سرمایه گذاری در قبرس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در قبرس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در قبرس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در قبرس
سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاری در قبرس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در قبرس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در قبرس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در قبرس فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در قبرس

شروط و الزامات سرمایه گذاری در قبرس

مراحل سرمایه گذاری در قبرس

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در قبرس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در قبرس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در قبرس هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در قبرس

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در قبرس

 قبرس به دلیل موقعیت مکانی، سیستم های مالیات و قوانین دوستانه یکی از جذاب ترین مقاصد تجاری در جهان است. این منطقه در چهارراه سه قاره اروپا ، آفریقا و آسیا واقع شده است که امکان دسترسی آسان و از هر منطقه را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. همچنین، به دلیل عضویت این کشور در اتحادیه اروپا و اتحادیه اقتصادی و پولی، همه سرمایه گذاران خارجی فرصت استفاده از این شرایط را خواهند داشت تا برای سرمایه گذاری در قبرس اقدام کنند.

 اگر بخواهیم موقعیت استراتژیک این کشور را در نظر بگیریم که تقریباً به همه بازارهای جهان دسترسی می دهد، می توان قبرس را یکی از جذاب ترین مقاصد سرمایه گذاری در اروپا دانست. از همین روست که بسیاری از شهروندان خارجی، این کشور را انتخاب می کنند. شما نیز می توانید از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا اقدام نمایید.

دلایل سرمایه گذاری در قبرس

از جمله دلایل سرمایه گذاری در قبرس می توان به موارد زیادی اشاره کرد که شامل هزینه کم شروع و نگهداری مشاغل ثبت شده در این کشور می شود. همچنین این واقعیت که همه صنایع به خوبی تنظیم شده اند، بنابراین قبرس یک کشور امن برای تجارت است.

از سویی دیگر، چشم انداز مثبت اقتصادی که در چند سال گذشته قبرس از آژانس های رتبه بندی اعتباری کسب کرده است و دسترسی به نیروی کار ارزان و کیفیت بالای زندگی محلی و خارجی که در این کشور ایجاد شده و سیستم مالیات شفاف که به معنای مالیات پایین شرکت ها و بسیاری از توافق نامه های مالیات مضاعف است.

فرصت اقتصادی در سرمایه گذاری در قبرس

اینها تنها برخی از دلایل جذب سرمایه گذاران خارجی به قبرس است که می توانند از طریق طرح ویزای طلایی که یکی از برنامه های بسیار مورد توجه در جهان است، در اینجا نقل مکان کنند. در واقع ، در اروپا ، قبرس یکی از اولین کشورهایی بود که چنین برنامه ای را برای افراد با ارزش خالص بالا فراهم کرد.

در سال 2004 ، قبرس به یک کشور عضو اتحادیه اروپا تبدیل شد و در سال 2008 یورو را به عنوان واحد پول رسمی خود تصویب کرد، بنابراین فرصت های اقتصادی جدیدی را برای شرکت های داخلی ایجاد کرد و تعداد مهم شرکت های خارجی را به خود جلب کرد. اگر می خواهید شرکتی در قبرس راه اندازی کنید و به کمک نیاز دارید، ثبتا می تواند در خصوص سرمایه گذاری در قبرس ، راهنمایی های لازم را صورت دهد.

سرمایه گذاری در قبرس

برنامه مالیات در قبرس

برنامه مالیاتی قبرس موثر ، شفاف و کاملاً منطبق با مقررات اتحادیه اروپا است. یکی از مهم ترین جنبه های مربوط به جنبه های مالیات قابل استفاده در قبرس، مالیات شرکت ها است که با نرخ 12.5٪ وضع می شود. مالیات شرکت یکی از کمترین مقادیر قابل اعمال در منطقه اتحادیه اروپا است.

آنچه باعث جذابیت فوق العاده آن برای سرمایه گذاران خارجی می شود، میزان معافیت های مقرر در قانون است. به عنوان مثال سود حاصل از فروش اوراق بهادار یا موسسات دائمی خارج از کشور کاملاً از مالیات معاف است. همچنین، هیچ گونه مالیاتی برای سود و حق امتیاز پرداختی از قبرس وجود ندارد و تقریباً تمام معاملات بین المللی از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

جنبه های مهم هنگام سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاران خارجی می توانند در هنگام شروع روند تشکیل شرکت در قبرس، از سیاست های جذاب بی شماری بهره مند شوند. بسیاری از محدودیت های مربوط به سرمایه گذاری های مستقیم خارجی برداشته شده است. کسانی که می خواهند سرمایه گذاری در قبرس را داشته باشند و یک ملک در اینجا خریداری کنند، شرایط بهتری دارند.

به منظور بازگرداندن اقتصاد کشور پس از بازسازی سیستم بانکی قبرس، دولت اقداماتی را انجام داده است که باید رشد اقتصادی و ورود سرمایه های خارجی را تشویق کند. از جمله این اقدامات می توان به کاهش زمان اختصاص یافته برای مجوزهای برنامه ریزی به یک ماه برای پروژه های مشاغل کوچک و سه ماه برای پروژه های بزرگ تجاری است. این می تواند انگیزه خوبی برای مشتاقان و سرمایه گذاران در قبرس باشد.

قانون سرمایه گذاری در قبرس

نکته ای که با سرمایه گذاری در قبرس می توان به آن دست یافت این است که افراد خارجی می توانند از اقامت دائم قبرس بهره مند شوند. همچنین سرمایه گذاران خارجی می توانند در صورت احراز برخی شرایط، درخواست تابعیت قبرس را ارائه دهند. کلیه مقررات تجاری در قبرس بر اساس قانون مشترک، حسابداری و شفافیت قانونی است.

کل سیستم حقوقی مبتنی بر اصول قانون حقوقی موجود در انگلستان است. اما با دستورالعمل های اتحادیه اروپا نیز مطابقت دارد. نهادهای خارجی که می خواهند در قبرس سرمایه گذاری کنند از هزینه های کم شروع کار ، بهره مند می شوند. دولت قبرس برای کمک به سرمایه گذاران مشوق های مالیاتی، اجازه اقامت و کار ، قانون حمایت از تجارت را تنظیم کرده است.

تمام معاهدات ایجاد سرمایه در این کشور، با اطمینان از محافظت در برابر مصادره بدون جبران خسارت، مقررات مورد علاقه ملت، مقررات مربوط به درمان ملی، برخورد عادلانه و منصفانه، حفاظت و امنیت کامل و انتقال رایگان سرمایه ها و بازده، از طرف های مستقیم سرمایه گذاری در قبرس حمایت می کنند.

تاثیر رشد اقتصاد در قبرس

برای جذب سرمایه گذاری و ارتقاء اقتصاد کشور ، دولت قبرس سرمایه خارجی را برای اعضای اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا که در مرکز خدمات سرمایه گذاران خارجی مستقر شده اند، آزاد کرد تا از سرمایه گذاران بالقوه در هنگام برخورد با مقامات پشتیبانی کند.

سرمایه مستقیم خارجی از طریق سازوکارهای قانونی محافظت می شود. وقتی صحبت از حمایت می شود ، قبرس نسبت به قوانین خود ، قوانین اتحادیه اروپا و همچنین قوانین بین المللی تسلیم می شود. این معاهدات سرمایه گذاری چند جانبه، معاهدات سرمایه گذاری دو جانبه ، قراردادهای سرمایه گذاری در قبرس و قانون سرمایه گذاری داخلی را شامل می شود.  تاجراني كه مي خواهند در قبرس سرمايه گذاري كنند بايد بدانند كه ایجاد سرمايه محدود در بخش هايي مانند املاك و مستغلات ، آموزش و پرورش، خدمات عمومي است كه هر برنامه به طور جداگانه در نظر گرفته مي شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب