سرمایه گذاری در اسپانیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اسپانیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اسپانیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اسپانیا
سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اسپانیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اسپانیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اسپانیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اسپانیا

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اسپانیا

مراحل سرمایه گذاری در اسپانیا

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اسپانیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اسپانیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اسپانیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اسپانیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اسپانیا

اگر می خواهید سبد سرمایه گذاری خود را در سطح بین المللی متنوع کنید، سرمایه گذاری در اسپانیا مقصد بسیار جذابی استدولت برنامه ای را برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا ایجاد کرده است تا در ازای حداقل سرمایه 500000 یورویی برای املاک در اسپانیا، اقامت سریع و مزایا را دریافت کنند.

 هدف از این کار جذب سرمایه گذاران خارجی برای خرید املاک و  یا ایجاد مشاغل آزاد در اسپانیا برای تزریق پول به اقتصاد و به کارگیری شهروندان اسپانیایی بود. در همین راستا و مشابه سایر کشورها، این برنامه ویزای طلایی اسپانیا نامیده شده است. در صورتی که قصد دریافت اقامت و سرمایه گذاری در این کشور را دارید، می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

دریافت ویزای طلایی در اسپانیا

ویزای طلایی برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در اسپانیا هستند ، امتیازات بسیار مفیدی دارد. شهروندان خارجی برای کل خانواده، اقامت اسپانیا را تنها با پانصدهزار یورو سرمایه دریافت می کنند. این امر به شما امکان سفر رایگان ویزا در تمام کشورهای منطقه شینگن اتحادیه اروپا را می دهد.

بر خلاف سایر گزینه های اقامت در اسپانیا که برای حفظ اقامت موقت خود نیاز به زندگی در شش ماه از سال دارید، برنامه سرمایه Golden Visa هرگونه شرایط اقامت در کشور را از بین می برد. این بدان معنی است که با ایجاد سرمایه در اسپانیا، در حالی که هنوز اجازه اقامت موقت خود را حفظ کرده اید، می توانید آزادانه به داخل و خارج از کشور سفر کنید.

شروع کار با سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذارانی که مایل به شروع کار در اسپانیا هستند نیز می توانند با اعطای اقامت موقت در این کشور، نوعی ویزای کارآفرینی دریافت کنند. شما باید از شهروندان اسپانیا استخدام کرده و درصد معینی از تجارت خود را در این کشور انجام دهید. با این کار، شرکت جدید شما برای دو سال اول مشاغل، 15٪ سالانه ، 25٪ پس از آن، نرخ مالیات خواهد داشت.

البته همیشه اطمینان حاصل کنید که کشوری که در آن سرمایه گذاری می کنید از نظر سیاسی و اقتصادی پایدار است، بنابراین می توانید امنیت سرمایه خود را تضمین کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که کشور از امنیت خوبی برخوردار است، تا آسیبی به شما و سرمایه های شما وارد نشود. قانون اسپانیا در مورد سرمایه گذاری های خارجی با اصول اتحادیه اروپا، کنترل مبادلات، حرکت سرمایه و آزادسازی مطابقت دارد.

سرمایه گذاری در اسپانیا

شرایط اسپانیا برای سرمایه گذاری های خارجی

از نقطه نظر سرمایه گذاری در اسپانیا ، در شاخص صلح جهانی، اسپانیا از بین 163 کشور دارای 23 رتبه قرار گرفت. این کشور از نظر قتل ، شدت درگیری های داخلی و روابط کشورهای همسایه بسیار مثبت است. از نقطه نظر اقتصادی، اسپانیا چهاردهمین اقتصاد بزرگ در جهان است. در مادرید، پایتخت اسپانیا، هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر تنها 4،978 دلار آمریکا هزینه دارد.

همچنین صنایع اصلی در اسپانیا شامل ماشین آلات، تولید فلزات، مواد شیمیایی، دارویی، کشتی سازی، اتومبیل، جهانگردی، منسوجات، مواد غذایی و آشامیدنی است که می تواند گزینه های قابل توجه برای سرمایه گذاری باشد. با داشتن یک بازار ملک مقرون به صرفه، ثبات سیاسی، امنیت داخلی و بین المللی و برنامه های اقامت مفید برای مهاجران خارجی، سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند یک تلاش بسیار سودآور باشد.

بازار سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا

در حال حاضر، اسپانیا یکی از جذاب ترین بازارهای تجاری در اروپا است که مجموعه ای از مزیت های رقابتی را برای سرمایه گذاری در اسپانیا فراهم می کند. رشد اقتصادی در اسپانیا، یکی از ارکان اصلی رشد این کشور در بخش گردشگری است که این کشور را به عنوان یکی از بهترین متخصصان در این زمینه تبدیل کرده است. در حقیقت این بینش باعث شده است که گردشگری، از پر رونق ترین صنایع کشور باشد.

پس از بحران اقتصادی ، اسپانیا قوانین مربوط به سرمایه گذاری های در اسپانیا از سوی خارجی ها بهبود بخشیده شده و مشوق های بیشتری برای بخش خصوصی فراهم کرده است که اعتماد سرمایه گذاران خارجی را افزایش داده و اسپانیا را به دومین و بزرگترین سرمایه گذار مستقیم خارجی و سومین سرمایه گذار بزرگ در اتحادیه اروپا تبدیل کرده است.

توسعه اقتصاد منطقه و تاثیر آن بر سرمایه گذاری در اسپانیا

از جمله نقاط قوت اسپانیا می توان به افزایش تعداد شرکت های چند ملیتی فعال در اسپانیا، صنعت گردشگری در حال افزایش، زیرساخت های کارآمد آن، شبکه حمل و نقل زمینی و توسعه اخیر صنعت انرژی های تجدیدپذیر اشاره کرد. اسپانیا همچنین قصد دارد به یکی از بزرگترین بازیگران اصلی در بخش تحقیق و توسعه در جهان تبدیل شود که این می تواند سرمایه گذاری در اسپانیا را گسترش دهد.

دولت اسپانیا پروژه دره مالاگا را که با هدف میزبانی از بزرگترین مرکز تحقیقاتی و نوآوری در اروپا طراحی شده برای بخش فناوری های اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده است، فعال کرده است. یک جنبه مهم از محیط محلی این است که اسپانیا اقتصاد برتر برای استفاده باند پهن در حوزه فناوری اطلاعات شرکت ها می باشد، زیرا بیش از 99٪ از شرکت های اسپانیایی از خدمات اینترنتی استفاده می کنند.

دلایل اصلی سرمایه گذاری در اسپانیا

اسپانیا دارای اقتصاد رقابتی است و با بیش از 46 میلیون سکنه یکی از رقابتی ترین کشورهای اتحادیه اروپا است. در حال حاضر، اسپانیا یک اقتصاد برتر در اتحادیه اروپا محسوب می شود و سرمایه گذاران خارجی می توانند از دسترسی کامل به بازار بزرگتر مصرف اروپا بهره مند شوند. سرمایه گذاران می توانند به برنامه های مختلف کمک در اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند از موقعیت جغرافیایی استراتژیک کشور بهره مند شوند.

از سویی دیگر صنعت گردشگری در اسپانیا بسیار پیشرفته است و یکی از برترین بخش های مالی است. اسپانیا از نظر تعداد کل گردشگران که 60 میلیون نفر را تشکیل می دهد، به یک رکورد جدید رسیده است. از سویی دیگر، بخش صنعت جامد در اسپانیا توسط مخابرات ارائه می شود که در زمینه ارتباطات تلفنی تلفن همراه بسیار توسعه یافته است. در حال حاضر، اسپانیا بیش از 58 میلیون خط تلفن همراه را اندازه گیری می کند، در حالی که ارتباطات راه دور ثابت با سرعت کمتری افزایش می یابد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب