اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن
اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

مراحل اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

جزایر کیمن به عنوان یک مرکز مالی بین المللی و همچنین یک مقصد محبوب گردشگری شناخته شده است. قدرت مالی جزایر کیمن به موقعیت آن به عنوان مقصد مورد علاقه گردشگران و اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن مربوط می شود. با توجه به نرخ مالیات بسیار سودآور در دسترس شرکت های خارجی که قصد سرمایه گذاری یا فعالیت در این سرزمین را دارند، شهروندان و شرکت های خصوصی، همچنان پول خود را به این ایالت وارد می کنند.

بنابراین تعجب چندانی نیست که تولید ناخالص داخلی کیمن با ارزش قابل توجه 1.939 میلیارد دلار، حدود 80٪ از گردشگری و مالی است، بخش عمده کشاورزی و خدمات بقیه در آمد را تشکیل می دهد. بنابراین، اگر قصد کار در جزایر کیمن را دارید، احتمالاً در یکی از این دو صنعت مشغول به کار خواهید شد. اداره سرمایه گذاری جزایر کیمن یک نهاد تحت مدیریت دولت است که سرمایه گذاری و توسعه را در کشور تشویق می کند.

مالیات در جزایر کیمن

جزایر کیمن نرخ مالیات بسیار مطلوبی را به ساکنان ارائه می دهد و این دلیل اصلی بسیاری از مشاغل است که از آن استفاده می کنند. در حقیقت، مشاغل بیش از 125 کشور ، اکنون این جزایر کوچک آفتابی را خانه خود می نامند و بنابراین این دلیل بیشتری برای اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن به شما می دهد. با توجه به اینکه از نظر مالیاتی، کاملاً خنثی است، حتی افرادی که مشاغل کم درآمد دارند نیز می توانند از قدرت درآمد بالایی برخوردار شوند.

این امر، همراه با کیفیت بالای زندگی است که آن را به مکانی بسیار مناسب برای اسکان مهاجران تبدیل می کند. با این وجود، دولت از منابع خاصی پول جمع می کند. به طور کلی، مالیات غیر مستقیم جمع می شود که به عنوان مثال، مقامات هزینه واردات را مطالبه می کنند که با توجه به اینکه تقریباً تمام کالاهای خانگی و مواد غذایی به جزایر وارد می شود، بسیار سودآور است.

جستجوی اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

فرصت های شغلی زیادی برای انگلیسی زبانانی که قصد سفر و اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را دارند وجود دارد. با این حال، درخواست از خارج از کشور همیشه آسان نیست. زیرا شرکت های داخلی برای اکثر موقعیت هایی که تبلیغ می کنند، از متقاضیان خارجی بهره می گیرند. هنگامی که مهاجری برای مجوز کار درخواست می کند یا دارای اجازه کار است که برای تمدید اقدام کرده است، شرکتی که برای آن کار می کنند ملزم به تبلیغ موقعیت خالی تا زمان صدور اجازه کار است.

این بدان معنی است که بسیاری از مشاغل مشاهده شده در جزایر کیمن در واقع فقط در صورت رد شدن ویزا برای صاحب موقعیت فعلی در دسترس خواهند بود. بنابراین، اگر به دنبال کار در جزایر کیمن هستید، عاقلانه است که مستقیماً به شرکت مورد نظر مراجعه کنید. به ویژه  به دلایل مشخص ، فرصت های شغلی بسیار خوبی برای حسابداران در جزایر کیمن وجود دارد.

اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

دریافت مجوز کار در جزایر کیمن

کلیه افراد غیر مقیم که قصد زندگی و اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را دارند، به مجوز کار نیاز داشته و قبل از ورود یک کارمند به جزایر کیمن، کارفرمای احتمالی باید از طرف کارمند به اداره فرصت های نیروی کار و اقامت دولت جزایر کیمن مراجعه کند. WORC تمام برنامه های شرکت ها و افرادی را که به دنبال اجازه کار در جزایر کیمن هستند را بررسی می کند.

برای یک کارگر خارج از کشور لازم است اسناد خاصی را به کارفرما ارائه دهد تا در برنامه گنجانده شود، اما پرداخت هزینه های مربوط به اجازه کار و مهاجرت از نظر مالی با کارفرما است. لازم به ذکر است که یک کارمند احتمالی ممکن است در هنگام ارسال درخواست در جزایر کیمن اقامت نداشته باشد. فقط مدیر WORC می تواند در شرایط استثنایی اختیار خود، برای پذیرش برنامه ای که کارگر احتمالی قبلا در جزایر داشته است را اعمال کند.

انواع اجازه اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

مجوزهای موقت ممکن است برای یک دوره حداکثر شش ماهه داده شوند و پردازش آنها معمولاً 5-10 روز کاری طول می کشد. متقاضی در طی این مراحل نمی تواند در جزایر کیمن اقامت داشته باشد. در حالی که متقاضی با مجوز موقت در جزایر کیمن زندگی کرده و برای اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن اقدام می کند، متقاضی می تواند در جزایر کیمن باقی بماند و به کار خود ادامه دهد.

کمک هزینه مجوز کار ممکن است برای دوره های حداکثر سه ساله اعطا شود. پردازش یک GOL ممکن است تا دو ماه طول بکشد. کلیه افراد تحت تکفل همراه، باید در درخواست مجوز گنجانده شوند و افراد تحت تکفل بیش از 18 سال باید یک پرسشنامه پزشکی و یک گواهی تصویب پلیس ارائه دهند. امکان حمایت از افراد تحت تکفل نیز در نظر گرفته شده است. پس از اتمام دوره، کارفرما باید قبل از ارسال درخواست دیگر برای متقاضی فعلی، مجدداً موقعیت را تبلیغ کند و ببیند آیا یک مقیم کیمنی برای این نقش در دسترس است یا خیر

فرصت های شغلی در جزایر کیمن

جزایر کیمن در 450 مایلی جنوب غربی فلوریدا واقع شده است. این قلمرو بریتانیا در خارج از کشور به شکل یک جزیره کارائیب،  فرصت اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن را فراهم می کند که تعداد کمی از مهاجران از آن آگاه هستند. جزایر کیمن در طول تاریخ به عنوان یک مقصد معاف از مالیات محبوب بوده است.

 طی سالهای اخیر ، جزایر کیمن از طریق رسانه های مشهور به دلیل وضعیت پناهگاه مالیاتی خود برای مشاغل بزرگ از سراسر جهان و حسابداران، به طور گسترده ای شناخته شده اند. از سال 2000 بیش از 40،000 شرکت در جزایر کیمن ثبت شده اند که از آن جمله تقریبا 600 بانک و شرکت معتبر، با دارایی های بانکی بیش از 500 میلیارد دلار بوده است که می تواند بر فرصت های شغلی بی نظیری در این کشور موثر باشد.

صنعت جهانگردی در اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن

صنعت جهانگردی با هدف بازار لوکس در این کشور انجام می شود و بیشتر بازدیدکنندگان آمریکای شمالی را به خود جلب می کند. سواحل دست نخورده، خرید بدون عوارض، غواصی و ماهیگیری در اعماق دریا سالانه تقریباً یک میلیون بازدید کننده از جزایر کیمن را به خود جلب می کند که بر اشتغال به کار و استخدام در جزایر کیمن موثر است. با توجه به صنعت گردشگری پیشرفته  بسیاری از شهروندان در مشاغل خدماتی در آن بخش کار می کنند.

از جزایر کیمن، سه جزیره بیشتر جمعیت مهاجران حدود 15000 نفر را تشکیل می دهند. این شامل 125 ملیت مختلف از سراسر جهان است. بیشترین تعداد مهاجران ساکن در جزایر کیمن از کشورهایی مانند انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، جامائیکا ، فیلیپین ، آمریکای مرکزی و جنوبی آمده اند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب