خرید ملک در سنگاپور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در سنگاپور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در سنگاپور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در سنگاپور
خرید ملک در سنگاپور

خرید ملک در سنگاپور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در سنگاپور توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در سنگاپور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در سنگاپور نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در سنگاپور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در سنگاپور را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در سنگاپور

شروط و الزامات خرید ملک در سنگاپور

مراحل خرید ملک در سنگاپور

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در سنگاپور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در سنگاپور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در سنگاپور

محتوای این صفحه عبارتند از:

خرید ملک در سنگاپور

 خرید ملک در سنگاپور، شرایط اقامت سنگاپور با خرید ملک و هزینه های آن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. آیا با خرید ملک در سنگاپور میتوان اقامت این کشور را به دست آورد؟ شرایط خرید خانه در سنگاپور چگونه است؟ با چه میزان سرمایه می توان در سنگاپور ملک خریداری نمود؟ 

در صورتی که متقاضی مهاجرت به سنگاپور از طریق خرید ملک باشید ممکن است این سوالات در ذهنتان مطرح شود که در این مقاله سعی شده است به صورت ساده و تفصیلی به آنها پاسخ داده شود. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی شما می توانید با مشاورین ثبتا تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 همچنین میتوانید سوالات خود را در این خصوص ذیل همین مقاله مطرح نمایید، کارشناسان ما با کمال میل پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

خرید ملک در سنگاپور و شرایط آن

سنگاپور کشوری آسیایی و در شمال خط استوا واقع شده است.این کشور با کشورهای اندونزی و مالزی همسایه می باشد. سنگاپور کشوری مدرن و ثروتمند است. مساحت این کشور ۷۲۲ کیلومتر مربع می‌باشد که وسعت آن از شهر تهران کمتر است. 

سنگاپور از نظر اقتصادی رشد چشمگیری داشته و بر خدمات و صنعت متکی می باشد و چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ جهان محسوب می‌شود. این کشور به لحاظ ذخایر معدنی فقیر است اما از نظر ذخایر نفتی سومین مرکز پالایش نفت جهان می باشد.

 آب و هوای کشور سنگاپور گرم و مرطوب و طبیعت بسیار زیبایی دارد. با توجه به اینکه سنگاپور کشوری رو به پیشرفت و مدرن می باشد، در سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته تا با خرید ملک در این کشور سرمایه خود را افزایش دهند. 

 

اخذ اقامت سنگاپور از طریق خرید ملک

 یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در سنگاپور و اخذ اقامت این کشور خرید ملک و خرید خانه در سنگاپور می باشد. سرمایه گذاری در سنگاپور از طریق خرید ملک یک روش مطمئن می باشد به این دلیل که سرمایه متقاضی حفظ می شود. 

خرید ملک در سنگاپور

واجدین شرایط خرید ملک در سنگاپور

مطابق قوانینی که در سال ۱۹۷۳ توسط دولت سنگاپور وضع شده بود، افراد خارجی محدودیتهایی جهت مالکیت ملک های مسکونی  خصوصی داشتند و فقط شهروندان این کشور می توانستند اقدام به خرید و فروش و یا اجاره ملک نمایند. 

اما در سال ۲۰۰۵ این قانون اصلاح گردید و این محدودیت از بین رفت. بدین نحو که خارجیان این اجازه را دارند که در کشور سنگاپور نسبت به خرید و فروش و اجاره املاک اقدام کنند و قبل از خرید ملک بایستی از اداره زمین سنگاپور تاییدیه دریافت نمایند.

محدودیت افراد خارجی در زمینه خرید آپارتمان هایی است که توسط اداره توسعه مسکن سنگاپور ساخته شده و بیش از ۸۰ درصد شهروندان این کشور در این خانه های مسکونی زندگی می نمایند. این خانه ها در شهرک هایی قرار دارد که دارای تمام امکانات نظیر مدرسه، کلینیک، سوپرمارکت و امکانات ورزشی و … می باشد.

 این آپارتمان ها با عنوان HDB Flats شناخته می شود و فقط شهروندان سنگاپور و یا کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند می‌توانند این املاک را خریداری نمایند. این خانه‌ها به صورت یارانه ای توسط دولت ساخته می شود و  تحت قرارداد اجاره ۹۹ ساله به افراد فروخته می شود.

به علاوه هیچ محدودیتی برای خرید املاک تجاری در سنگاپور برای خارجیانی که مایل به خرید این املاک می باشند وجود ندارد، املاک تجاری شامل مغازه ها، دفاتر، هتل ها، انبار ها، کارخانه ها و مراکز خرید می باشد.

نحوه اخذ اقامت سنگاپور از طریق خرید ملک

اقامت سنگاپور از طریق خرید ملک را اشخاصی می توانند به دست آورند که قصدشان برای خرید ملک در این کشور جدی باشد. هم چنین اشخاصی می توانند اقامت سنگاپور از طریق خرید ملک را به دست آورند که سند یکی از خانه‌ های سنگاپور را به نام خود نمایند و در سنگاپور اسکان داشته باشند. 

شما با مبلغ ۲.۵ میلیون دلار می توانید در سنگاپور اسکان داشته باشید و با حضور در مشاور املاک سنگاپور یکی از ملک ها را به نام خود نمایید. البته اگر دوست داشته باشید می توانید مبلغ بیشتری را سرمایه گذاری نمایید ولی مبلغی که شما بایستی برای خرید خانه در سنگاپور و اخذ اقامت وارد این کشور نمایید، ۲.۵ میلیون دلار است.

شرایط اقامت سنگاپور از طریق خرید ملک

کشورهایی چون: پرتغال، اسپانیا و یونان. اگر یکی از خانه های ساخته شده در کشور های ذکر شده را به نام خود نمایید، اقامت و تابعیت می گیرید. البته برای دستیابی به سود می توانید در سنگاپور سرمایه گذاری کنید.

 ولی بهتر است که با موسسه ثبتا و کارشناسان این موسسه در این رابطه صحبت نمایید. چرا که آنان با شرایط اسکان در سنگاپور و اسکان در دیگر کشورها آشنا می باشند‌.

ارائه خدمات ملکی در سنگاپور

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در سنگاپور را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری سنگاپور اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در سنگاپور و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب