تمکن مالی اندونزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اندونزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اندونزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت به اندونزی با تمکن مالی

شما می توانید بدون خارج کردن سرمایه از کشور، اقامت دائم اندونزی را بگیرید! ویزای تمکن مالی اندونزی، خود اتکایی یا سرمایه داری، به عنوان یکی از گزینه های مهم مهاجرتی، در سال های اخیر مورد استقبال افراد و متقاضیان کشور اندونزی قرار گرفته است. اگر فرد سرمایه داری هستید، می توانید فقط با ارائه گواهی تمکن مالی خود اقامت کشور اندونزی را به دست بیاورید. روش مهاجرت به اندونزی از طریق تمکن مالی، یکی از ساده ترین روش ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است است. شما برای اخذ ویزا تمکن مالی اندونزی می بایست گواهی تمکن مالی خود را ارائه دهید. اگر از قوانین و شرایط کشور اندونزی آگاه نباشید، ممکن است پروسه اخذ ویزا، تمدید اقامت و سایر اهداف مهاجرت شما به کشور اندونزی با شکست مواجه شود. بنابراین کارشناس های مهاجرتی در مجموعه ثبتا آماده خدمت رسانی، مشاوره و همراهی با شما در تمام مسیر مهاجرت به اندونزی از طریق تمکن مالی هستند.

تمکن مالی اندونزی چیست؟

در این مقاله به معرفی اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی می پردازیم، در ادامه اطلاعات جامعی از اقامت کشور اندونزی از طریق تمکن مالی و کلی ترین شرایط و مسائل مرتبط به این روش مهاجرت بدست می آوریم. همچنین خلاصه ای از اطلاعات مهم و نکات دقیق در خصوص اقامت خود حمایتی و شرایط کلی آن از منابع معتبر و قوانین مهم کشور اندونزی بیان میشود و مزیت ها و معایب اقامت اندونزی از طریق خود حمایتی به صورت خلاصه عنوان میشود. اقامت از طریق خود حمایتی به صورت کلی روشی است که دارای شرایط به خصوصی است و نیاز به شرایط مالی مناسب دارد ولی نیاز به انتقال سرمایه برای اخذ اقامت اندونزی ندارد .

ویزا کاری

شرایط تمکن مالی اندونزی

به طور کلی هر کدام از کشورها قوانین به خصوصی برای مهاجرت و اقامت دارند. عموماً 5 روش قانونی برای مهاجرت به اندونزی وجود دارد از جمله آن ها، تولد، ازدواج و تحصیل و کار و سرمایه گذاری خارجی هستند. همان طور که مستحضر هستید، سرمایه گذاری در کشور اندونزی شامل مباحث گوناگونی می باشد که نیاز به این دارد که شما سرمایه خود را به این کشور منتقل کنید. سرمایه گذاری می تواند هم به صورت خرید ملک و یا خرید سهام، خرید اوراق قرضه و ... باشد و هم از روش های ثبت شرکت ، Register company ، .... در این مطلب می خواهیم یکی از راه های مهاجرت که زیر مجموعه روش سرمایه گذاری است به نام تمکن مالی اندونزی یا خودحمایتی را مورد تحلیل قرار دهیم.

امکان سنجی مهاجرت به اندونزی با مکن مالی

خیلی از متقاضیان سوال می پرسند که آیا امکان اخذ اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت، بله اقامت اندونزی با استفاده از تمکن مالی با شرایط خاصی امکانپذیر است. به طور کلی ماهیت مهاجرت به اندونزی با استفاده از تمکن مالی به این صورت است که افراد بایستی قدرت مالی خود را ثابت کنند. این به این معنا که با نشان دادن اموال خود باید اثبات کنند می توانند نه تنها خود بلکه خانواده خود را نیز در اندونزی از لحاظ مالی تامین نمایند.

ویزا کاری

هزینه مهاجرت به اندونزی از طریق تمکن مالی

مهاجرت به اندونزی با استفاده از تمکن مالی دارای هزینه های جانبی متعددی میباشد بطوریکه در حالت کلی برای گرفتن اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی باید هزینه ای در حدود 5 الی 12 هزار دلار بپردازید ، این هزینه ها شامل هزینه های وکیل بین المللی ، امور اداری ، اماده سازی اسناد و داکیومت سازی ، تشکیل کارتکس و ... در کشور اندونزی است .

مراحل مهاجرت به اندونزی با تمکن مالی

برای اخذ اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی باید درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت ارائه دهید. روش های اثبات درآمد برای دریافت اقامت اندونزی با استفاده از تمکن مالی را در ادامه مورد بحث قرار میدهیم. لازم به ذکر است در صورتی که با درخواست تمکن مالی اندونزی شما موافقت شود، مجوز اقامت موقت و قابل تمدید به شما ارائه می شود. برای تمدید اقامت اندونزی با تمکن مالی نیز باید فاکتور های بسیاری توجه داشته باشید

ویزا کاری

مدارک لازم برای تمکن مالی اندونزی

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تمکن مالی اندونزی به شرح زیر است T لازم توجه داشته باشید که آماده سازی مدارک و داکیومنت سازی از مهمترین مراحل برای گرفتن تمکن مالی اندونزی بشمار میاید و اکیدا توصیه میشود انجام این مراحل را به کارشناسان خبره و باتجربه بسپارید.

مقوله گواهی تمکن مالی گواهی تمکن مالی به انگلیسی: Certificate of Financial Ability که در تمامی شعب بانک ها برای مشتریان خود صادر میکنند، تمکن مالی سندی معتبر و رسمی است که موجودی انواع حساب‌های فرد و نرخ برابری آن به ارز مورد نظر فرد در آن درج می‌شود. گواهی تمکن مالی معمولاً بنا به درخواست به دو یا چند زبان ارائه می‌شود.

پروسه اخذ تمکن مالی اندونزی

به طور کلی بر اساس قوانین کشور اندونزی، به منظور درخواست اجازه نامه های اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی برای شهروندان سایر کشورها باید چندین شرط را رعایت کنید. معیارهای واجد شرایط بودن اجازه اقامت طولانی مدت اندونزی به شرح زیر هستند:
• شما حتماً در کشور اندونزی می بایست به مدت 5 سال زندگی کنید.
• برای حمایت از خود باید از منابع مالی مناسبی برخوردار باشید. اگر وابستگان و همراهی دارید باید ثابت کنید که سرمایه کافی نیز برای حمایت از آن ها دارید.
• شما باید به زبان رسمی کشور اندونزی تقریبا مسلط شوید و در صورت امکان در این زمینه مدارکی را ارائه دهید.
• باید حداقل دانش بنیادی در مورد سیستم حقوقی و اجتماعی و نحوه زندگی در کشور اندونزی داشته باشید.
• شما و اعضای خانواده تان بایستی مکانی برای اسکان زندگی کافی داشته باشید.

مزایای تمکن مالی اندونزی

در این بخش به اصلی ترین مزایای تمکن مالی اندونزی که در اکثر موارد مشترک می باشند اشاره می کنیم. برخی از اصلی ترین مزایای اقامت اندونزی با تمکن مالی به شرح زیر هستند:
• عدم نیاز به انتقال سرمایه جهت اخذ اقامت کشور اندونزی
• اخذ اقامت همزمان برای فرد اصلی و افراد همراه او
• شرایط اخذ اقامت برای پدر و مادر فرد اصلی و همسر
• سفر آزادانه و بدون ویزا به کشورهای طرف قرارداد با کشور اندونزی
• فراهم بودن شرایط رسیدن به اقامت دائمی و پاسپورت کشور اندونزی
• ارزش داشتن کارت اقامت اندونزی و تاثیرات مثبت آن برای اخذ ویزای بسیاری از کشورهای دیگر
• امکان خرید خانه و سرمایه گذاری در املاک و کسب درآمد با اجاره اموال فرد
• اجازه تحصیل رایگان فرزندان در اندونزی
• اجازه تحصیل در دانشگاه های گوناگون کشور اندونزی برای همه دارندگان کارت اقامتی

ویزا کاری

معایب مهاجرت به اندونزی با تمکن مالی

در ادامه به برخی از نکات منفی و معایب اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی اشاره می نماییم و ان ها را شرح می دهیم:
• نداشتن اجازه کار با گرفتن تمکن مالی اندونزی
• داشتن شرط حضور حداقل در شش ماه
• ریسک در صدور ویزا به علت اعمال نظر افسر پرونده
• پروسه طولانی بودن اخذ اقامت اندونزی با استفاده از تمکن مالی
• ظرفیت محدود افراد پذیرش شده
• ظرفیت محدود اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی سفارت کشور

تمکن مالی اندونزی برای چه افرادی مناسب است؟

مهاجرت به اندونزی از طریق تمکن مالی برای کسانی مناسب است که سرمایه قابل توجهی در بانک دارند و از راه هایی مثل حقوق بازنشستگی، اجاره ملک و سود بانکی درآمد کسب می کنند. در واقع ویزا تمکن مالی اندونزی به کسانی داده می شود که می توانند بدون کار کردن در این کشور ، خرج خود و خانواده خود را بدهند. پس از اخذ اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی با شرایط خاص میتوانید مشغول به کار شوید و یک جریان درآمدی اضافه داشته باشید. بعد از دریافت ویزای تمکن مالی اندونزی ضروری است حداقل شش ماه از سال را در کشور اندونزی زندگی کنید تا ویزای شما برای دوره بعد تمدید شود. این ویزا معمولا در دوره های 1 یا 2 ساله تمدید می شوند و پس از 5 تا 7 سال زندگی در کشور اندونزی می توانید برای اخذ اقامت دائم و تابعیت اقدام کنید.

ویزا کاری

مشاوره تمکن مالی اندونزی

موسسه ثبتا در تمام سال های فعالیت خود همواره تلاش نموده که با ارتباط با سفارت کشور اندونزی، ادارات مهاجرت و وکلای مقیم این کشور روش های مهاجرتی جدیدی را برای موکلین خود آماده نماید و اگر مسیری برای شهروندان ایران امکان پذیر نباشد، تلاش نموده که با مکاتبات و رایزنی های اختصاصی و استفاده از قانون کشور مقصد و بهره بردن از خدمات برترین وکلای آن کشور محدودیت های موجود را مجددا برای ایرانیان برطرف کند. یکی از این روش ها مهاجرت به اندونزی از طریق تمکن مالی است ، در سالیان گذشته موسسه ثبتا همواره پرونده های بسیاری را در زمینه تمکن مالی اندونزی برای متقاضیان مختلف از کشورهای مختلف به انجام رسانده است.

مشاوره و امکان سنجی تمکن مالی اندونزی

کارشناسان و مشاوران موسسه بین المللی ثبتا با سالها تجربه در امور مهاجرت به اندونزی با استفاده از تمکن مالی ، آماده ارائه خدمات می باشند. شما می توانید با مراجعه به دفاتر شرکت ثبتا راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت بفرمایید.

عقد قرارداد تمکن مالی اندونزی

بعد از دریافت مشاوره در خصوص شرایط اخذ تمکن مالی اندونزی و مدارک مورد نیاز شما می توانید با ثبت قرارداد با موسسه بین المللی مهاجرتی ثبتا اقدام به اخذ اقامت این کشور کنید.

آماده سازی داکیومنت ها

لازم است بمنظور گرفتن تمکن مالی اندونزی کلیه مدارک و داکیومنت های مورد نظر را طبق درخواست موسسه آماده نمایید

سیر فرایند کاری

بعد از ارائه مدارک مورد نیاز و تحویل آن به موسسه ثبتا، فرآیند قانونی شما برای گرفتن تمکن مالی  اندونزی سپری می شود که این فرآیند حدود 4 الی 9 ماه زمانبر خواهد بود. 
ویزا کاری

سخن پایانی:

شرایط اخذ اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. همان طور که در مطالب فوق خواندید اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. دریافتید که اقامت اندونزی با تمکن مالی شامل افرادی می شود که از اوضاع مالی بسیار خوبی برخوردار هستند و تمایل دارند بدون انتقال سرمایه خود، اقامت یکی از این کشورهای پیشرفته را داشته باشند. اقامت اندونزی با تمکن مالی یکی از کم ریسک ترین روش ها برای مهاجرت شما عزیزان می باشد. اگر تصمیم به دریافت اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی دارید به شما پیشنهاد می شود با موسسه ثبتا تماس تلفنی حاصل نمایید تا از شرایط کامل این کشور اطلاعات کسب نمایید. همچنین اگر سوالی در جهت اقامت تمکن مالی اندونزی دارید در قسمت دیدگاه مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اندونزی از طریق تمکن مالی و دریافت پاسخ پرسش های خود می توانید با کارشناسان موسسه ثبتا در ارتباط باشید.

سوالات متداول:

مدت زمان لازم برای اخذ تاییدیه تمکن مالی اندونزی معمولا بین 3 الی 9 ماه زمانبر است
بله میتوانید بمنظور عقد قرارداد تمکن مالی اندونزی و یا اطلاع از شرایط ویزا کاری این کشور با موسسه ثبتا تماس بگیرید.
هزینه مهاجرت به اندونزی با ایتفاده از روش تمکن مالی با توجه به نوع مهارت ، تحصیلات و سابقه کار از 4 هزار یورو تا 14 هزار یورو متغییر است.
شما میتوانید به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد تمکن مالی اندونزی اقدام نمایید ، متقاضیان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرند.
آخرین مطالب:

فهرست مطالب

فهرست مطالب