اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در پرتغال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در پرتغال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال
اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در پرتغال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در پرتغال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

مراحل اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرتغال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در پرتغال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرتغال هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

بازار کار پرتغال به طور فزاینده ای دوستانه برای مهاجران است. بسیاری از شرکت های فن آوری مستقر در پرتغال از کارمندان همه نقاط جهان استقبال می کنند و این رویکرد هر لحظه بیشتر می شود. تعداد روزافزون شرکت های بین المللی مستقر در پرتغال، اشتغال به کار و استخدام در پرتغال را برای مهاجران در این کشور آسان تر کرده است.

 فرصت های شغلی در زمینه های IT ، بازاریابی و سایر مشاغل آنلاین و فناوری در حال افزایش است. مدت هاست که مشاغل در املاک و مستغلات و جهانگردی گزینه امنی برای مهاجران است. برای مشاغل مهمان نوازی، صحبت با زبان انگلیسی اجباری است. با این حال، چون اکثر پرتغالی ها خودشان انگلیسی را به خوبی صحبت می کنند، شما ممکن است بخواهید زبان های دیگری مانند فرانسه، اسپانیایی یا آلمانی را تسلط داشته باشید که در این بخش شغلی بسیار ارزشمند هستند.

جستجوی مشاغل در یونان

باید اشاره کنیم که مطمئن ترین راه برای شروع کار در پرتغال، تأمین شغل قبل از مهاجرت به این کشور است، خواه نیاز به ویزای کار و مجوز داشته باشید یا نه. بیشتر فرصت ها را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید. همچنین احتمالاً فرصت های شغلی را در وب سایت های شرکت ها پیدا خواهید کرد. لیستی از شرکت های حوزه خود را که می خواهید با آنها کار کنید تهیه کنید و برای آگاهی از برنامه های اشتغال به کار و استخدام در پرتغال ، صفحه استخدام آنها را زیر نظر داشته باشید.

بازار کار پرتغالی زبان ها در مقایسه با دیگران، البته متفاوت است. هرچند اجازه ندهید این مسئله مانع شما شود. شرکت های بیشتری در حال مهاجرت به پرتغال هستند که به ویژه به دنبال انگلیسی زبانان مسلط هستند. البته فرصت های شغلی در بخش خدمات برای کسانی که پرتغالی زبان هستند، فراهم خواهد بود. این امر مربوط به معماران، حسابداران، مهندسان، پزشکان و وکلا می شود.

بخش های مهم در اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

یکی از زمینه های خدمات حرفه ای که برای مهاجران آزاد است، فناوری اطلاعات و نرم افزار است. در حال حاضر تعداد زیادی شغل در اختیار توسعه دهندگان است. به ویژه لیسبون طی 5 سال گذشته تا حدودی به یک مرکز راه اندازی تبدیل شده است که باعث افزایش تعداد مشاغل خارجی و اشتغال به کار و استخدام در پرتغال شده است.

از جمله بخش هایی که می تواند مورد توجه مهاجران باشد می توان به بخش حقوقی، مسافرت، املاک و مستغلات پرداخت که نیازتسلط بر زبان انگلیسی بومی و مهارت های تحقیقاتی عالی دارد. خارج از این مناطق رشد، بخش گردشگری و مهمان نوازی در پرتغال رونق زیادی دارد. رستوران ها و هتل ها دائماً در جستجوی انگلیسی زبانان هستند.

اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

بررسی شرایط اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

به یاد داشته باشید شرکت های زیادی به دنبال افرادی برای اشتغال به کار و استخدام در پرتغال هستند که به عنوان مثال آلمانی ، فرانسوی یا اسپانیایی صحبت می کنند. اگر می توانید به دو یا چند زبان صحبت کنید و بنویسید، در پرتغال یک امتیاز مشخص است. البته به عنوان مثال یافتن شغل در یک مرکز تماس بسیار آسان است و تقریباً به هیچ مدرکی احتیاج ندارید. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که انگلیسی صحبت کنید و زبان دیگر یک مزیت است. باید تمرکز و آرامش خود را نیز حفظ کنید، زیرا ممکن است ساعتهای کار طولانی باشد و کار سختی در پیش باشد.

Sitel یکی از بزرگترین مراکز تماس در پرتغال است که می توانید بیشترین فرصت ها را در لیسبون و پورتو در آن پیدا کنید. این شرکت تقریباً همیشه با بیش از 10 هزار شغل در سراسر جهان به دنبال کارکنان بیشتر است. اگر قصد دارید در پرتغال به دنبال کار باشید، قبل از نقل مکان با تحقیق در بازار کار، خود را آماده کنید و انتظارات واقع بینانه ای را برای خود تعیین کنید.

چگونگی استخدام در پرتغال

ممکن است برخی موانع برای اشتغال به کار و استخدام در پرتغال پیدا کنید. تعداد فارغ التحصیلان در حال افزایش است و بنابراین رقابت در بازار کار افزایش یافته است، اما هنوز هم کمبودهایی برای کارگران ماهر و صنایع در حال رشد وجود دارد. همچنین می توانید در مورد یافتن شغل در لیسبون، پایتخت پرتغال مطالعه کنید.

در خصوص یافتن آخرین فرصت های کاری به عنوان مهاجر می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید. بسته به توانایی ها و رشته ای که برای کار انتخاب می کنید، انواع اشتغال برای مهاجران، انگلیسی زبانان در پرتغال وجود داشته و بسیار متفاوت است. برای آن که بتوانید نتیجه بهتری را کسب کنید، بهتر است با کارشناسان ثبتا مشورت کنید.

صنایع پر رونق در اشتغال به کار و استخدام در پرتغال

نکته دیگری که باید در مورد بازار اشتغال به کار و استخدام در پرتغال بدانید، ظهور حوزه IT است. IT یک زمینه تجاری نسبتاً جدید است. با این حال، این یکی از زمینه های خدماتی است که برای مهاجران و انگلیسی زبانان در دسترس است. در حال حاضر تعداد زیادی شغل در تجارت IT موجود است. بنابراین اگر در صنعت IT یا رسانه های اجتماعی هستید، ممکن است به راحتی کار پیدا کنید.

پرتغال به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان، با موقعیت برتر در شبه جزیره ایبری، به دلیل آفتاب ، دریا و سواحل بیش از 520 مایل مشهور است. جای تعجب نیست که این کشور بسیاری از کارگران خارج از کشور را که به دنبال لذت بردن از آب و هوا و سبک زندگی مدیترانه و دریافت موقعیت و فرصت شغلی مناسب هستند، جذب می کند.

مشاغل مناسب فارغ التحصیلان

کارهای گاه به گاه معمول است. زیرا اقتصاد پرتغال به شدت متکی به جهانگردی است و در نتیجه آموزش انگلیسی به عنوان پست های زبان خارجی متکی است. با این حال، با نرخ بیکاری تنها 6.7٪ ، رقابت برای اشتغال به کار و استخدام در پرتغال  و جذب مشاغل فارغ التحصیلان شدید است. به ویژه در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو مشهود است.

با درک کامل و تسلط به زبان پرتغالی، می توانید نسبت به سایر نامزدهای خارجی که دانش کمی از زبان دارند یا هیچ آگاهی از آنها ندارند، برتر بوده و فرصت های مناسبی را از آن خود کنید. مشاغل محبوب فارغ التحصیل شامل بیوتکنولوژی، محصولات شیمیایی، مراقبت های بهداشتی، آی تی و داروسازی است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب