اشتغال به کار و استخدام در چین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در چین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در چین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در چین
اشتغال به کار و استخدام در چین

اشتغال به کار و استخدام در چین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در چین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در چین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در چین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در چین

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در چین

مراحل اشتغال به کار و استخدام در چین

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در چین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در چین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در چین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در چین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در چین

کارگران خارجی در چین معمولاً در شرکت هایی با بازار بین المللی کار می کنند. آنها مسئول تقویت تصویر خارج از شرکت ها و کمک به استراتژی های بازار خارجی هستند. با این حال، هر دو شرکت داخلی و خارجی به دلیل چندین روش و سیاست های ویزا در چین، هنوز با چالش اشتغال به کار و استخدام در چین برای کارگران خارجی مواجه هستند.

دولت چین شرایط استخدام ، کار و پروسه ها و صلاحیت های استخدام یک کارگر خارجی را الزامی می کند. موسسات و شرکت ها با وضعیت مشاغل داخلی می توانند استعدادهای خارجی را استخدام کنند. این شرکت ها به صورت کاملاً متعلق به شرکت های خارجی (WFOE) و مشارکت های مشترک (JV) ارائه می شوند. WFOE و JV همچنین مجاز به استخدام کارمندان محلی هستند. در همین حال، نوع سوم واحد تجاری که دفتر نمایندگی (RO) است فقط می تواند از طریق یک آژانس HR مجاز در چین کارمندان خارجی استخدام کند.

شرایط لازم برای اشتغال به کار و استخدام در چین

طبق ماده 7 قوانین به روز شده برای اداره اشتغال به کار و استخدام در چین برای خارجی ها، تعیین شده است. بنابراین آن ها باید 18 سال یا بیشتر داشته و از سلامتی خوبی برخوردار باشد. همچنین دارای مهارت های حرفه ای و تجربه شغلی مورد نیاز برای کار اشتغال مورد نظر است. بدون سوء پیشینه کیفری بوده و یک کارفرمای مشخص داشته باشد و دارای گذرنامه معتبر یا سایر اسناد سفر بین المللی باشد.

خارجی هایی که در چین تحصیل کرده و تجربه کاری کسب کرده اند بهترین گزینه را برای شرکت هایی که به دنبال استخدام هستند، انتخاب می کنند. علاوه بر این، اگر در حال حاضر در چین زندگی می کنند، از نظر درخواست ویزای کار، جابجایی و سازگاری با فرهنگ چین مزایای بیشتری دارند. اما اگر این مشخصات برای خارجی ها کم باشد یا در تنظیمات اصلی شرکت نباشد، شرکت ها دو گزینه دیگر برای انتخاب نامزدها دارند.

چگونگی انتخاب کارمندان خارجی

گزینه هایی برای اشتغال به کار و استخدام در چین وجود دارد که شامل موارد زیر است. کسانی که در چین کار کرده اند اما قبلاً کشور را ترک کرده اند و کسانی که به غیر از چین در خارج از کشور کار می کردند. می توانند برای اشتغال در این کشور اقدام کنند.

توجه داشته باشید که در آوریل 2017 ، چین سیستم ارزیابی جدیدی را برای خارجیانی که در شرکت های چین استخدام می شوند، ارائه داد. این یک سیستم مبتنی بر امتیاز است که در آن دولت یک خارجی را در دسته های مربوط به مهارت هایA ، B یا C طبقه بندی می کند. علاوه بر این، مقامات مهاجرتی چین متقاضیان خارجی را که امتیاز کافی برای تعیین صلاحیت درخواست ویزا و تأیید آنها کسب کرده اند، بسیار در نظر می گیرند. از این رو، طبقه بندی استعدادهای سطح بالا، کارگران ماهر و حرفه ای، کارگران کم مهارت را برای کارمندان خارجی ارائه کرده است.

اشتغال به کار و استخدام در چین

امتیازات دولتی برای اشتغال به کار و استخدام در چین

پاداش های دولت چین به یک فرد خارجی که مایل به اشتغال به کار و استخدام در چین است تعیین شده است. طبق قانون کار چین، زمان استاندارد کار 40 ساعت در هفته است. از نظر تئوری، هفته کاری استاندارد در چین از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر ادامه دارد، اما در واقع، اضافه کاری یک امر عادی است و اکثر شرکت های محلی کارگران خود را بابت آن تامین نمی کنند.

همه کارگران در چین دارای سه تعطیلات ملی هستند که هرکدام به یک هفته تعطیلات منجر می شوند. سال نو چینی که معمولاً در اواخر ژانویه یا اواخر فوریه است، روز جهانی کارگر که هفته اول ماه مه بوده و روز ملی که هفته اول اکتبر است. در هر صورت، شما باید اطمینان حاصل کنید که تعطیلات در قرارداد کاری شما ذکر شده است.

بسته های اشتغال برای مهاجران خارج از کشور در چین

بسته اشتغال به کار و استخدام در چین برای شما بستگی به این دارد که به عنوان مهاجری از خارج از کشور استخدام شوید یا محلی در نظر گرفته شوید. اگر از خارج از کشور استخدام شده اید، می توانید مطابق با استانداردهای اروپای غربی یا ایالات متحده و طیف کاملی از مزایا حقوق دریافت کنید. حقوق و دستمزد به موقعیت و صنعت شما نیز بستگی دارد، اما برای خارجی ها حقوق در چین از 25000 تا 100000 دلار در سال است.

 این مزایا اغلب شامل پاداش های استاندارد، کمک هزینه مسکن، 3-5 هفته تعطیلات پرداخت شده، بلیط هواپیما رفت و برگشت یک بار در سال، مراقبت های بهداشتی استاندارد، پوشش مالیاتی، پوشش هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه ها و آموزش هایی است که شما نیاز دارید. به عنوان یک کارمند بعضی اوقات هزینه های دروس زبان نیز پرداخت می شود. در موقعیت های سطح بالا ، اغلب یک تلفن همراه و ماشین یا راننده دریافت می کنید یا حداقل هزینه سفر یا بازگشت به محل کار خود را جبران می کنید.

اشتغال به کار و استخدام در چین برای مهاجران محلی

اگر به صورت محلی برای اشتغال به کار و استخدام در چین اقدام کرده باشید، تصویر به میزان قابل توجهی تغییر می کند و فقط کسری از بسته را دریافت خواهید کرد که می توانید هنگام ارسال از یک شرکت به خانه و چین انتظار داشته باشید. به عنوان یک مهاجر در خارج از کشور، شما معمولاً شرایط بهتری نسبت به همکاران چینی خود خواهید داشت، اما حتی ممکن است به سطح مزایایی که در خانه به آن دسترسی داشته اید، نرسید.

حقوق معمولی مشاغل برای استخدام های خارج از کشور بین 15000 تا 50،000 دلار آمریکا در سال است، اگرچه ممکن است بر اساس تجربه قابل توجهی که در شرکت دارید، بالاتر برود. حقوق برای مشاغل سطح متوسط ​​مانند مترجمان یا دستیاران از 15000 تا 30،000 دلار در سال است. تدریس زبان انگلیسی، حداقل با استانداردهای چینی به خوبی پرداخت می شود و حقوق معلمان انگلیسی از 5000 دلار تا 15000 دلار در سال است.

مزیت های استخدام در چین

علاوه بر حقوق و دستمزد، هنگام اشتغال به کار و استخدام در چین ، مزایای اضافی که به عنوان کارگر محلی در چین دریافت می کنید، می تواند به همان اندازه مهم باشد. برخی از بسته های مهاجران هیچ گونه مسکن را شامل نمی شوند. دیگران ماهیانه حداکثر 1500 دلار آمریکا به شما کمک می کنند. فقط تعداد کمی از مشاغل محلی استخدام شده برای شما یک آپارتمان فراهم می کنند. در غیر این صورت باید خودتان یکی پیدا کنید.

هنگام کار در چین، مطمئناً یک بسته بهداشتی خواهید داشت. اگر این مبلغ در قرارداد کار شما گنجانده شده باشد، هر ماه 200 دلار آمریکا دیگر به کل مزایای شما اضافه می کند. همچنین تعطیلات استاندارد برای مهاجران محلی که استخدام می شوند 3-4 هفته تعطیلات با حقوق در سال است. اگر خوش شانس باشید، بسته تعطیلات شما شامل پرواز برگشتی سالانه به کشور خود نیز خواهد بود. در این خصوص می توان اطلاعات بیشتری را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب