اشتغال به کار و استخدام در یونان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در یونان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در یونان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در یونان
اشتغال به کار و استخدام در یونان

اشتغال به کار و استخدام در یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در یونان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در یونان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در یونان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در یونان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در یونان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در یونان

باید اشاره کنیم که امروزه گردشگری یک پنجم اقتصاد یونان را تشکیل می دهد که بیشتر مبتنی بر بخش خدمات است. طی چهار سال گذشته در یونان افزایش نرخ مالیات وجود داشته است. بنابراین مطالعه فرهنگ تجارت این کشور را هنگام اشتغال به کار و استخدام در یونان ، فراموش نکنید. البته طی چند سال گذشته، یونان با بحران مالی خود خبرساز شده است.

اقدامات ریاضتی سخت و غیرمحبوب توسط دولت اجرا شده است و به نظر می رسد اقتصاد به آرامی در مسیر درست خود قرار می گیرد. با این حال، نرخ بیکاری همچنان با 24 درصد بسیار بالا است. در واقع ، دولت یونان بخصوص مهاجران، سرمایه گذاران و کارآفرینانی که مایلند سرمایه خود را در اقتصاد یونان سرمایه گذاری کنند، هدف قرار داده است. در این خصوص می توانید اطلاعات کامل تری را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

بخش های عمده اقتصادی در یونان

اقتصاد یونان، همراه با بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیگر، به طور فزاینده ای در بخش خدمات درگیر می شود که 82.8٪ از تولید ناخالص داخلی یونان را نشان می دهد. یونان یک مقصد مهم گردشگری است و پیش بینی های مربوط گزارش می دهد که هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده بین المللی وارد یونان می شوند و این امر گردشگری را به عنوان یکی از عوامل اصلی در صنعت خدمات معرفی می کند.

گردشگری حدود 18 درصد از تولید ناخالص داخلی یونان را تشکیل می دهد و یک پنجم افرادی که در یونان برای اشتغال به کار و استخدام در یونان اقدام می کنند در این صنعت وارد می شوند. با این حال، اگرچه این صنعت بسیار فصلی است، اقداماتی مانند ایجاد وب سایت های چند زبانه برای ارتقاء تجربه یونانی، در حال انجام است تا آن را به یک کار در تمام طول سال تبدیل کند.

صنایع موثر در اشتغال به کار و استخدام در یونان

از سویی دیگر حدود 13٪ از افرادی که در یونان کار می کنند، در بخش کشاورزی شغل دارند که شامل بخش عمده ای از صنایع ماهیگیری است. پرورش آبزیان دریایی مقدار قابل توجهی به تولید ناخالص داخلی سالانه کشور کمک می کند. افراد باقیمانده برای اشتغال به کار و استخدام در یونان ، در صنعت حمل و نقل یا در بخش صنایع نساجی و شیمیایی و همچنین تولید محصولات فلزی مشغول هستند.

در حال حاضر بازار کار در این کشور، در وضعیت جالبی قرار دارد و یافتن شغل همچنان بسیار دشوار است. اگرچه اقتصاد بهتر می شود، مهاجران نیز در میان افراد بی شماری بودند که شغل خود را از دست دادند. همچنین اخباری مبنی بر خروج مهاجران از کشور به دلیل ادامه بحران گزارش شده است. به مهاجران غیر شاغل با منبع درآمد مستقل از اقتصاد یونان به ویژه بازنشستگان، هنوز هم توصیه می شود پس انداز خود را در یک حساب بانکی بین المللی نگه دارند و درآمد منظم خود را از خارج از یونان بگیرند.

اشتغال به کار و استخدام در یونان

مالیات پس از اشتغال به کار و استخدام در یونان

پس از اشتغال به کار و استخدام در یونان و نقل مکان به این کشور، باید شماره شناسایی مالیات دهنده  را درخواست کنید، زیرا برای انجام بسیاری از معاملات روزانه دیگر در یونان مانند افتتاح حساب بانکی و راه اندازی برنامه های کاربردی خود به این شماره نیاز دارید.

شما باید برای شماره شناسایی خود به اداره مالیات محل خود مراجعه کنید. علاوه بر پر کردن فرم M1 ، باید گذرنامه خود را نیز به همراه داشته باشید. در اداره مالیات محلی احتمالا اسناد اضافی مانند شناسنامه، گواهی ازدواج یا ویزا مورد نیاز است. لازم به ذکر است که هرکسی که بیش از 183 روز در سال در یونان باشد، مشمول مالیات بر درآمد یونان می شود. همچنین، مهاجران فقط از درآمد خود از منابع یونانی مالیات می گیرند.

تاثیر بحران اقتصادی در استخدام در یونان

اقتصاد یونان در سال 2007 به شدت تحت تأثیر بحران مالی جهانی قرار گرفت. از آن زمان، این کشور در تلاش برای بهبود اقتصاد خود و شرایط اشتغال به کار و استخدام در یونان است. این امر تأثیر زیادی بر بازار کار در کشور داشته است. یونان دارای بالاترین نرخ بیکاری در اروپا است. با این حال، این کشور از توانایی اقتصادی عظیمی برخوردار است.

 به همین دلیل است که تعداد سرمایه گذاران سالانه افزایش می یابد. رشد سرمایه گذاری فرصت های شغلی را برای اتباع یونان و شهروندان سایر کشورها در اروپا افزایش داده است. صنایعی که بیشترین اشتغال را ایجاد می کنند شامل معدن، انرژی و نفت، منسوجات، جهانگردی و فرآوری مواد غذایی است. انتظار می رود که نرخ بیکاری با گذشت زمان کاهش یابد. با این حال، این پیشرفت بیشتر در مناطق شهری مانند آتن اتفاق می افتد.

فرصت شغلی پس از اشتغال به کار و استخدام در یونان

اقتصاد یونان به نیروی انسانی بسیار نیاز دارد که شرایط را برای اشتغال به کار و استخدام در یونان فراهم می کند. با این حال، برخی از سازمان ها به دلیل محدودیت های بودجه ای، تأمین نیروی کار مورد نیاز خود را دشوار می دانند. اینگونه سازمانها اغلب داوطلبان را برای انجام وظایف مختلف استخدام می کنند. این یکی از بهترین روش های مهاجران در یونان برای کسب تجربه کار در یونان است.

مهاجران انگلیسی زبان، شانس خوبی برای اشتغال در یونان دارند. این فرصت های شغلی نه تنها از شرکت های چند ملیتی، بلکه از شرکت های مستقر در یونان که با شرکت های خارج از کشور تجارت می کنند، می باشد. زبان ارتباط بین شرکت های مستقر در یونان و شرکت های خارج از کشور اغلب انگلیسی است. با این حال، یادگیری زبان یونانی برای مهاجران بسیار مهم است زیرا آنها را قادر می سازد تا با اتباع یونان نیز ارتباط برقرار کنند.

تجربه کاری در استخدام در یونان

بسیاری از استخدام کنندگان و کارفرمایان در یونان هنگام مصاحبه با نامزدها تجربه کاری را در نظر می گیرند. با این حال، بسیاری از افراد پس از اتمام تحصیل در یونان، برای به دست آوردن تجربه اشتغال به کار و استخدام در یونان دچار مساله می شوند.

کارگران خارجی ملزم به داشتن ویزا و مجوز کار مناسب در یونان هستند که طبق قوانین مهاجرتی تعیین شده است. اجازه کار باید برای کارمندان تأمین شود و توسط یک نهاد محلی و دارای مجوز محلی حمایت مالی شود که می تواند برای شرکت های تازه وارد بازار یونان مشکل ساز باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب