خرید ملک در اکوادور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اکوادور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اکوادور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اکوادور
خرید ملک در اکوادور

خرید ملک در اکوادور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اکوادور توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اکوادور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اکوادور نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اکوادور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اکوادور را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اکوادور

شروط و الزامات خرید ملک در اکوادور

مراحل خرید ملک در اکوادور

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اکوادور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اکوادور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اکوادور

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در اکوادور

خرید ملک در اکوادور در مقایسه با کشورهای اتریش، مجارستان، کانادا و غیره ارزان قیمت تر است که باید قوانین این کشور برای این موضوع مورد توجه قرار گیرد. منتهی باید دید با توجه به قوانین این کشور خارجی ها اجازه دارند در اکوادور ملک غیرمنقول خریداری نمایند و در صورت خرید به آن ها اقامت اکوادور داده می شود یا خیر؟! 

برخی از کشورهای دنیا از جمله اسلوونی خرید ملک را تابع قوانین متقابل کرده اند یعنی فقط شهروندان کشورهایی می توانند در اسلوونی ملک بخرند که در کشور آن ها تابعین اسلوونی اجازه خرید ملک داشته باشند.

برخی دیگر از کشورها نیز علاوه بر این که اجازه خرید ملک را برای خارجی ها قائل شده اند، بر این اساس به آن ها اجازه اقامت نیز می دهند و از آن جمله می توان به یونان اشاره نمود.

خرید ملک در اکوادور توسط خارجی ها

قوانین اکوادور که در خصوص خرید ملک در این کشور وضع شده اند این اجازه را به خارجی ها می دهند که ملک غیرمنقول خریداری کنند. به علاوه این امکان وجود دارد که اگر ملک خریداری شده در اکوادور از یک حداقل قیمت تعیین شده بالاتر باشد، بیگانگان بتوانند به این وسیله اجازه اقامت اکوادور را نیز به دست آورند. 

این سیاستی که در اکوادور در نظر گرفته شده است به جهت جذب سرمایه خارجی و رونق بازار ساخت و ساز مسکن است. خارجی هایی که ملکی که خریداری نموده اند حداقل 25000$ (دلار آمریکا) قیمت داشته باشد می توانند به این وسیله درخواست دهند و اقامت اکوادور را به دست آورند.

خرید ملک و املاک در اکوادور

امنیت اکوادور در مقایسه با کشورهای توسعه یافته و قدرتمندی مثل نروژ، سوئد، دانمارک، مجارستان، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، فنلاند، هلند و غیره پایین تر است. 

اما در مقایسه با کشورهای در حال توسعه، علی الخصوص سایر کشورهای حوزه آمریکا جنوبی، امنیت اجتماعی حاکم بر اکوادور نسبتا خوب است. در میان شهرهای اکوادور امن ترین شهر برای زندگی شهرهای کوئیتو (Quito) و کوئنکا (Cuenca) می باشند، هرچند در این شهرها نیز باید با احتیاط رفت و آمد نمود.

خرید ملک در اکوادور

مزایا سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اکوادور

مکان های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که می توانید زمین ارزان قیمت را پیدا کنید. که می توان به کشور اکوادور اشاره کرد. سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری می باشد. اما در بسیاری از آن مکان ها، زندگی ای ناخوشایند و دور از دوستان و خانواده و جدا از سایر نقاط جهان زندگی می کنید.

 اما در کشور اکوادور چنین نیست. در این کشور می توانید در دوره های نفس گیر گلف بزنید که هرگز مجبور نیستید وقت خود را بسازید. با کسری از هزینه ای که می توانید در خانه پرداخت کنید، می توانید راننده، آشپز و خدمتکار داشته باشید.

قوانین خرید ملک در اکوادور

سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور ساده تر از آن است که فکر می کنید. برای مثال، هیچ شرکت حقوقی یا اسنادی وجود ندارد. فروشندگان و خریداران ملزم به پرداخت بدهی های خود خارج از فرآیند فروش می باشند که می توان به بیمه، کمیسیون، املاک و مستغلات اشاره کرد. 

وکیل شما باید بتواند شما را در روند خرید راهنمایی کند و به شما کمک کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در اکوادور نرخ بهره در مقایسه با ایالات متحده بالا است. بنابراین، اگر بتوانید پول نقد پرداخت کنید، قدرت چانه زنی قابل توجهی خواهید داشت.

ملک و املاک در کویتو پایتخت اکوادور

شهر کویتو به عنوان زیباترین شهر آمریکای جنوبی توصیف شده است. نفوذ اسپانیایی در این شهر در معماری باشکوه استعمار آن مشهود است. با وجود اینکه شهر حدود 1.5 میلیون نفر ساكن است. ترافیک در این شهر در ساعت های شلوغی و در طول پروژه های بزرگ ترمیم سطح جاده وجود دارد. 

سیستم حمل و نقل عمومی، از جمله تاکسی، اتوبوس و تراموا، بسیار عالی است. این منطقه با قله های سرسام آور آند حلقه شده است، و مناظر زیبایی را از بسیاری از خواص ارائه می دهد. 

این شهر در مرحله مرمت مرکز استعمار قدیمی است. مشخصات خانه های کویتو در اواخر قرن 19ام، چهار خوابه و دو حمام، واقع در قلب استعمار کویتو بوده است. این خانه پر از جذابیت است به مرمت نیاز دارد.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در اکوادور

جهت مهاجرت به اکوادور و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب