خرید ملک در استرالیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در استرالیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در استرالیا
خرید ملک در استرالیا

خرید ملک در استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در استرالیا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در استرالیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در استرالیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در استرالیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در استرالیا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در استرالیا

شروط و الزامات خرید ملک در استرالیا

مراحل خرید ملک در استرالیا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در استرالیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در استرالیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در استرالیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در استرالیا

خرید ملک در استرالیا، شرایط خرید ملک در استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. 

ما در این مقاله به بررسی این نکته می پردازیم که سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا گزینه مناسبی است یا خیر؟  امروزه بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به استرالیا هستند و خرید ملک نیز یکی از مواردی است که به آن توجه ویژه ای می شود. 

 

شرایط عمومی خرید ملک در استرالیا

خرید ملک در استرالیا از جمله مواردی است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و یا مهاجران استرالیایی به دنبال اخذ اقامت از این طریق هستند.

موضوع خرید مستغلات و خرید خانه در استرالیا چند سال پیش به شدت رونق گرفت و سرمایه گذاران خارجی برای خرید ملک به شهرهای پررونق استرالیا توجه خاصی نمودند.  به همین دلیل بازار ملک در استرالیا به عنوان یک منبع محبوب سرمایه گذاری خارجی خصوصا برای خریداران چینی به شمار می رود.  

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اگر به فکر خرید خانه در استرالیا و گرفتن اقامت این کشور هستید، باید بدانید که شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی که قصد خرید خانه در استرالیا را دارد، لازم است که از هیات بازرسی سرمایه گذاران خارجی استرالیا که به آن FIRB اطلاق می شود تاییدیه بگیرید. 

هیات بازرسی سرمایه گذاران خارجی FIRB یک هیات مشورتی دولتی است که خرید ملک مسکونی یا تجاری را توسط کسی که شهروند استرالیا نیست، بررسی می کند.

 این سازمان سرمایه گذاری خارجی را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که سرمایه گذاری به اقتصاد استرالیا و کنترل سهام در بازار املاک کمک خواهد کرد یا نه.  

خرید ملک در استرالیا

استانداردهای سرمایه گذاری در استرالیا

از جمله مسایل مهم خرید ملک در استرالیا این است که آیا سرمایه گذارای از این طریق سودی برای سرمایه گذار خارجی دارد و همچنین بررسی این موضوع که امنیت سرمایه گذاری در این کشور چگونه است.  کشورهای زیادی از جمله ایالات متحده و بریتانیا بزرگترین سرمایه گذاران در استرالیا محسوب می شوند و بعد از آنها چین، بلژیک، ژاپن و هنگ کنگ در رتبه های بعدی قرار دارند.

 استرالیا دارای یک اقتصاد بسیار قوی و یک بازار ترکیبی می باشد که تولید ناخالص داخلی آن بالاست و نرخ فقر پایین است. رشد اقتصادی استرالیا به دلیل دولت باثبات، سیاست سالم و منابع طبیعی بزرگ می باشد.

هزینه های خرید ملک در استرالیا

 شاید اگه کمی در وب سایت های خرید خانه در استرالیا سرچ کنید متوجه میشوید که قیمت یک خانه معمولی در سیدنی و یا ملبورن از حدود 400 هزار دلار شروع می شود. دارندگان اقامت دائم استرالیا این اجازه را می دهد تا 90% قیمت خانه را وام با بهره 2 تا 4 درصد را دریافت کنند. 
 
در نتیجه دوستان به این نکته توجه کنید که شما باید 10 درصد قیمت خانه مورد نظر خود را داشته باشید یعنی برای خرید یک خانه 500هزار دلاری باید 50 هزار دلار را داشته باشید.

اقامت های دائم و موقت استرالیا از طریق املاک

افرادی که دارای اقامت دائم هستند می توانند به راحتی در استراحت یک خانه را بخرند چرا که محدودیت های مربوط به سازمان FIBR برای شما وجود ندارد و شما مانند یک شهروند می توانید در استرالیا خانه خریداری کنید و نیاز به گرفتن تاییده از این سازمان ندارید.

 اما برای افرادی که با ویزای موقت وارد استرالیا شده اند (ویزای 491،188، 485…) شرایط کمی فرق دارد. متقاضیان اقامت دائم همانطور که میدانید مانند افراد سیتیزن شرایط بسیار مناسبی دارند و می توانند وام با بهره کمی بگیرند.

 

اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید خانه

داشتن ملک در استرالیا هیچ کمکی به دریافت اقامت شما نخواهد کرد و اگر به دنبال اقامت استرالیا هستید باید از طریق روش‌های مشخص شده برای این منظور اقدام کنید. 

از این رو اگر شما دارای ویزای موقت استرالیا هستین مثلا ویزای تحصیلی می توانید در استرالیا ملکی را خریداری کنید ولی در زمان اتمام مدت ویزا باید ملک را فروخته و به کشور خود بازگردید. 

فهرست مطالب

فهرست مطالب