سرمایه گذاری در پاکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در پاکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در پاکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در پاکستان
سرمایه گذاری در پاکستان

سرمایه گذاری در پاکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در پاکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در پاکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در پاکستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در پاکستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در پاکستان

مراحل سرمایه گذاری در پاکستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در پاکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در پاکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در پاکستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در پاکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در پاکستان

به طور کلی باید گفت که جذابیت بالقوه برای سرمایه گذاری در پاکستان ، کمتر از هند همسایه است اما برابر با سریلانکا و بنگلادش می باشد. جذابیت پاکستان، البته بسیار آهسته، در پس زمینه فضای امنیتی چالش برانگیز، کمبود برق و جو سنگین ایجاد سرمایه است که مانع ورود سرمایه گذاران خارجی شده است که اکنون رو به بهبود است.  

 اگر قصد دارید در پاکستان سرمایه گذاری کنید، نکاتی را باید در نظر داشته باشید. نقاط قوت اصلی پاکستان برای جذب سرمایه مستقیم خارجی را می توان یک بازار داخلی عظیم با 216 میلیون نفر جمعیت، کاهش سطح فقر ، طبقه متوسط قوی تر و جمعیتی پر جنب و جوش نامید. همچنین وجود نیروی کار ارزان و فراوان و رشد بالای تولید ناخالص داخلی در سالهای اخیر می تواند از عوامل موثر در ورود سرمایه گذاران به این کشور باشد.

ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در پاکستان

در سالهای اخیر، دولت با جذب شرایط بی شماری از قبیل ضمانت رفتار برابر بین سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مجموعه مشوق های مالیاتی، سیاست جذب سرمایه مستقیم خارجی را دنبال کرده است. همچنین از نظر اصلاحات اقتصادی تلاش های لازم را انجام داده است. توجه به این نکته نیز مهم است که این کشور از حمایت های مالی و لجستیکی ایالات متحده و صندوق بین المللی پول برخوردار است.

قانون مناطق ویژه اقتصادی نیز یک مرکز صنعتی با انگیزه های لیبرال و خدمات تسهیل برای سرمایه گذاری در پاکستان ایجاد می کند تا هزینه انجام تجارت را به حداقل برساند. اقدامات دولت برای ایجاد انگیزه یا محدود کردن FDIT دولت پاکستان در حال انجام یک سیاست فعال ایجاد سرمایه خارجی است و چندین اقدام برای آزادسازی اقتصادی را برای جذابیت بیشتر کشور انجام داده است. پاکستان مشوق های مالیاتی را برای ایجاد واحدهای صنعتی در بخش های خاص مانند انرژی ، بنادر ، بزرگراه ها ، الکترونیک و نرم افزار ارائه می دهد.

روند رو به رشد سرمایه گذاری در پاکستان

دولت همچنین به منظور تشویق به سرمایه خارجی ، مناطق ویژه صادرات را به نام مناطق پردازش صادرات EPZ ایجاد کرده است. برخی از مشوق های ارائه شده به سرمایه گذاران EPZ شامل معافیت از کلیه مالیات های استانی و شهری برای تولید محصول صادراتی، معافیت از کلیه مالیات ها و عوارض تجهیزات، ماشین آلات و مواد و دسترسی به خدمات سازمان منطقه پردازش صادرات است.

این کشور توانسته است در طی یک سال گذشته در پی ثبات در برابری دلار روپیه و بهبود وضعیت تراز پرداخت در سال مالی 21 رشد کند. مناطق ویژه اقتصادی SEZ که در مرحله توسعه قرار دارند، همچنین سرمایه گذاری در پاکستان را در میان بخش های صادراتی کشور جذب می کنند.

سرمایه گذاری در پاکستان

ایجاد سرمایه در بخش های خاص

روند تاریخی حاکی از آن است که ایجاد سرمایه،  بیشتر در بخش های اکتشاف نفت و گاز ، نیرو ، مخابرات و بانکداری جریان دارد. جریانهای مستقیم سرمایه گذاری مستقیم خارجی همچنان در بخش های بزرگی جریان یافته است. این احتمالاً به دلیل ورود سرمایه های چین است که وارد بخش برق پاکستان می شود. علاوه بر این، سرمایه های سوئدی و نروژی در حال ورود به بخش مخابرات و مشاغل مالی در این کشور است.

اقتصاد پاکستان به آرامی و به تدریج در حال رشد است که باید سرمایه گذاران خارجی را به سرمایه گذاری در پاکستان و در پروژه های جدید ترغیب کند. ضمن آنکه دولت سیاست خود را برای جذب سرمایه مستقیم خارجی به بخش های صادراتی تغییر داده است، در مقایسه با بخش های مصرف شده توسط واردات که پیش از این اجرا می شد. تغییر سیاست علاوه بر تأثیر بیماری همه گیر Covid-19 ، در رشد سرمایه خارجی در پاکستان تاثیر گذار بوده است.

راه های سرمایه گذاری در پاکستان

پاکستان نه تنها برای سرمایه گذاران محلی بلکه برای شهروندان دیگر کشورها نیز پتانسیل زیادی دارد. بسیاری از مردم از وجود بسیاری از راه های سرمایه گذاری در پاکستان مانند بورس اوراق بهادار، دارایی و صندوق های سرمایه مشترک اطلاع ندارند که از مهمترین راه های ورود سرمایه خارجی در پاکستان است که دارای پتانسیل شگفت انگیزی برای ایجاد سرمایه در این کشور است.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک گزینه عاقلانه است اما به دلیل اینکه خرید املاک و مستغلات به مقدار زیادی سرمایه نیاز دارد، برای هر سرمایه گذار گزینه عملی نیست. به همین دلیل برای دانشجویان یا افرادی که مقادیر سرمایه گذاری کمتری دارند مناسب نیست. اما به سادگی می تواند گزینه ای برای اخذ اقامت پاکستان باشد.

طرح های پس انداز ملی و سپرده ها

یکی از راه های سرمایه گذاری در پاکستان ، طرح های پس انداز ملی یا گواهینامه های پس انداز ویژه با سررسید سه ساله است. این طرح ها گزینه پس انداز منحصر به فردی را برای پس اندازکنندگان کوچک تا متوسط ​​فراهم می کنند و به آنها امکان می دهد نیازهای مالی خود را برآورده کنند. این گواهینامه ها در شکل های مختلف ارائه می شود و سود آن به صورت نیمه سالانه قابل پرداخت است.

همچنین سپرده های بانکی یکی از رایج ترین گزینه های پس انداز است. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند که به چه نوع حسابی نیاز دارند تا بتوانند نه تنها پس انداز کنند بلکه سود کسب کنند. ضمن آنکه بورس اوراق بهادار محلی است كه شركت ها خود را در لیست قرار می دهند تا سهام خود را برای خرید این سهام در دسترس طیف وسیعی از سرمایه گذاران قرار دهند. شما به عنوان یک سرمایه گذار این گزینه را دارید که از بین سهام چند شرکت مختلف برای خرید را انتخاب کنید. قیمت سهام موجود در بورس اوراق بهادار با توجه به معاملات خرید و فروش در حال نوسان است.

صندوق سرمایه گذاری مشترک

سرمایه گذاری در پاکستان و در صندوق های سرمایه مشترک از سایر انواع ایجاد سرمایه آسان است. روند اجرایی در صندوق های سرمایه مشترک ساده است. شما یک حساب سرمایه گذار در یک شرکت مدیریت دارایی AMC باز می کنید و با کامل کردن فرم ساده واریز ، پول مورد نظر را واریز می کنید. پس از واریز پول، می توانید در حالی که پول و سرمایه شما افزایش می یابد، به دنبال راه های ارتقاء بیشتر آن باشید. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب