کاملاً منظم ، توانسته است در سرمایه گذاری در عربستان سعودی، نقش داشته باشد. البته این واقعیت که عربستان به عنوان نود و یکمین اقتصاد آزاد در جهان قرار دارد، نشان می دهد که هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد.

 به عنوان مثال، در زمینه هایی مانند چارچوب قانونی حل اختلافات تجاری و پرداختن به موضوعات شفافیت در زمینه هایی مانند قانون مالکیت معنوی کار باید انجام شود. با این حال، عربستان سعودی فرصتی است که در آن می توان برای سرمایه گذاری ایمن فکر کرد. توجه داشته باشید که برای این کار بهتر است ابتدا مشاوره های لازم را دریافت کنید. موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا می تواند راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

حساب پس انداز برای سرمایه گذاری در عربستان سعودی

بانک های عربستان سعودی طیف وسیعی از حساب های جاری، پس انداز و سپرده را برای شهروندان خارجی هنگام سرمایه گذاری در عربستان سعودی را ارائه می دهند. اینها شامل SABB ، Samba ، Banque Saudi Fransi ، بانک ملی عرب ANB ، بانک سرمایه سعودی و MEEM است.

همچنین کسانی که اقامت این کشور را داشته باشند، از نظر قانونی نیازی به پرداخت هزینه طرح بیمه اجتماعی دولت ندارند. در حقیقت، مشمولان مهاجر، در طرح بازنشستگی کارفرمایان خود مشارکت می کنند. بعلاوه، برخی از مهاجران تصمیم می گیرند که به مشارکت در طرح های بیمه اجتماعی در کشور خود ادامه دهند. آنها ممکن است یک ارائه دهنده بازنشستگی خصوصی را انتخاب کنند.

سرمایه گذاری در عربستان سعودی

سرمایه گذاری در املاک در عربستان سعودی

بازار املاک و مستغلات عربستان سعودی در حال گسترش و تکامل است. در حال حاضر حدود 5٪ از تولید ناخالص داخلی دولت را تشکیل می دهد. با این حال، دولت می خواهد این رقم در چند سال آینده دو برابر شود. قیمت املاک و مستغلات در دهه گذشته افزایش یافته است زیرا تقاضا از عرضه به طور عمده در شهرهای بزرگ پیشی گرفته است و با رشد پیوسته و شدید اقتصاد می تواند شرایط را برای سرمایه گذاری در عربستان سعودی فراهم شود.

با ورود واحدهای مسکونی جدید به بازار و کاهش رشد اقتصادی، قیمت ها در حال حاضر ثابت هستند. ریاض ، جده و دمام پیشرفته ترین بازارهای املاک کشور را دارند که محل زندگی و کار اکثر مهاجران است. در همین حال، پروژه های عظیم حمل و نقل شهری جدید، مانند مترو ریاض، باید قیمت ملک را افزایش دهد.

قوانین مالکیت در عربستان سعودی

طبق قوانین عربستان، ساکنان خارج از کشور می توانند ملک خریداری کرده و برای سرمایه گذاری در عربستان سعودی اقدام کنند. اگرچه زمین نیست، با این حال، این ملک باید اقامتگاه اصلی باشد، نه صرفاً برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. شهرهای مقدس مکه و مدینه برای کلیه سرمایه گذاران خارجی و ساکنان خارج از کشور ممنوع است.

ایجاد سرمایه در املاک در عربستان سعودی حوصله نیاز دارد. اولین قدم گرفتن مجوز نامه از وزارت مسکن است که به طور معمول تا یکسال طول خواهد کشید. سپس قیمت بین خریدار، فروشنده و واسطه ای مانند وکیل و یا کارگزار مذاکره می شود. پس از مذاکره در مورد قرارداد خرید خصوصی، سرمایه گذار از دادگاه شرع محلی تأیید می کند که فروشنده مالک ملک است. سپس انتقال، ثبت می شود و دادگاه مهر سند عنوان را می زند تا انتقال قانونی مالکیت را نشان دهد.

سرمایه گذاری در عربستان سعودی با وام

در حال حاضر 12 بانک محلی وام های رهنی را برای متقاضیان سرمایه گذاری در عربستان سعودی ارائه می دهند. علاوه بر درآمد شما ، یک بانک سعودی هنگام ارزیابی صلاحیت وام شما ، احتمالاً وضعیت و اعتبار شما و شرکت یا کارفرمای شما را نیز در نظر می گیرد. قانون کلی این است که هرچه شرکت بزرگتر و پایدارتر باشد، بهتر است. پس از تصویب وام مسکن، بانک معمولاً پرداخت های ماهانه را با بدهی مستقیم از حساب حقوق شما کسر می کند.

جای تعجب نیست که قیمت خانه ها بسته به مکان متفاوت است. عمده جمعیت در ریاض، جده یا دمام زندگی می کنند. بنابراین آنها به طور کلی بالاترین قیمت ها را دارند. مانند هر کشور ، به یاد داشته باشید که هنگام خرید ملک در عربستان سعودی از مشاوره استفاده کنید.

سرمایه گذاری در عربستان سعودی در تجارت

خارجی ها به طور کلی می توانند در همه زمینه های اقتصاد عربستان سرمایه گذاری کنند، به جز در زمینه نفت و استخراج این مجوز را ندارند. اما این کشور در رتبه 92 قرار دارد. این نشان می دهد که فضا برای سرمایه گذاری در عربستان سعودی از سوی خارجی ها ممکن است.

شرکتهای کوچک و متوسط ​​SME حدود یک پنجم تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهند. تا سال 2030 ، دولت می خواهد این رقم 35 درصد باشد. بسیاری از نظرسنجی ها در خصوص سرمایه های خارجی در عربستان سعودی، فرصت های خوبی را برای شروع کار دیده اند. البته رویه های راه اندازی مشاغل ساده بوده و همه نوع کمک و مشاوره برای کارآفرینان وجود دارد.

مرکز خدمات سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی SAGIA نیز واقعاً مفید است. این اداره مجوزهای تجاری را صادر می کند و می تواند در مورد سایر تشریفات برای سرمایه گذاران خارجی در عربستان، از جمله دریافت ویزای اقامت، مشاوره دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب