اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در دانمارک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در دانمارک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک
اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در دانمارک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در دانمارک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

مراحل اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در دانمارک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در دانمارک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در دانمارک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک می تواند یک حرکت شغلی ارزشمند باشد. بازار کار دانمارک می تواند برای خارجی ها مراحل متفاوتی داشته باشد. بیشتر دانمارکی ها آنقدر خوب انگلیسی صحبت می کنند که مهارت کافی در این زبان برای شما مزیتی نخواهد داشت. علاوه بر این ، اگر می خواهید در دانمارک یک حرفه مستحکم ایجاد کنید ، باید تحصیل دانمارکی را نیز انجام دهید.

پرداخت به موقع مالیات بردرآمد در دانمارک به این معنی است که توسط سیستم گسترده تأمین اجتماعی کشور محافظت می شوید. شما می توانید مزایای بارداری، بیماری، بیکاری و موارد دیگر را دریافت کنید، خواه یک کارمند باشید یا یک فرد مستقل مشاغل، این امکانات را دریافت خواهید کرد. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط کاری در سوئد

روزهای کاری دوشنبه تا جمعه ، 37 ساعت در هفته با متوسط حقوق 47000 دلار در ماه ناخالص است که این رقم پس از کسر مالیات به راحتی می تواند به نصف برسد. برای اشتغال به کار و استخدام در دانمارک به عنوان یک خارجی ممکن است به ویزا و اجازه کار نیاز داشته باشید. شهروندان اتحادیه اروپا نیز نیازی به آنها ندارند. اما اتباع سایر کشورها نیاز به ویزا و اجازه کار در دانمارک دارند. اولین چیزی که برای واجد شرایط بودن ویزا نیاز دارید، قرارداد کار است.

ایمن ترین راه برای تأمین شغل در دانمارک نگاهی به لیست مشاغلی است که به لیست مثبت معروف است. این به صورت دو ساله منتشر می شود و تمام مشاغلی را كه در كشور برای افرادی كه مایل به درخواست ویزا هستند تقاضا می كند، بیان می نماید. حتی اگر برای کار در کشور به ویزا نیازی ندارید، بهتر است لیست را چک کنید تا بدانید مطابق با مهارت های خود، چه فرصت هایی نیاز است.

مشاغل مهم در اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

در حال حاضر، این لیست شامل چندین موقعیت مدیریتی در زمینه های فروش، بازاریابی، روابط عمومی، فناوری اطلاعات، مدیریت و غیره است. اما بسیاری از مشاغل تخصصی دیگر از داروسازان گرفته تا متخصصان تغذیه، معلمان، روزنامه نگاران، مهندسان عمران و بسیاری دیگر نیز می تواند هنگام اشتغال به کار و استخدام در دانمارک بررسی شود. در این خصوص کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا خدمات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین درخواهید یافت که انگلیسی صحبت کردن برای شغل شما کافی نیست. دانمارکی ها نیز این کار را می کنند و اگر واقعاً می خواهید در این کشور جا بیفتید و یک حرفه طولانی مدت ایجاد کنید، یادگیری زبان دانمارکی نکته کلیدی است.

اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

چگونگی بررسی استخدام در دانمارک

جهانگردی یکی از بزرگترین بخش های تجاری دانمارک است. اگر علاوه بر انگلیسی به زبان های دیگری نیز صحبت می کنید، باید گردشگری را به عنوان یک مسیر جدی شغلی در این کشور در نظر بگیرید. دلایل زیادی برای جستجوی اشتغال به کار و استخدام در دانمارک وجود دارد. اولین و مهمترین آنها این است که دانمارک دارای یک محیط کار جذاب با شرایط کار آرام و مبتنی بر توسعه است. فرهنگ سازمانی دانمارک با ساختار مسطح و گفتگوی باز بین مدیریت و کارمندان مشخص می شود.

بسیاری از خارجی ها به دلیل مزایای زیادی که ارائه می دهد می خواهند به دانمارک بیایند. شما می توانید زندگی خانوادگی و کاری متعادلی در این کشور داشته باشید. آنها همچنین دارای یک فضای تجاری عالی و یک کشور تجاری کارآمد هستند. دانمارک یکی از بهترین مکانها برای یافتن شغل در اروپا است.

تسلط بر زبان دانمارکی برای تعامل بالاتر

ممکن است برخی از افراد تصور کنند که صحبت کردن به زبان انگلیسی برای اشتغال به کار و استخدام در دانمارک کافی است. برخی از شرکت ها از انگلیسی به عنوان زبان شرکتی خود استفاده می کنند. اما دانستن نحوه برقراری ارتباط به زبان دانمارکی هنوز هم یک مزیت است.

این می تواند به شما کمک کند تا در محیط کار آنها پایدار بمانید و همچنین با افراد ارتباط برقرار کنید. بنابراین، یک کار خوب می تواند ثبت نام در دوره های زبان آنها برای بهبود مهارت شما در دانمارکی باشد. همچنین دانستن فرهنگ دانمارک به شما کمک می کند تا درک کنید چرا دانمارکی ها رفتار خاصی دارند و چگونه باید با آنها تعامل داشته باشید. انجام این کار کمک می کند تا کارها بهتر انجام شده و با دانمارکی هایی که مواجه می شوید روابط برقرار کنید.

فرهنگ اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

هر محل کار فرهنگ کار خود را دارد و در یک زبان دانمارکی، توانایی همکاری با یکدیگر بسیار مهم است. بنابراین، وقتی یک خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در دانمارک وارد می شود، این نگرانی وجود دارد که آیا او می تواند در آن جا جا بیفتد یا نه.

اگر بتوانید در دانمارک تحصیل کنید، قطعاً مهر تأیید خواهید گرفت. زیرا آنها درک خواهند کرد که شما می دانید کارها در محیط کار آنها چگونه انجام می شود. تحصیلات عالیه در برخی موارد رایگان است و دولت به شما کمک هزینه زندگی ارائه می کند. ناگفته نماند که وقتی در دانشگاه های آنها تحصیل می کنید، می توانید شبکه ای بسازید که به شما در یافتن شغل راحت تر کمک کند.

روش جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در دانمارک

هنگامی که برای اشتغال به کار و استخدام در دانمارک اقدام می کنید، خوب است بدانید که کجا شغل پیدا کنید تا وقت را از دست ندهید. برای جستجوی فرصت های شغلی، می توانید به نزدیکترین مراکز کاریابی مراجعه کنید. برخی از مراکز خدمات را می توان در کپنهاگ ، اودنسه و اورهوس یافت.

حتی می توانید در راحتی به صورت آنلاین به وب سایت Work in Denmark یا آگهی های طبقه بندی شده مراجعه کنید. چه چیزی بیشتر ، شما همچنین می توانید با آژانس های استخدام تماس بگیرید. راه عالی دیگر برای ملاقات حضوری کارفرمای بالقوه خود رفتن به رویدادهای شغلی و نمایشگاه های شغلی است. اینها مکانهای عالی برای جستجوی کار هستند. ضمن آنکه می توانید با کمک کارشناسان با تجربه ثبتا، فرصت های شغلی مناسبی را بیابید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب