خرید ملک در کاستاریکا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در کاستاریکا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در کاستاریکا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در کاستاریکا
خرید ملک در کاستاریکا

خرید ملک در کاستاریکا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در کاستاریکا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در کاستاریکا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در کاستاریکا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در کاستاریکا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در کاستاریکا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در کاستاریکا

شروط و الزامات خرید ملک در کاستاریکا

مراحل خرید ملک در کاستاریکا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در کاستاریکا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در کاستاریکا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در کاستاریکا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در کاستاریکا

کشور کاستاریکا از نظر جغرافیایی در آمریکای مرکزی قرار دارد پایتخت این کشور شهر سان‌خوزه است و این کشور از سمت شمال با نیکاراگوئه هم مرز است. همینطور از بخش جنوب غربی نیز با کشور پاناما مرز مشترک دارد. بلندترین نقطه در کاستاریکا یک قله سرو چیریپو با 3819 متر ارتفاع بوده و این قله به طور کلی پنجمین قله بلند آمریکا محسوب می‌شود.

جمعیت این کشور به طور کلی بیش از 5 میلیون نفر اعلام شده است. دستمزد در کشور کاستاریکا به طور کلی 792836.00 کولون کشور کاستاریکا اعلام شده است. اینطور که مشخص است در کشور کاستاریکا دستمزد برای مهارت‌های بالا نیز 762500.00 کولون کشور کاستاریکا اعلام شده است. 

خرید ملک و املاک در کاستاریکا

طبق قوانین حق مسکن در کشور کاستاریکا افرادی که به عنوان مهاجر وارد کشور کاستاریکا می‌شوند می‌توانند با رعایت یک سری قوانین مشخص اقدام به خرید ملک داشته باشند. اینطور که مشخص است برای خرید ملک در کشور کاستاریکا نیاز است که تعرفه روز ملک ارزیابی شود. 

در نظر داشته باشید که قوانین مهم در کشور کاستاریکا نشان می‌دهد که یک شهروند کشور کاستاریکا این امکان را خواهد داشت که بتواند برای خرید ملک بخشی از پول را پرداخت و بخش دیگر را طبق قرارداد با صاحب ملک پرداخت کند.

کسانی که به منظور خرید ملک وارد کشور کاستاریکا می‌شوند نیاز به مجوز اقامت C دارند این مجوز در سال‌های اخیر با کمی سخت‌گیری صادر می‌شود و بهتر است که سعی کنید برای اخذ این اقامت شرایط مختلفی را ارزیابی کنید. شما برای خرید ملک در کشور کاستاریکا می‌توانید از وام‌های دولتی استفاده کنید.

خرید ملک در کاستاریکا (نکته)

افرادی که در کشور کاستاریکا ملک خریداری کرده‌اند یعنی سرمایه خود را وارد خاک کشور کاستاریکا کرده‌اند این رویه سبب می‌شود که در بخش دانشگاهی از شهریه‌های لازم برخوردار شوند. بتوانند امتیازات مشخصی در بخش حمل و نقل دریایی داشته باشند. بتوانند در یافت شغل شرایط بهتری داشته باشند و … در واقع خرید ملک در کشور کاستاریکا یک نوع سرمایه‌گذاری است و در صدور ویزای سرمایه‌گذاری به شما کمک زیادی صورت می‌گیرد. 

دولت کشور کاستاریکا سعی کرده است که هزینه برای خرید ملک را کمی بیشتر کنترل نماید. رعایت مالیات بر درآمد در کشور کاستاریکا به طور کلی بخش مهمی از اصول خرید ملک در کشور کاستاریکا از سوی شهرداری ارزیابی می‌شود.

 خدمات سلامت و درمان در کشور کاستاریکا از مسائل پر اهمیت بوده و سطح و کیفیت کار را افزایش می‌دهد. خدمات ساختمانی در کشور کاستاریکا اهمیت زیادی دارد بهتر است که برای خرید ملک در این کشور امکانات ساختمانی به طور دقیقی مشخص شود.

خرید ملک در کاستاریکا

تشابهات فرهنگی کاستاریکا با ایران

مردم کاستاریکا علاقه زیادی به موسیقی دارند و موسیقی بخشی از فرهنگ آنها است این گزینه در بین مردم ایران نیز دیده می‌شود. مردم کشور کاستاریکا علاقه دارند که روزهای تعطیل را در کنار خانواده خود باشند و این گزینه برای مردم ایران نیز لحاظ شده است.

در بین مردم کاستاریکا بسیار دیده شده است که آقایان وظیفه خود می‌دانند که همسر و فرزندان خود را بیمه کنند این مورد در بین مردم ایران نیز دیده می‌شود.در فرهنگ این کشور مردم زمانی را به خواب بعد از ناهار اختصاص می‌دهند چیزی که در بین مردم ایران هنوز هم دیده می‌شود. پروسه کاریابی در کاستاریکا مانند ایران است به طوری که افراد باید در آزمون‌ها شرکت کنند و یا با کارفرما وارد مصاحبه شوند.

اجاره خانه در کاستاریکا

در ابتدا قیمت خانه در کشور کاستاریکا بسیار بالا بود اما امروزه تعرفه‌ای که برای اجاره خانه در کشور کاستاریکا در نظر گرفته می‌شود بسیار کمتر از سایر بخش‌ها ارزیابی شده است. شرایطی که برای اجاره خانه در کشور کاستاریکا دیده می‌شود کمی سخت‌تر از کشورهای همسایه است اما باید بدانید که ورود سرمایه شما به کشور کاستاریکا می‌تواند شرایط اجاره خانه را آسان‌تر کند، به زبان ساده‌تر باید بتوانید صاحب خانه را مجاب کنید که از نظر مالی مشکلی برای پرداخت اجاره بها ندارید.

بنابراین اگر فرد یک حساب سپرده بانکی در کشور کاستاریکا داشته باشد می‌تواند با ارائه گردش مالی مشخص ثابت کند که از پس اجاره بها بر خواهد آمد در هر صورت این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید به طور دقیق مدنظر قرار بگیرد.

اجاره خانه در کاستاریکا (نکات)

اگر دانشجو باشید و قصد اجاره خانه در کشور کاستاریکا داشته باشید می‌توانید از خوابگاه‌هایی با هزینه کمتر از 90 یورو استفاده کنید و یا به سراغ آپارتمان‌هایی بروید که یک خوابه هستند اما کمتر از 150 یورو برای آن‌ها پرداخت می‌شود.

 در سال‌های اخیر برخی از منازل در  کشور کاستاریکا با امکانات اجاره داده می‌شدند این موضوع سبب شده است که تغییراتی در اجاره بها صورت بگیرد که در قیمت نهایی ملک تأثیر بگذارد در هر صورت اجاره خانه در شهر سان‌خوزه کشور کاستاریکا کمی گرانتر از سایر مناطق است اما صاحب خانه‌ها شرایط رهن و پیش پرداخت بیشتر را نیز می‌پذیرند.

 

سخن پایانی خرید املاک و مستغلات کاستاریکا

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در کاستاریکا را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری کاستاریکا اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در کشور کاستاریکا و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب