اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در بلژیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در بلژیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک
اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در بلژیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در بلژیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

مراحل اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بلژیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در بلژیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بلژیک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

با وجود بسیاری از موسسات اتحادیه اروپا، ناتو و بسیاری دیگر از سازمان های مهم بین المللی و شرکت های چند ملیتی مستقر در بروکسل بلژیک، مشاغل زیادی برای افراد خارجی جهت اشتغال به کار و استخدام در بلژیک وجود دارد. با این حال، در کشوری با سه زبان رسمی و بسیاری دیگر که در پایتخت جهانی خود در بروکسل استفاده می شود، در صورت داشتن مهارت های زبانی مناسب، بهترین فرصت را برای یافتن شغل در بلژیک خواهید داشت.

همچنین با افراد محلی که به طور معمول دوزبانه یا چندزبانه هستند، از جمله سطح مناسبی از مهارت انگلیسی، رقابت خواهید کرد، به این معنی که رقابت بیشتری برای مشاغل در بلژیک برای انگلیسی زبانان وجود دارد. لازم به ذکر است که نرخ بیکاری بلژیک 5.4 درصد است که کمتر از میانگین اتحادیه اروپا 6.7 درصد است. با این حال، بیکاری جوانان زیر 25 سال بیش از دو برابر آن و 13 درصد است. در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

بخش های مهم در اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

بیشتر بلژیکی ها  و مهاجران پس از اشتغال به کار و استخدام در بلژیک ، در بخش خدمات حقوقی، بانکی، رسانه ای و جهانگردی کار می کنند. علاوه بر این، حدود یک چهارم در صنعت، از جمله منسوجات، شیشه، مهندسی، مونتاژ اتومبیل و مواد شیمیایی فعالیت می کنند. دولت بلژیک لیستی از بخش های اصلی بلژیک را حفظ می کند.

بیشتر مشاغل موجود در بلژیک برای کارگران بسیار ماهر در بخش خدمات است. اینها شامل امور مالی، موسسات و مشاغل بین المللی ، آژانس های املاک ، آموزش و پرورش و خدمات بهداشتی عمومی و اجتماعی است. علی رغم نرخ بیکاری بلژیک ، این کشور یک مسئله مداوم با کمبود مهارت ، به ویژه در IT و مهندسی را گزارش می کند.

شرایط انواع مشاغل در بلژیک

روش های انعطاف پذیرتری نیز برای مشاغل کمبود و اشتغال به کار و استخدام در بلژیک وجود دارد. شما می توانید لیست مشاغل را در وب سایت های کاری منطقه مشاهده کنید. لازم به ذکر است که بلژیک بالاترین حقوق را در اروپا دارد. این برای کارگران ماهر با مدرک کارشناسی ارشد افزایش می یابد. با این حال، بلژیک نیز یکی از بالاترین نرخ مالیات در اروپا را دارد. این بسته به درآمد در مقیاس کشویی بین 25-50٪ است.

لازم به ذکر است که دوگانگی بین مناطق فرانسوی و هلندی زبان در محل کار بلژیک منعکس می شود که به طور سنتی از سبک سلسله مراتبی فرانسوی پیروی می کند، جایی که مدیران عالی تمام تصمیمات را می گیرند. با این حال، این روند به طور فزاینده ای به سمت رویکرد برابری طلبانه هلندی در سازمان های بازتر، با جریان اطلاعات و تفویض بیشتر پیش رفته است.

اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

قوانین کار و حقوق کار در بلژیک

کارفرمای شما ممکن است پس از اشتغال به کار و استخدام در بلژیک ، در ابتدا به عنوان یک دوره آزمایشی، قرارداد موقت را به شما پیشنهاد دهد. به طور کلی، شما به احتمال زیاد یک هفته 38 ساعته با هشت ساعت کار خواهید کرد، حدود 20 روز در سال به علاوه 10 روز تعطیل ملی بلژیک است. کلیه کارگران بلژیک، چه به صورت تمام وقت و چه به صورت نیمه وقت، قرارداد کار دریافت خواهند کرد. کسانی که حداقل 12 ماه در قرارداد کار می کنند، حداقل 20 روز در سال تعطیلات با حقوق دارند.

در قراردادها شرایط و ضوابط استخدام مشخص شده و دوره اخطار لازم توسط هر یک از طرفین ذکر شده است. این امر با توجه به بخش شغلی متفاوت است، اما حداقل آن معمولاً دو هفته قبل برای کارمند و چهار هفته قبل برای کارفرما است.

خدمات اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

در مناطق مختلفی از بلژیک دفاتر اشتغال خاص وجود دارد که این امکان فراهم است تا بتوانید برای فرصت های شغلی جستجو کنید. می توانید برای اشتغال به کار و استخدام در بلژیک ، رزومه خود را بارگذاری کنید، دوره های آموزشی را جستجو کنید یا از یک مشاور آنلاین یا یک دفتر محلی در مورد جستجوی کار خود مشاوره بگیرید.

لازم به ذکر است که اتحادیه اروپا بیش از 40،000 نفر را در موسسات مختلف استخدام می کند، بسیاری از آنها در بلژیک هستند. اگر در مورد مهاجرت کاری به بلژیک جستجو می کنید، اندازه کوچک این کشور شما را فریب ندهد. این کشور که اغلب به عنوان قلب اروپا شناخته می شود، تقریباً 11.5 میلیون نفر جمعیت دارد که از جمله تخمین زده می شود 220،000 مهاجر داشته باشند، بنابراین فرصت های شغلی مناسبی نیز برای شما فراهم است.

اهمیت زبان در اشتغال به کار و استخدام در بلژیک

بلژیک به عنوان یک کشور فدرال، از سه منطقه تشکیل شده است. فلاندی در شمال، پایتخت بروکسل و والون در جنوب. این کشور با سه زبان رسمی چند زبانه است. هلندی در جامعه فلاندی و در پایتخت بروکسل صحبت می شود ، در حالی که فرانسه در منطقه والون صحبت می شود. تعداد کمی از مردم آلمانی صحبت می کنند. انگلیسی نیز به طور گسترده ای قابل درک است اما برای گذران زندگی باید زبان جامعه خاص خود را یاد بگیرید.

برای اشتغال به کار و استخدام در بلژیک ، شما همچنین باید بدانید که بلژیک یک مکان برای طرفداران فرهنگ است. این کشور شهرهای تاریخی، معماری زیبا، مناطق آرام روستایی، غذاهای مجلل و یک صحنه هنری پر رونق دارد. همچنین بازار کار در بلژیک رقابتی است و مهارت های زبان بسیار مورد تقاضا است.

صنایع مختلف در بلژیک

در منطقه فلاندر و در شمال کشور هلند، صنایع خدماتی و فناوری پیشرفته قرار گرفته است و تولید فولاد و ذغال سنگ نیز در بخش جنوب واقع شده است. اکثر بلژیکی ها در بخش خدمات در صنعت بانکی، حقوقی، رسانه ای، گردشگری و حمل و نقل کار می کنند. تعداد محدودی از مشاغل پس از اشتغال به کار و استخدام در بلژیک در صنعت موجود است.

بسیاری از سازمان های بین المللی در بلژیک فعالیت می کنند، بنابراین امکان دیگر این است که در یکی از این سازمان ها در کشور خود شغل بگیرید و سپس به دفاتر در بلژیک منتقل شوید. بروکسل به عنوان مقر بین المللی اتحادیه اروپا و سازمان های غیردولتی بین المللی متعدد، مکانی جذاب برای کار متخصصان جوان است. نهادهای بین المللی آن نه تنها شکوفا هستند، بلکه به خوبی با هم مرتبط هستند. کار در بروکسل می تواند درهای اروپا و جهان را به روی شما باز کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب