خرید ملک در آرژانتین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در آرژانتین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در آرژانتین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در آرژانتین
خرید ملک در آرژانتین

خرید ملک در آرژانتین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در آرژانتین توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در آرژانتین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در آرژانتین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در آرژانتین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در آرژانتین را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در آرژانتین

شروط و الزامات خرید ملک در آرژانتین

مراحل خرید ملک در آرژانتین

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در آرژانتین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در آرژانتین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در آرژانتین

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در ارژانتین

برای سرمایه گذارانی که نمیتوانند از روشهای کم هزینه تحصیل یا کار اقامت کشوری را به دست آورند سوال است که آیا خرید ملک در آرژانتین منجر به اخذ اقامت خواهد شد یا خیر؟ اصلا آیا خارجی ها اجازه خواهند داشت در آرژانتین ملک غیرمنقولی خریداری نمایند؟

 لازم به ذکر است آرژانتین کشوری در حال توسعه به حساب می آید که اخذ اقامت آن خیلی ارزشمند نخواهد بود اما به هر حال داشتن نظام تحصیلی رایگان و کم هزینه بودن زندگی در این کشور ممکن است برای برخی ها جالب باشد. 

خرید ملک و املاک در آرژانتین توسط خارجی ها

در ابتدای امر ذکر این نکته ضروری است که مطابق قوانین کشور آرژانتین، غیر آرژانتینی ها اجازه دارند بدون هیچ محدودیتی در این کشور ملک غیرمنقول بخرند. 

منتهی پیش از آن می بایست شماره CDI (آی دی مالیاتی) اخذ نمایند؛ یعنی شخصی که تابعیت آرژانتین را ندارد اما می خواهد در این کشور ملکی خریداری نماید ابتدائا باید از دولت آرژانتین مجوز لازم را اخذ نماید، مالیات بپردازد و در نهایت قرارداد مورد نظر خود را منعقد نماید. 

همچنین ضروی است که یک فرد آرژانتینی اسپانسر آن فرد خارجی گردد تا به جای وی مالیات اقامتی را پرداخت نماید. دلیل این مسئله بی ثبات بودن واحد پول کشور آرژانتین، یعنی پزو، می باشد.

مزایا و معایب خرید ملک در آرژانتین

 می توان به قانون آرژانتین مبنی بر مجاز بودن دو تابعیتی بودن افراد اشاره نمود. در واقع بر خلاف برخی کشورهای دیگر از جمله اتریش، آرژانتین زمانی که بخواهد پاسپورت خود را صادر کند ضروری نمی داند فرد از ملیت قبلی خود اصلاحا ترک تابعیت کند. 

البته تا زمانی که یک شخص دو تابعیتی که یکی از پاسپورت های وی آرژانتینی است در این کشور حضور دارد تنها به عنوان یک آرژانتینی شناخته می شود و باید با پاسپورت آرژانتینی خود به آرژانتین وارد یا از این کشور خارج شود.

خرید ملک در آرژانتین

مناطق پیشنهادی برای خرید ملک در آرژانتین

کسانی که اصرار بر خرید ملک در آرژانتین دارند باید توجه داشته باشند که قسمت های شمالی پایتخت آرژانتین، یعنی شهر بوینس آیرس، محل مناسب تری برای خرید ملک است. در صورت خرید ملک در این بخش فرد نهایتا می تواند سریع تر و به قیمت بهتری نسبت به سایر مناطق ملک خود را بفروشد.

 فرد خارجی می تواند برای این که درآمد خوبی از ملک خود اخذ نماید، ملکی در کنار دانشگاه های واقع شده در بوینس آیرس خریداری کند تا همیشه مشتری داشته باشد و بتواند آن را به دانشجویان اجاره دهد. سایر مناطق سودآور برای خرید ملک در آرژانتین به غیر از شمال شهر بوینس آیرس عبارت هستند از:

  • سن تلمو (San Telmo)
  • باراکاس (Barracas)
 

به جز اجاره دادن ملک، کار پردرآمد دیگری که می توان با املاک غیرمنقول در آرژانتین انجام داد خرید املاک قدیمی و بازسازی آن ها است. 

شرایط خرید ملک در آرژانتین

اگر به دنبال سرمایه گذاری در آرژانتین هستید، ممکن است به فکر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور مانند خرید یک ملک باشید. برای مهاجران خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور هستند، محدودیت برای خرید ملک در این کشور وجود ندارد.

 آنچه برای این کار لازم است، پول است. ممکن است خیلی تعجب آور نباشد، اما در آرژانتین گزینه های تأمین مالی و وام ها تقریباً وجود ندارند و مطمئناً گزینه ای برای مهاجران خارجی نیستند. افراد باید بتوانند برای خرید ملک در این کشور در هنگام خرید هزینه های مربوطه را پرداخت کنند. 

هنوز هم امروزه بسیاری از شهروندان این کشور قادر به خرید خانه های بزرگ نیستند و در حال حاضر قیمت املاک در سراسر کشور کاهش یافته است، به ویژه در گرانترین و لوکس ترین گزینه ها.

مراحل خرید ملک در آرژانتین

بدون در نظر گرفته وضعیت متقاضیان از لحاظ تابعیت و اقامت در آرژانتین، مهاجران خارجی باید مراحل مشخص شده ای را برای خرید ملک در این کشور پشت سر بگذارند.

مراحل خرید ملک در آرژانتین عبارتند از:

  • آمادگی ذهنی و روحی و داشتن صبر برای شروع روند
  • اطمینان از داشتن آمادگی مالی و داشتن پول کافی
  • دریافت شماره مالیاتی فردی CUIL
  • یافتن ملک مورد نظر
  • تایید معتبر بودن ملک با بررسی دفتر اسناد رسمی
  • آغاز مذاکرات قیمت مسکن با مالک
  • اعلام پیشنهاد و پرداخت ودیعه برای خرید ملک
  • تنظیم قرارداد فروش توسط وکیل
  • پرداخت 30% قیمت ملک
  • تایید مدارک فروش و اسناد مربوطه توسط دفتر اسناد رسمی
  • جستجو برای گزینه های مختلف بیمه ملک

دلایل خرید املاک در آرژانتین

آرژانتین با داشتن یکی از شاخص ترین شهرهای پایتخت جهان در بوئنوس آیرس و داشتن پتانسیل فراوان به عنوان مرکزی برای تجارت گردشگران در آمریکای جنوبی، مزایای زیادی برای مسافران و خریداران املاک خارج از کشور دارد.

 دموکراسی در آرژانتین در سال 1983 به کشور بازگشت و با اصلاحات اقتصادی طی سال های اخیر، شرایط برای بسیاری از مردم در حال بهبود است. 

بهبود مستمر شرایط اقتصادی و در نتیجه رشد متوسط تولید ناخالص داخلی 9% برای دوره 2003 تا 2006، به معنای افزایش فرصت های سرمایه گذاری خارجی در آرژانتین است. به دنبال این، فرصت هایی برای خریداران املاک خارج از کشور در مناطق مختلف کشور ایجاد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه ثبتا تماس بگیرید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب