خرید ملک در هلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در هلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در هلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در هلند
خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در هلند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در هلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در هلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در هلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در هلند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در هلند

شروط و الزامات خرید ملک در هلند

مراحل خرید ملک در هلند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در هلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در هلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در هلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند یکی از روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشد که در صورت انتخاب صحیح مقصد می تواند گزینه مناسبی برای حفظ سرمایه و کسب سود باشد. 

مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک نیز یک سرمایه گذاری سودده است؛ چرا که کشور هلند با رعایت استانداردهای سرمایه گذاری و وضعیت مناسب شاخص های اقتصادی، از امنیت اقتصادی برخوردار بوده و شرایط افزایش سود ناشی از سرمایه گذاری را فراهم ساخته است.

 اما متقاضیان خرید ملک و اقامت از این طریق باید به این نکته توجه داشته باشند که اخذ اقامت هلند با خرید ملک، به تنهایی امکان پذیر نیست.

شرایط کلی خرید ملک در هلند

دولت هلند این امکان را برای متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک فراهم نموده است که در این کشور اقدام به خرید یا اجاره ملک نمایند. افراد پس از خرید خانه در کشور هلند می توانند آن را اجاره داده و از این راه، کسب درآمد نمایند. 

حتی می توان وام خرید خانه در هلند دریافت کرد که این مورد، از امتیازات برجسته مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک می باشد. افراد می توانند با دریافت وام از بانک های این کشور، کمک هزینه ای حتی گاهاً به ارزش کل ملک خریداری شده از دولت دریافت نمایند.

مراحل قانونی خرید ملک در هلند

در ابتدای امر فرد بایستی ملک مورد نظر خود را در کشور هلند پیدا نماید. این مهم می‌تواند از دو طریق به صورت حضور در کشور هلند و یا از طریق سایت های خرید ملک در این کشور انجام شود. 

در مرحله بعد، قراردادی تحت عنوان قرارداد اولیه فروش یا قرارداد موقت، توسط خریدار و فروشنده به امضا خواهد رسید.

در این مرحله خریدار و فروشنده باید ۱۰ درصد از قیمت ملک را در دفتر اسناد رسمی به فروشنده پرداخت نمایند. پس از امضای نهایی، قرارداد در دفتر ثبت املاک به ثبت خواهد رسید.

 هزینه انتقال مالکیت در دفتر اسناد رسمی، حدود 1000 تا 3000 یورو می باشد که معمولاً هزینه های نقل و انتقال به صورت مشترک، توسط خریدار و فروشنده پرداخت می شود. 

قطعاً دریافت راهنمایی از وکیل آگاه به مراحل قانونی خرید ملک در این کشور ، مانع از بروز مشکل در پروسه خرید ملک مورد نظر خواهد شد. 

خرید ملک در هلند

قیمت خرید خانه در کشور هلند

خرید ملک در هلند و میزان هزینه های آن مانند سایر کشورها بر اساس شهر، منطقه وقوع ملک، متراژ آن و… متفاوت می باشد. با این اوصاف، هزینه‌های خرید ملک در پایتخت هلند، شهر آمستردام، به نسبت سایر شهرها بیشتر خواهد بود. 

علاوه بر هزینه های خرید ملک، هزینه های جانبی دیگری نیز برای این امر وجود دارد؛ از جمله هزینه های انتقال مالکیت و مالیات آن، هزینه های حقوقی، هزینه ثبت اسناد رسمی و هزینه مشاور املاک. 

متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک باید علاوه بر هزینه‌های خرید ملک، به این موارد نیز توجه داشته باشد. این موارد جانبی هزینه بالایی ندارند و حدوداً بین ۱ تا ۲ درصد مبلغ ملک را شامل خواهند شد.

اخذ اقامت هلند از طریق خرید ملک

 سرمایه گذاری در هلند از طریق خرید ملک، منجر به اخذ اقامت برای فرد و یا خانواده وی نخواهد شد.

در واقع خرید ملک در این کشور و اقامت آن، دارای رابطه دو طرفه نیستند و گر چه افراد مقیم این کشور می توانند برای خرید ملک در هلند اقدام نمایند؛ اما صرفاً از طریق خرید ملک در هلند نمی توان برای اخذ اقامت این کشور اقدام کرد.  

نکات مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک

موسسه ثبتا از دیرباز و به پشتیبانی نزدیک به دو دهه فعالیت خود در زمینه های مختلف مهاجرت از جمله کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و تولد توانسته است اعتبار بالایی نزد هموطنان عزیزمان و سایر اتباع کشورهای خاورمیانه کسب نماید. 

افرادی که قصد مهاجرت به هلند از طریق خرید ملک را دارند می‌توانند با مشاوره و راهنمایی های وکلای مجرب موسسه حقوقی ثبتا، مهاجرت موفقی را در این زمینه تجربه نمایند. 

 

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در کشور هلند

توصیه می شود قبل از اقدام برای سرمایه گذاری و یا دیگر روش های مهاجرتی، اطلاعات خود را پیرامون روش های مهاجرت و شرایط کشورهای مختلف در این زمینه افزایش دهید.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب