اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در مجارستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در مجارستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۱۲ /۱۴۰۲
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان
اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در مجارستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در مجارستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مجارستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در مجارستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مجارستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

یافتن شغل در مجارستان چندان دشوار نیست. بیشتر مهاجران توجه خود را به مکان هایی در اروپای شرقی و مرکزی، به طور خاص، مقاصدی مانند مجارستان متمرکز می کنند. اگر ایده زندگی و کار در مجارستان را در نظر دارید  چند کار لازم است که برای رسیدن به شغل رویایی خود بدانید. برای اشتغال به کار و استخدام در مجارستان لازم است تا اطلاعات کافی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

از آنجا که مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و در محدوده منطقه شینگن قرار دارد، مزایای کار و زندگی در مجارستان می تواند بسیار باشد. این کشور دارای اقتصادی قوی و متنوع است که بر سطح بالای تولید در بخش های مختلف تمرکز دارد. این بدان معنی است که فرصت های شغلی در صنعت IT ، مهندسی و گردشگری به وفور برای مهاجران فراهم است.

فرصت های شغلی در مجارستان

کاملا روشن است که پایتخت مجارستان به عنوان مرکز عمده مشاغل، بیشترین فرصت های شغلی را دارد اما فرصت های زیادی نیز با شرکت های بین المللی که در مناطقی دیگر واقع شده و کمتر شناخته شده اند، وجود دارد. لازم به ذکر است که بسته به ملیت شما، روند درخواست و اشتغال به کار و استخدام در مجارستان متفاوت است. اتباع اروپایی می توانند همانند اتباع مجارستان متقاضی کار شوند و داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا نیز به عدم نیاز به اجازه کار در مجارستان اطمینان می دهد.

دیگر شهروندان خارجی، باید برای کار با کارفرمایانی که مایل به پشتیبانی از اجازه کار خود هستند، درخواست دهند. مدت زمانی که برای درخواست مجوز نیاز است، ممکن است تا 9 ماه نیز به طول بیانجامد که به طور معمول نیاز است مدارک و اسناد لازم مانند مدارک اقامت و بیمه درمانی نیز همراه آن بوده و عمدتا از طریق کارفرمایی که قرار است شما را استخدام نماید، سازماندهی مجوزها صورت می گیرد.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

مجوزهای کار انفرادی در صورتی صادر می شود که یک تبعه خارجی بخواهد برای مدت بیش از 90 روز در یک دوره 180 روزه در مجارستان کار کند.  پس از ارائه درخواست، مدت زمان مشخص 15 روزه نیاز است تا فرصت کافی برای اتباع مجاری بیکار برای رقابت در جای خالی شغل فراهم شود.

با ارسال درخواست معتبر نیروی انسانی به شعبه منطقه ای مرکز کار ، رویه نیروی انسانی را آغاز کنید. تعداد پروانه های کار صادر شده برای کارمندان خارجی نمی تواند از میانگین کارگران درخواست شده توسط کارفرمایان به صورت ماهانه و بیش از گزارش شده در سال گذشته باشد.

اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

شرایط درخواست اجازه کار و استخدام در مجارستان

یک کارفرما برای اعطای مجوز کار باید شرایط زیر را داشته باشد تا بتواند برای اشتغال به کار و استخدام در مجارستان برای یک تبعه خارجی اقدام کند. بنابراین برای شغل درخواست شده ، شهروند مجارستانی اعلام نیاز به کار نداشته و تبعه خارجی می تواند شرایط استخدام را برآورده کند

دو روش در این خصوص قابل اجرا است. نخست درخواست مجوز کار باید ظرف 60 روز از زمان درخواست تقاضای کار انجام شود. برخی از اسناد اصلی مورد نیاز که شامل گواهی صلاحیت حرفه ای مورد نیاز برای انجام فعالیت های شغلی و گواهی شرایط استخدام به همراه گواهی پزشکی است ارائه شود. در یک روش ساده، کارفرما نیازی به درخواست نیروی انسانی هنگام ارسال درخواست مجوز کار فردی به مرکز کار یا هنگام ارسال درخواست مجوز مشترک به اداره مهاجرت ندارد.

دریافت اقامت با اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

شرایطی که ممکن است یک روش ساده برای اشتغال به کار و استخدام در مجارستان محسوب شود شامل موارد ذیل است. اگر یک یا چند بنگاه خارجی ، دارای اکثریت منافع مالکیت در شرکت متقاضی اجازه کار باشند. با این وجود ، تعداد اتباع خارجی مورد استخدام در سال قبل از آن نمی تواند از 5٪ کل نیروی کار شرکت فراتر رود.

اگر کارفرما قصد دارد برای کار نصب یک تبعه خارجی استخدام کند، یا فعالیت های مربوط به ضمانت یا نگهداری را برای بیش از 15 روز کاری متوالی ارائه دهد یا اگر کارمند خارجی از شرایط مجوز کار معاف باشد، باید اجازه اقامت درخواست شود. بدین ترتیب مرکز کار ظرف 10 الی 30 روز از زمان ارائه اجازه کار تصمیم نهایی را می گیرد. بنابراین باید توجه داشت که افراد خارجی برای کار در مجارستان باید مجوز کار داشته باشند.

قانون استخدام در مجارستان

شما می توانید برای اشتغال به کار و استخدام در مجارستان ، درخواست اجازه اقامت برای مدت بیش از 90 روز را بدهید. اجازه اقامت به یک تبعه کشور ثالث اجازه می دهد رابطه کاری با کارفرمای مجارستان برقرار کند. در حقیقت کارفرمایان در مواقعی که برای تأمین مشاغل خاص کمبود نیروی کار مجارستانی وجود دارد، نیاز به استخدام نیروی کار خارجی دارند.

تحت شرایط خاص، قانون مهاجرت مجارستان ممکن است به یک کارفرمای مجارستانی اجازه دهد یک کارمند خارجی را برای موقعیت های خالی استخدام کند. اگر برای کار خود استخدام می کنید، باید مطمئن شوید که استخدام های جدید مجاز به کار در مجارستان هستند. در این خصوص می توانید به سادگی از کارشناسان ثبتا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شرایط اقتصادی در اشتغال به کار و استخدام در مجارستان

کشور مجارستان به جهت آن که قسمتی از اتحادیه اروپا بوده و در منطقه شینگن واقع شده است، مورد توجه مهاجران زیادی قرار گرفته است. این بدان معناست که با زندگی در مجارستان، با سفر رایگان در اتحادیه اروپا و زندگی در یکی از پیشرفته ترین مناطق جهان ، می توان از تعدادی امتیاز برخوردار شد. اقتصاد مجارستان بسیار مقاوم و متنوع است و سطح تولید آن در بخش های مختلف بالا است. مشاغل مهاجران به طور گسترده ای در زمینه فناوری اطلاعات ، مهندسی و گردشگری در دسترس است. کار آنلاین نیز می تواند در برخی از کشورها یک گزینه باشد. شرایط اشتغال به کار و استخدام در مجارستان به مهارت و درآمد شما بستگی دارد، زیرا هزینه های زندگی در کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. مجارستان به عنوان عضو اتحادیه اروپا است در چند سال گذشته رشد بیش از میانگین برای منطقه داشته است. بنابراین با بررسی شرایط بازار کار آن و آگاهی از نحوه پیدا کردن کار در مجارستان می توان شرایطی عالی را رقم زد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب