خرید ملک در افغانستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در افغانستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در افغانستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در افغانستان
خرید ملک در افغانستان

خرید ملک در افغانستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در افغانستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در افغانستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در افغانستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در افغانستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در افغانستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در افغانستان

شروط و الزامات خرید ملک در افغانستان

مراحل خرید ملک در افغانستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در افغانستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در افغانستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در افغانستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اجاره خانه در افغانستان

در صورتی که قصد خرید ملک در افغانستان دارید یا در کشور افغانستان ملک  اجاره کنید، بهتر است در ابتدا وضعیت قیمت ها در داخل و خارجی از شهر را در نظر بگیرید. 

مشخص است که هر یک از آپارتمان ها از تعرفه مخصوص به خود برخوردار است و برخی از خانه ها کمی گرانتر هستند. اما طبق آمار رسمی که به دست ما رسیده است، اجارۀ خانه در کشور افغانستان بسیار ارزان است و این پایین بودن نرخ، خود سهم اقتصادی بالایی را شامل می‌شود.

 البته مردم کشور افغانستان توان اجاره بهای بیشتری را ندارند و این موضوع دردسرهای زیادی را ایجاد می‌کند. به طور کلی کسانی که از آپارتمان هایی با سه اتاق خواب استفاده می‌کنند باید دو برابر یک اتاق خواب هزینه کنند. برای این افراد بهتر است که خارج از شهر انتخاب شود.

نرخ اجاره ملک در افغانستان

  • آپارتمان (1 اتاق خواب) در مرکز شهر 9،893.14 AFN 6،000.00-15،000.00 AFN
  • آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز 5،692.65 AFN 3،000.00-10،000.00 AFN
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر 21،044.12 AFN 14،000.00-25،500.00
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز 11،828.88 AFN 10،000.00-15،000.00

خرید ملک در افغانستان

در صورتی که قصد خرید ملک در کشور افغانستان را دارید، در ابتدا به سراغ خانه های قدیمی بروید. حتماً می‌پرسید چرا؟ قیمتی که برای یک خانۀ قدیمی در این کشور در نظر گرفته می‌شود، بسیار ارزانتر از یک خانه نوساز است.

 این رویه سبب شده است که نرخ خانه به صورت دوره ای تغییر نماید. البته که افراد برای خرید ملک در کشور افغانستان باید بدانند که یک خانۀ قدیمی در شرایط بازسازی شده بسیار ارزانتر از یک خانۀ نوساز است. 

شرایط خرید ملک در این کشور وابسته به مرکز یا خارج از شهر بودن نیز پیش بینی می‌شود. شما برای خرید یک ملک در کشور افغانستان بهتر است که چندین موضوع را در نظر بگیرید، اول اینکه ملک شما باید بدون واسطه خریداری شود، تا نرخ نهایی بالا نباشد. 

مورد بعدی اینکه ملک باید با سند مالکیت همراه باشد و خانه‌هایی که در شرایط حق مالکیت هستند اغلب درسند زنی مشکل‌ساز خواهند بود .

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 58،699.18 AFN 33،750.00-100،000.00
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 26،285.71 AFN 15،623.57-60،000.00
خرید ملک در افغانستان

امنیت در افغانستان برای خرید خانه

بررسی شرایط امنیتی کشور افغانستان را وابسته به کسانی که در این کشور کار می‌کنند ارزیابی کردیم.  اینطور که مشخص است بهتر است حجاب خود را در کشور افغانستان را رعایت کنید و پوشش درستی داشته باشید. 

بازدید از مناطق توریستی و گردشگری بسیار مشهور در این کشور از امنیت بالایی برخوردار باشد و ایمن به نظر برسد. اینطور که مشخص است در همه مسیر های جاده ای بازرسی وجود ندارد و نیاز است که کنترل در سطح وسیع‌تری دنبال شود. 

ساخت و ساز املاک در کشور افغانستان

ساخت و ساز در کشور افغانستان روز به روز جدی تر از قبل دنبال می‌شود افراد برای ساخت و ساز در این کشور نیاز به بررسی های دقیق تری دارند اینطور که مشخص است مقوله ساخت و ساز این روزها بسیار خوب است دولت سعی کرده است ساخت و ساز را به شکل دقیق دنبال نماید و رشته های عمران و معماری پیشرفته تر از قبل شرایط را بررسی می‌کنند.

 برای ساخت و ساز در این کشور افراد نیاز به بررسی موقعیت های مهاجرتی خوب دارند آمار مهاجران در کشور افغانستان مشخص کرده است که بسیاری از افراد سعی می‌کنند سرمایه های خود را در این کشور به کار بگیرند.

خریداری زمین و ملک در افغانستان

همانطور که قبلا ذکر شد شرایط خریداری زمین در این کشور بسیار آسان‌تر از سایر کشورهای جهان است. اما موقعیت زمین و ملک در هر شرایطی قابل تغییر است. برای مثال آیا مهاجران قصد دارند زمین خریداری شده را برای زندگی خود انتخاب کنند؟ یا می‌خواهند هر چند مدت یک بار از آن بازدید کرده و سال‌ها ان را ثابت نگه دارند؟ 

قصدشان از خریداری زمین موقعیت تجاری است یا مسکونی؟ وضعیت زمین خریداری شده در هر گزینه‌ای متفاوت خواهد بود. اما افغانستان برای هرنوع هدفی شرایط ویژه‌ای مهیا می‌کند. باید به یاد داشت افراد ممکن است خانه خود را تغییر دهند اما تغییر دادن زمین خریداری شده شاید کمی وقت گیر و حتی دردسر ساز باشد بنابراین محل و مکانی که زمین خریداری می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

ارائه خدمات خرید ملک در افغانستان

جهت مهاجرت به افغانستان و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب