سرمایه گذاری در السالوادور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در السالوادور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در السالوادور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در السالوادور
سرمایه گذاری در السالوادور

سرمایه گذاری در السالوادور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در السالوادور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در السالوادور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در السالوادور فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در السالوادور

شروط و الزامات سرمایه گذاری در السالوادور

مراحل سرمایه گذاری در السالوادور

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در السالوادور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در السالوادور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در السالوادور هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در السالوادور

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در السالوادور

در سالهای اخیر، السالوادور به عنوان یکی از کشورها در آمریکای مرکزی در نظر گرفته شده است که جاذبه های طبیعی بزرگ آن مانند سواحل بهشتی، آب و هوای گرمسیری خوش آب و هوا ، مناظر پرجنب و جوش، میراث باستان شناسی و زیست محیطی با آثار کلمبیایی به طور فزاینده ای مورد بهره برداری گردشگری و سرمایه گذاری در السالوادور توسط خارجی ها قرار می گیرد که عمدتا در پروژه های مسکونی شهری است.

 به دلیل مجموعه ای از برنامه های اجرا شده برای توسعه در امنیت اجتماعی، گردشگری، سرمایه گذاری محلی و خارجی و حفاظت از محیط زیست گیاهان و جانوران ، السالوادور به مکانی ایده آل برای خارجی ها تبدیل شده است که مایل به گذراندن تعطیلات، سرمایه گذاری و یا حتی خرید املاک و مستغلات برای لذت بردن از دوران بازنشستگی خود هستند. در این خصوص می توانید راهنمایی لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا داشته باشید.

خرید ملک برای سرمایه گذاری در السالوادور

در السالوادور ، به عنوان یک قاعده، اشخاص خارجی ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم در سرزمین سالوادور، ساکن دائمی، املاکی بدست آورند. با این حال، محدودیت های خاصی وجود دارد. برای سرمایه گذاری در السالوادور و املاک، در صورت اعطای حقوق برابر به سالوادورها، یک فرد خارجی می تواند املاک و مستغلات را در تملک خود درآورد. البته وی ممکن است بیش از 245 هکتار مالکیت نداشته باشد.

قانون سالوادورا تعیین می کند که اموال بین طرفین قرارداد با تنها توافق انتقال منتقل می شود. برای قابل اجرا بودن و یا خسارت به اشخاص ثالث، این انتقال باید قبل از ثبت املاک و وامها ثبت شود که نهاد دولتی مسئول تأمین امنیت حقوقی و محافظت در برابر اشخاص ثالث از حقوقی که یک سالوادواری یا خارجی ممکن است در مورد املاک داشته باشد، را دارد.

مزایای شهروند خارجی در سرمایه گذاری در السالوادور

اگر فرد خارجی مستقیماً به یک ملک املاک و مستغلات دست یابد، می تواند وضعیت مهاجرت خود را به نام اقامت موقت با حقوق بازنشستگی تنظیم کند. در صورتی که به طور غیر مستقیم املاک و مستغلات را از طریق یک شرکت السالوادورب به دست آورد، می تواند وضعیت مهاجرت خود را به نام اقامت موقت به عنوان سهامدار یا نماینده قانونی یک شرکت سالوادوری، تنظیم کند.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در السالوادور ، می توان به تسهیلات در افتتاح حساب های بانکی، همسان سازی ساده گواهینامه رانندگی، نداشتن محدودیت ورود و یا خروج به قلمرو السالوادور، امکان اخذ بیمه داوطلبانه و حتی کمک به بازنشستگی تأمین اجتماعی در آینده، اشاره کرد. امنیت افراد وابسته همسر و فرزندان ، امکان اخذ اقامت دائم پس از یک سال اقامت موقت و امکان اخذ تابعیت السالوادوری پس از اتمام دوره تعیین شده نیز ممکن است.

سرمایه گذاری در السالوادور

اقدامات دولت برای افزایش سرمایه گذاری

دولت جدید السالوادور متعهد شده است که بوروکراسی دست و پاگیر را از بین برده و شرایط امنیتی را برای جذب سرمایه گذاری در السالوادور و ایجاد شغل بهبود بخشد. دستاوردهای اولیه شامل افزایش گفتگو با بخش خصوصی و افزایش تجارت شده است.

چالش های معمول ذکر شده برای تجارت در السالوادور شامل اعمال اختیاری قوانین و مقررات، مراحل مجاز طولانی و غیر قابل پیش بینی و همچنین تاخیرهای گمرکی است. در سالهای اخیر، السالوادور در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) از همتایان منطقه ای خود عقب مانده است. بخش هایی که بیشترین سرمایه را داشته اند، منسوجات و مراکز خرده فروشی بوده اند، اگرچه سرمایه گذاری در انرژی در سال های اخیر افزایش یافته است.

بخش های مهم در سرمایه گذاری در السالوادور

دولت السالوادور چندین پروژه بزرگ زیربنایی را پیشنهاد داده است كه می توانند فرصت هایی را برای سرمایه گذاری در السالوادور فراهم كند. پیشنهادات پروژه شامل بهبود ارتباطات جاده ای و تدارکات، گسترش ظرفیت فرودگاه و بهبود دسترسی به آب و انرژی و همچنین سرویس های بهداشتی است. دولت با به ارث بردن بدهی عمومی زیادی از دولت قبل ، پیگیری مشارکت های دولتی و خصوصی را برای اجرای پروژه های زیربنایی آغاز کرده است.

السالوادور به عنوان یک کشور کوچک وابسته به انرژی و فاقد سواحل آتلانتیک، به تجارت آزاد اعتماد می کند. این عضو توافق نامه تجارت آزاد جمهوری دومنیکن آمریکای مرکزی است و ایالات متحده بهترین شریک تجاری السالوادور است. نزدیکی به بازار ایالات متحده یک مزیت رقابتی برای السالوادور است. از آنجا که بیشتر صادرات سالوادورا از طریق زمینی به بنادر گواتمالا و هندوراس انجام می شود  ادغام منطقه ای برای رقابت بسیار مهم است.

رشد تجارت در السالوادور

اقدامات اولیه برای تسهیل تجارت و سرمایه گذاری در السالوادور انجام شده است. این طرح شامل 60 اقدام استراتژیک متمرکز بر ساده سازی رویه ها، کاهش هزینه های تجارت و بهبود ارتباطات و زیرساخت های مرزی است. شرکت ها امیدوار هستند که این طرح به کاهش هزینه ها کمک کرده و السالوادور را برای سرمایه گذاری بیشتر جذاب کند.

السالوادور قوانین مختلفی دارد که از سرمایه گذاری ها حمایت می کند و از آنها محافظت می کند، همچنین مزایایی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می کند. این موارد عبارتند از قانون سرمایه گذاری، قانون خدمات بین المللی، قانون مناطق آزاد تجاری، قانون گردشگری، قانون مشوق های انرژی های تجدیدپذیر ، قانون مشارکت های خصوصی،  قانون ویژه روش های ساده برای ارتقاء پروژه های ساختمانی و قانون ثبات قانونی برای سرمایه گذاری ها می باشد.

قراردادهای همکاری دو جانبه

السالوادور به همراه کاستاریکا ، گواتمالا ، هندوراس ، نیکاراگوئه و پاناما توافق نامه ای با اتحادیه اروپا امضا کردند که منطقه تجارت آزاد را ایجاد می کند. این توافق نامه با السالوادور لازم الاجرا شده و مقررات دسترسی به طیف وسیعی از کمک های توسعه اتحادیه اروپا را شامل می شود. توافق نامه مذکور چارچوبی برای همکاری و سرمایه گذاری در السالوادور را فراهم می کند و پس از تصویب، لازم الاجرا می شود.

قوانین و مقررات السالوادور نسبتاً شفاف است و به طور کلی رقابت را تقویت می کند. سیستم های قانونی، نظارتی و حسابداری شفاف و مطابق با هنجارهای بین المللی است. با این حال، اعمال اختیاری قوانین می تواند معاملات معمول مانند ترخیص کالا از گمرک و مجوز را پیچیده کند. آژانس های نظارتی اغلب در برخورد با مسائل پیچیده کمبود نیرو دارند و کم تجربه هستند. سرمایه گذاران جدید خارجی باید محیط نظارتی را به دقت بررسی کنند. علاوه بر قوانین و مقررات ملی قابل اجرا، مناطق ممکن است الزامات مجوز را به سرمایه گذاران تحمیل کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب