اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: [wikiwordpress]
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه
اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

در صورتی که به دنبال فرصت های شغلی و اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه هستید، می توانید از توسعه سریع اقتصادی این کشور آمریکای جنوبی و نیروی صنعتی آن بهره ببرید. می توان گفت که نرخ رشد 2/7 درصدی این کشور، بالاترین میزان در آمریکای جنوبی است که تاثیر مستقیمی بر ایجاد فرصت های شغلی داشته است.

تولید ناخالص داخلی آن 57.87 میلیارد دلار است که بین خدمات (62٪) ، تولیدات کشاورزی (20٪) و صنعت (18٪) تقسیم شد. محصولات اصلی صادراتی آن لوبیای سویا است که چهارمین تولید کننده بزرگ جهان می باشد و روغن تنگ  است. این کشور همچنین ششمین صادر کننده بزرگ ذرت در جهان می باشد. سایر صادرات عمده شامل گوشت گاو ، گندم و بسیاری از محصولات دیگر است. در این خصوص می توانید اطلاعاتی جامع تر را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مجوزهای کار برای پاراگوئه

باید اشاره کنیم که صنعت محلی نیز در دهه گذشته بسیار گسترش یافته است و پاراگوئه اکنون دارای کارخانه های بزرگ تولید اتومبیل، پوشاک و انرژی است. مهاجران خارج از کشور که برای اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه اقدام می کنند، تمایل دارند که این کار را در بخش صنایع انجام دهند.

البته باید متذکر شویم که مهاجران متقاضی کار در پاراگوئه برای انجام این کار نیاز به مجوز دارند. معمولاً برای شروع مراحل درخواست ویزا که شامل اجازه کار نیز می شود، به یک پیشنهاد کاری مشخص از یک کارفرمای احتمالی نیاز دارید. از آنجا که کمبود کارگر ماهر در پاراگوئه وجود دارد، دریافت مجوز کار برای برخی از نقش های شغلی که به نفع اقتصاد پاراگوئه باشد، آسانتر خواهد بود.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

کارمندان ثابت نیز غالباً ترجیح داده می شوند، بنابراین اگر در یک شغل طولانی مدت مشغول به کار هستید، شانس موفقیت بیشتری دارید. پس از اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه ، کارفرمای احتمالی شما کپی مدارک رسمی از جمله گذرنامه، CV ، قرارداد کار ، گواهینامه های تحصیلی و سوابق موفقیت و سابقه کار شما را ارائه می دهد. همچنین ممکن است به مراجع کارفرمایان قبلی نیاز داشته باشید.

ضمن آنکه شما به عنوان یک مهاجری که در پاراگوئه کار می کنید، ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خود خواهید بود. سال مالیات مالی از 1 ژانویه تا 31 دسامبر ادامه دارد و سیستم مالیاتی پیشرو به این معنی است که میزان مالیات بر درآمد شما به کل مبلغی که منهای هزینه می کنید بستگی دارد. علاوه بر این، هزینه های اضافی برای مالیات های تأمین اجتماعی نیز از درآمد کسب شده توسط مهاجران هنگام کار در پاراگوئه کسر می شود.

اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

مشاغل مهم در اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

اگرچه پاراگوئه به اندازه کشورهای همسایه آن بوئنوس آیرس و ریودوژانیرو مشهور نیست، اما هنوز هم می توان رشد اقتصادی قابل توجهی را که از زمان استقلال از اسپانیا در سال 1811 نشان داده در نظر گرفت. امروز ، این کشور محصور در خشکی به طور مداوم با سرعت بالایی در حال توسعه است و دارای یک افتخار می باشد. از بخش های عمده اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه را می توان کشاورزی و تولید در آمریکای جنوبی برشمرد.

پاراگوئه یکی از بازارهای بزرگ نوظهور در آمریکای جنوبی است. این بالاترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است ، به ترتیب با رشد سالانه به ترتیب 14.5 و 13.6 درصد رو به رشد بوده است. همچنین پاراگوئه سومین منطقه آزاد تجاری در جهان پس از میامی و هنگ کنگ است که باعث افزایش اعتبار این کشور به عنوان یک مقصد برتر سرمایه گذاری می شود.

صنایع اصلی در پاراگوئه

تولید حدود 25٪ از تولید ناخالص داخلی کشور و جهت اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه ، تقریبا 31٪ از نیروی کار صنعت معدن پاراگوئه است. فولاد، سنگ آهن و سیمان سه مورد از رایج ترین محصولات بخش صنعتی هستند. جدا از این، پاراگوئه همچنین چهارمین تولید کننده بزرگ سویا است. صنایع بزرگ دیگر در پاراگوئه امروزه صنایع تولیدی پوشاک و اتومبیل هستند.

درصد زیادی از نیروی کار پاراگوئه در شرکت های خرد و بخش بزرگ غیررسمی مشغول است. از طرف دیگر ، مهاجران در بخش های تولید و معدن استخدام می شوند. شرکت های چند ملیتی مطرحی در این کشور مستقر هستند که نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی داشته اند. از آنجایی که شروع کار در پاراگوئه نسبتاً ارزان است، نیازی به گفتن نیست که شرایط نظارتی ملایمی دارد که بسیاری از مهاجران را تشویق به فعالیت اقتصادی می کند.

متوسط حقوق و دستمزد در پاراگوئه

بر اساس سیاست های حمایتی کشور، برای اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه ، حداقل دستمزد افزایش یافت. مهاجرانی که در آسونسیون، پایتخت کار خواهند کرد، می توانند حداقل حقوق حدود 329 تا 335 دلار را انتظار داشته باشند. متوسط ​​حقوق ماهیانه در این شهر به عنوان پنجمین حداقل دستمزد در آمریکای لاتین در نظر گرفته می شود و کاملاً کافی است. زیرا هزینه زندگی در پاراگوئه یکی از مقرون به صرفه ترین مناطق در آمریکای جنوبی است.

به طور کلی، مالیات بر درآمد شخصی  در پاراگوئه برای همه افرادی که منبع درآمد در پاراگوئه را دارند، اعمال می شود. در این کشور، ساعت کاری برای هر شخص، معادل هشت ساعت در روز می باشد که در شش روز کاری در هفته صورت خواهد گرفت. حق بیمه برای کار اضافی باید معادل 50.0٪ از نرخ ساعتی کارگر باشد. در حالی که پرداخت برای کار انجام شده در یک روز استراحت باید 100.0٪ از نرخ ساعتی باشد.

فرهنگ اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه

وقتی نوبت به شیوه های کاری می رسد، مردم محلی تمایل دارند که در قرار ملاقات ها دیر کنند اما هنوز انتظار دارند که همکاران مهاجر پس از اشتغال به کار و استخدام در پاراگوئه ، به موقع به آنجا برسند. جالب است بدانید که به طور معمول، جلسات کاری و تجاری در پاراگوئه، با تاخیرهای ده الی بیست دقیقه ای همراه است.

ارتباطات رو در رو نیز بخشی حیاتی از ایجاد روابط تجاری یا کاری با پاراگوئه ها است. اگرچه آنها موافقت می کنند که از طریق تلفن یا اینترنت صحبت کنند، اما کارمندان خارجی هنوز باید اطمینان حاصل کنند که قرار ملاقات شخصی را در اسرع وقت تعیین می کنند. بنابراین می توان گفت که فرهنگ تجارت در پاراگوئه به طور کلی محافظه کارانه است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب